ja stalkkaus ja sekä vihamieliset viestit tuntuvat minusta naisvihalta. Näin sen koen.
Tämä kuukausia jatkunut kiusaaminen
30
295
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä veikkaan lesboutta virusta.
- Anonyymi00002
Mitäs toi tarkoittaa?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs toi tarkoittaa?
Les-boutta virus.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs toi tarkoittaa?
Aloittajaäijä on vissiin kateellinen siitäkin naisille. Mitä tulee sen aloitukseen sen motivaatio taitaa olla hämmentää soppaa ja nimenomaan lisätä naisvihaa…
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloittajaäijä on vissiin kateellinen siitäkin naisille. Mitä tulee sen aloitukseen sen motivaatio taitaa olla hämmentää soppaa ja nimenomaan lisätä naisvihaa…
Kertoo nimittäin ihmisistä sukupuolesta riippumatta enemmän kuin taepeeksi mitä näihin vastaavat ja miten vastaavat. TT
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä olen nainen ja koen tämän stalkkaamisen ja muut häirinnät naisvihalta. -nainenM
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä olen nainen ja koen tämän stalkkaamisen ja muut häirinnät naisvihalta. -nainenM
Olitko palstasetä eli aloittaja myöskin 50 plus vuotias M- nainen- muistanko oikein aiemmat ölinäsi?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olitko palstasetä eli aloittaja myöskin 50 plus vuotias M- nainen- muistanko oikein aiemmat ölinäsi?
Minä olen nainen edelleen. En tiedä palstasepin ölinöistä.
- Anonyymi00004
Olen hetero sadannen kerran. Aina pitää olla jonkun vääntämässä. Ei ihme että porukat häipyy. Leikkikää keskenänne.
- Anonyymi00014
No mutta stalkkauksesta sun muusta ei ihan aiheeseen liittyen (palstan kirjoitukset esim ei ole sitä järjen riemuvoitot) jodlaava aloittajaäijä eikö tuokin ole vähän kolmannen maailman ongelma ns, johon joku kukkapurkissa kasvanut angorapusero saattaa ehkä korkeintaan tarttua tyyliin haa tämä on hömöfobiaa kun ei muutakaan enää keksi
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
No mutta stalkkauksesta sun muusta ei ihan aiheeseen liittyen (palstan kirjoitukset esim ei ole sitä järjen riemuvoitot) jodlaava aloittajaäijä eikö tuokin ole vähän kolmannen maailman ongelma ns, johon joku kukkapurkissa kasvanut angorapusero saattaa ehkä korkeintaan tarttua tyyliin haa tämä on hömöfobiaa kun ei muutakaan enää keksi
Mitä sä selität. Minua on stalkattu ihan IRL:ssä. Miltäpä luulet että se naisesta tuntuu?
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä en ole homovastainen. Äläpä yhtään yritä vääntää sellaista mitä en ole kirjoittanut.
- Anonyymi00005
Yö-unetkin menneet ihan sekaiain. Kun ei tule uni niin ei tule. Toivottavasti kiusaajat näette painajaisia. Ootte pilanneet mun elämäni vuosiksi.
- Anonyymi00009
No se on kyllä kekkeruusi huomattu ettet juuri nukuskele, vaan esiinnyt näille jutuistasi agitoituville uunoille naisena syystä jota tuskin itsekään ymmärrät..
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No se on kyllä kekkeruusi huomattu ettet juuri nukuskele, vaan esiinnyt näille jutuistasi agitoituville uunoille naisena syystä jota tuskin itsekään ymmärrät..
Mikään vit un kekkeruussi. Nainen olen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko huomannut että täällä kirjoittaa muitakin?
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko huomannut että täällä kirjoittaa muitakin?
Onko sinulla jokin erityinen motiivi roikkua tässä palstaäijän kerronnassa kuin kärpänen paperissa? Ei lie mikään jalo motiivi
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onko sinulla jokin erityinen motiivi roikkua tässä palstaäijän kerronnassa kuin kärpänen paperissa? Ei lie mikään jalo motiivi
Minä olen ketjun aloittaja, tottakai myös saan kirjoittaa vaikka välistä.
- Anonyymi00006
Toivottavasti saan jonkunlaisen rahallisen korvauksen. Vaikka ei mun menetettyä terveyttä raha enääään korvaa. Naurettavia kiusaajia aikuiset!
- Anonyymi00008
Helpottaako aloittajaäijä käydä näitä karvauden kokemuksia läpi naisena esiintyen- korjaako se elämän kolhujasi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Helpottaako aloittajaäijä käydä näitä karvauden kokemuksia läpi naisena esiintyen- korjaako se elämän kolhujasi?
Nainen olen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nainen olen.
Olisihan tuon transformaation voinut hoitaa terveelläkin tavalla, mutta ilmeisesti se ei taida olla se suurin ongelmasi, vai mitä luulet sukkahousuihin kuseskelusta kirjoitteleva luupää. Toisaalta ymmärrän että IT:n opiskelu ollut se ainoa vaihtoehto jos ei muuten toisten elämään pääse käsiksi..
Se vaan ei tainnut mennä ihan suunnitelmien mukaan sitten kuitenkaan. Siksi joudut itse elämään tätä stalkkauksen fantasiaa naisina esiintyen, todennäköisesti tietäen että.... Jätän sanomatta.
Laittoman ja laillisen stalkkauksen raja ei ole häilyvä, ja periaatteellista syistä jos siihen liittyy viattomia pieniä ihmisiä niin se on sillä sitten kuitattu. Done. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olisihan tuon transformaation voinut hoitaa terveelläkin tavalla, mutta ilmeisesti se ei taida olla se suurin ongelmasi, vai mitä luulet sukkahousuihin kuseskelusta kirjoitteleva luupää. Toisaalta ymmärrän että IT:n opiskelu ollut se ainoa vaihtoehto jos ei muuten toisten elämään pääse käsiksi..
Se vaan ei tainnut mennä ihan suunnitelmien mukaan sitten kuitenkaan. Siksi joudut itse elämään tätä stalkkauksen fantasiaa naisina esiintyen, todennäköisesti tietäen että.... Jätän sanomatta.
Laittoman ja laillisen stalkkauksen raja ei ole häilyvä, ja periaatteellista syistä jos siihen liittyy viattomia pieniä ihmisiä niin se on sillä sitten kuitattu. Done.P.S Not so jolly, 11 vuotiasta tyttöäkin esittävä ruttuturpa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Laittoman ja laillisen stalkkauksen raja ei ole häilyvä, ja periaatteellista syistä jos siihen liittyy viattomia pieniä ihmisiä niin se on sillä sitten kuitattu. Done.Tässä muuten vähän faktaa muillekin kuin palstasedälle.. Ei noin 😉
- Anonyymi00010
Ootas kun selviää että naisina esiintyvä ja naisvihaa levittävä ötökkä onkin mies. Siinä vaiheessa rikotaan ennätyksiä. Ilmoittauduin vapaaehtoiseksi kastroijaksi ilman kahta sanaa
- Anonyymi00015
Nainen olen.
- Anonyymi00017
Kato vaikka logeista. Tai ehkäpä joku palstapirkoista voi asian tarkistaa jossain vaiheessa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nainen olen.
Harvinaisen ru-ma naisiksi tekeytyvä ja pukeutuva kyllä. Mitenkään transihmisiä mollaamatta, mutta ikävä kyllä kuuluu dissosaatiohäiriöihin ja hyvin usein myös hyväksikäytöstä johtuvista traumoista yrittää paeta täysin itsestä normaalisti poikkeaviin persooniin.
Kaikesta päätellen koet naiset vahvempana sukupuolena, samaan aikaan vihaten sellaisia. Yrittäen kostaa äitisi aiheuttamia kokemuksia. Koska palstasetä tuot usein esille tätä naisten h*oruutta ja usein sellaista itsekin esittäen, todennäköisesti olet jossain määrin myös kaapissa lymyilevä hiiri joka ei uskalla miehenä näitä asioita tuoda julki. Sanoisin että moniongelmainen rikkaruoho joka on aiheuttanut jo lukuisille ihmisille haittaa.
P.S Lähettäkää kirjeitä ja rahaa 😉
- Anonyymi00027
Juupati juu ei noista hepuista olisi naisia kasvattamaan.
- Anonyymi00030
Nainen olen edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827