Se oli enneuni.
Se oli surullinen ja synkkä.
Ja näen sen toteutuvan.
:/
Nainen, siitä on aikaa kun näin sen unen
26
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vai näit. Onpa kauhiaa. Ei mknulla ole pelättävää, ei totuudessa ole.
;)- Anonyymi00002
Kaikki pelkäävät niin että taivaskin järisee.
Ja se on lähellä.
:/ - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaikki pelkäävät niin että taivaskin järisee.
Ja se on lähellä.
:/Hui kauhiaa. Oliko se armageddon? Se on vähän miulle, että jos se on soronoo, se on sitten soronoo...onpahan nopia lähtö.
:)
- Anonyymi00004
Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
:/- Anonyymi00007
Niin ja vuoressa puhui jumala ja ukkospilvissä ja ihmiset kirkuivat ja purivat kielensä poikki. Sitten tulee ne perkeleen demonit atraimineen ja kiduttaa vieläpä ikuisesti ihmiskuntaa, jika oli tottelematon laille, jonka mooses ssi itsepä taivaan ja maan luojalta.
Antaa sataa kiveä ja tuhkaa. Minä tytttö lähetän sen sinne avaruuden kietoradalle takaisin.
Uskallatko ratsastaa lohikäärmeillä? Koulutan niitä.
:) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin ja vuoressa puhui jumala ja ukkospilvissä ja ihmiset kirkuivat ja purivat kielensä poikki. Sitten tulee ne perkeleen demonit atraimineen ja kiduttaa vieläpä ikuisesti ihmiskuntaa, jika oli tottelematon laille, jonka mooses ssi itsepä taivaan ja maan luojalta.
Antaa sataa kiveä ja tuhkaa. Minä tytttö lähetän sen sinne avaruuden kietoradalle takaisin.
:)Sori kirjoitusvirheet :)
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
:)Mutta kun se tyttö oli eksynyt.
Se oli unessa ja illuusiossaan ja sitä ohjattiin.
Ja koska se ei tiennyt totuutta eikä tuntenut totuutta se ei voinut nähdä.
Ja se todisti itse siitä.
:/ - Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta kun se tyttö oli eksynyt.
Se oli unessa ja illuusiossaan ja sitä ohjattiin.
Ja koska se ei tiennyt totuutta eikä tuntenut totuutta se ei voinut nähdä.
Ja se todisti itse siitä.
:/Aha, vai niin. Onpa sääli sellaista kohtaan. Jos sinä rinssi sen pelastat ja johdatat kaidalle tielle? Kuljetat valkealla ratsulla kohti auringonnousua. Olet haukannut liian ison palan hetelmästä.
:) - Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aha, vai niin. Onpa sääli sellaista kohtaan. Jos sinä rinssi sen pelastat ja johdatat kaidalle tielle? Kuljetat valkealla ratsulla kohti auringonnousua. Olet haukannut liian ison palan hetelmästä.
:)Ei rinssi pelasta, ei kuljeta ratsulla.
Aurinko nousee niin aktiivisena ja kirkkaana, että:
maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
- Anonyymi00005
Sillä Herra on vihastunut kaikkiin kansoihin ja kiivastunut kaikkiin heidän joukkoihinsa; hän on vihkinyt heidät tuhon omiksi, jättänyt heidät teurastettaviksi.
Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa.
Kaikki taivaan joukot menehtyvät, taivas kääritään kokoon niinkuin kirja, ja kaikki sen joukot varisevat alas, niinkuin lehdet varisevat viinipuusta, niinkuin viikunapuusta raakaleet.
:/- Anonyymi00006
Olet lukenut liikaa fantasiaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet lukenut liikaa fantasiaa.
On se, mutta lohikäärmeellä ratsastus olisi tälle tytölle mieleen. Olisi semmoinen helakanpunainen mekko ja se lohikäärme syöksisi tulta...:) varo mutrusuu, ettei se vahingossa kärvennä sinuakin.
:) - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
On se, mutta lohikäärmeellä ratsastus olisi tälle tytölle mieleen. Olisi semmoinen helakanpunainen mekko ja se lohikäärme syöksisi tulta...:) varo mutrusuu, ettei se vahingossa kärvennä sinuakin.
:)Antaa tulla vaan.
- Anonyymi00009
Minä näen oikeasti enneunia ja sellaisen unen näin jo vuosia sitten, että en tule olemaan tekemisissä paljon nuoremman henkilön kanssa. Siinä unessa ei kerrottu syytä siihen, mutta sisäinen maailmani alkoi hiljalleen tuoda tietoa esiin siitä miksi niin kävisi. Sinä paljon nuorempi et osannut toimia oikein koskaan, enkä tiedä miksi niin teit! Koska minulla oli jo kauan kestänyt kokemus puhumattomasta miehestä, ymmärsin sen mitä uni tarkoitti minulle ja se kertoi minulle, että paljon nuorempi ihminen on aivan liian samanlainen kuin lasteni isä oli ja sen minä jouduin todistamaan joka kerta hiljaisuuden kohtaamisessa kaikkina niinä kertoina, kun et sanonut mitään!
- Anonyymi00013
Ja niin se oli eksynyt.
:/ - Anonyymi00016
Siksi minä toivoin tähän taloon muuttaessani, että paljon nuorempi henkilö olisi poistettu projektista kokonaan pois! Ja kun niin ei tapahtunut aloin voida yhä huonommin ja huonommin ja menetin puolet elämänhalustani. Sellainen henkilö jonka takia kokee tulleensa tavallaan hylätyksi, ei voi enää kokea hyviä kokemuksia, koska on vaurioitunut huonosta saamastaan kohtelusta. Ihan samoin kävi aikoinaan parisuhteessani, vaikka tilanne oli täysin toisenlainen nuorempaan liittyen, koska emme edes tunne toisiamme juuri ollenkaan, niin molemmissa tapauksissa oli kyse hylkäämisestä! Minua ei nähty, eikä kuultu koska kummallakin henkilöllä oli todella vaikeita puhumisen ongelmia ja ymmärtämättömyyttä siitä, miten valtavan ulkopuoliseksi sellaisissa tilanteissa aina jää se, jolle ei sanota mitään! Loputtomiin sellaista ei juuri kukaan jaksa kokea ja kun jää ulkopuolelle ilman mitään yhteyttä, menetät halun olla läsnä sellaisen ihmisen kanssa koskaan! Siksi juuri minä aikoinaan erosin, koska lapseni isä ei nähnyt eikä kuullut minua. Hän toisteli toistelemistaan omaa mantraansa: "minun mielestä kaikki on hyvin." Mutta niin se ei ollut jälkimmäisessä tapauksessakaan!
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siksi minä toivoin tähän taloon muuttaessani, että paljon nuorempi henkilö olisi poistettu projektista kokonaan pois! Ja kun niin ei tapahtunut aloin voida yhä huonommin ja huonommin ja menetin puolet elämänhalustani. Sellainen henkilö jonka takia kokee tulleensa tavallaan hylätyksi, ei voi enää kokea hyviä kokemuksia, koska on vaurioitunut huonosta saamastaan kohtelusta. Ihan samoin kävi aikoinaan parisuhteessani, vaikka tilanne oli täysin toisenlainen nuorempaan liittyen, koska emme edes tunne toisiamme juuri ollenkaan, niin molemmissa tapauksissa oli kyse hylkäämisestä! Minua ei nähty, eikä kuultu koska kummallakin henkilöllä oli todella vaikeita puhumisen ongelmia ja ymmärtämättömyyttä siitä, miten valtavan ulkopuoliseksi sellaisissa tilanteissa aina jää se, jolle ei sanota mitään! Loputtomiin sellaista ei juuri kukaan jaksa kokea ja kun jää ulkopuolelle ilman mitään yhteyttä, menetät halun olla läsnä sellaisen ihmisen kanssa koskaan! Siksi juuri minä aikoinaan erosin, koska lapseni isä ei nähnyt eikä kuullut minua. Hän toisteli toistelemistaan omaa mantraansa: "minun mielestä kaikki on hyvin." Mutta niin se ei ollut jälkimmäisessä tapauksessakaan!
Siksi minä suojelen itseäni kaikelta vastaavalta ja jätän valitsematta sellaisen ihmisen minun elämästäni pois! Kenelläkään ei ole oikeutta luulla tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä tekee elämästäni minun näköiseni! Siksi etsin 70v miestä, joka olisi selvästi puheliaampi kuin ne kaksi mykkää miestä!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siksi minä suojelen itseäni kaikelta vastaavalta ja jätän valitsematta sellaisen ihmisen minun elämästäni pois! Kenelläkään ei ole oikeutta luulla tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä tekee elämästäni minun näköiseni! Siksi etsin 70v miestä, joka olisi selvästi puheliaampi kuin ne kaksi mykkää miestä!
Minun ei tarvitse jaksaa enää yhtään sellaista ihmistä, joiden takia menin totaalisesti rikki kaksi kertaa! Toinen oli minulle tuttu ja toinen tuntematon! Vain minä yksin tiedän sen kaiken tuskan mitä jouduin heidän takia kokemaan!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minun ei tarvitse jaksaa enää yhtään sellaista ihmistä, joiden takia menin totaalisesti rikki kaksi kertaa! Toinen oli minulle tuttu ja toinen tuntematon! Vain minä yksin tiedän sen kaiken tuskan mitä jouduin heidän takia kokemaan!
Siksi etsin 70v miestä, jonka kasvoista näkyy elämä! Sellaisesta miehestä minä nyt haaveilen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siksi etsin 70v miestä, jonka kasvoista näkyy elämä! Sellaisesta miehestä minä nyt haaveilen.
En tarvitse suurta rahasummaa, vain ne jotka menetin projektin takia. Koska olen oikeudenmukainen ihminen haluan kokea oikeudenmukaisuutta ja sitä hiljaisuus ei koskaan ole!!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
En tarvitse suurta rahasummaa, vain ne jotka menetin projektin takia. Koska olen oikeudenmukainen ihminen haluan kokea oikeudenmukaisuutta ja sitä hiljaisuus ei koskaan ole!!
Toivottavasti saat sen 70 vuotiaan miehen ja rahan jonka menetit projektin takia.
Vanhainkodista varmasti löytyy.
- Anonyymi00012
Kuolema on helpotus. Olen käynyt siellä kerran jo.
- Anonyymi00014
Lämmin kirkas valo joka ei satu silmiin. Ei kipuja ei mitään. Ihan ku pilvessä oisit. Oudointa lähinnä oli se että en muistanut enää mennyttä. En ikävöinyt. En ajatellut yhtään tätä täällä. Se oli intoa. Nautintoa. Hyvää lämmintä oloa. En kaivannut siinä hetkessä mitään. Kun heräsin siitä päiväunilta. ni jäi ikävä. Sinne takas
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lämmin kirkas valo joka ei satu silmiin. Ei kipuja ei mitään. Ihan ku pilvessä oisit. Oudointa lähinnä oli se että en muistanut enää mennyttä. En ikävöinyt. En ajatellut yhtään tätä täällä. Se oli intoa. Nautintoa. Hyvää lämmintä oloa. En kaivannut siinä hetkessä mitään. Kun heräsin siitä päiväunilta. ni jäi ikävä. Sinne takas
Se on pieni hetki ennen seuraavaan elämään siirtymistä, ikäänkuin etsien kotia, ympärillä puhdasta energiaa, joka ei ole vielä missään muodossa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se on pieni hetki ennen seuraavaan elämään siirtymistä, ikäänkuin etsien kotia, ympärillä puhdasta energiaa, joka ei ole vielä missään muodossa.
Niin mä olen sen ajatellut. Harmi jos siinä ei saa lillua
- Anonyymi00026
Miten muutenkaan vois käydä.
🪽🦋😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105739Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713