Olen huolissani kotipaikkakuntani mielenterveydestä sillä mielestäni se on alkanut pahasti horjumaan, joka myös näkyy häiriintyneissä lapsissa.
Lappajärvi ja mielenterveys???
13
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä kun Salkkarita katsoo, niin mielenteveysjonot kasvaa ja ihmiset voi pahoin.
- Anonyymi00003
Tällä foorumilla on selkeästi hulluja lappajärviset. Ylläpitokaan ei tee mitään oikein. Poistelee kyllä asialliset kommentit.
- Anonyymi00004
Asialliset kommentit poistetaan ilmiantojen perusteella, jotkut haluaa asialliset kommentit poistaa.
- Anonyymi00006
mistä tiedät, että ne on lappajärveläisiä?
- Anonyymi00007
Ääniä kuuluu päässä. Ei kiinnosta työnteko, koska korvanjuuressa kuiskaillaan ankarasti. Taidan lähteä ostamaan keskiolutta
- Anonyymi00008
Turhaan olet huolissasi.
- Anonyymi00009
Hullut haukkoo henkeään😂
- Anonyymi00010
Kiitos vaan Huolenpidostasi.
Me pärjätään täällä ihan hyvin.
Pyydetään apua sitten jos on todellista tarvatta. - Anonyymi00011
Peseytyminen gennesaretin järvessä parantaa vaivan kuin vaivan
- Anonyymi00013
Laineen lyömät nyt näkee Jeesuksia joka nurkalla... eikä se ole vasta kuin alkua.
- Anonyymi00014
Samoja ihmisiä juuriltaan ovat Lappajärviset ovat kuin muutkin alueella asuvat mutta täytyy myöntää että on erojakin eikä ne kaikki erot ole positiivisia.
- Anonyymi00015
Aamu alkaa monella kultaisella suihkulla. Tekee hyvää myös illalla.
- Anonyymi00016
Tuumattihin tässä aamusumppeja keittäessä Reinoon kans , notta pitääkö tässä lähtiä järvelle laittamahan hihat heilumahan . Karuselli tarvihtoo riskiä kylänmiehiä, notta laippa lähtöö pyörimähän. Otetaan völjyyn ministerin salkullinen neloskaljaa , niin ei kuale kökkäporukka janohon. Kun kehumma ittiamma niin oomma tosissamma notta superpesis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828