"Hän halusi soodan"

Anonyymi-ap

Parla vous français - Stubbi on taas buustaamassa sotaa Kiovassa. Kauanko suomalaiset sietää tätä säädytöntä näytelmää, kun Stubb ei voi enää nojata Yhdysvaltojenkaan tukeen omassa kiristyspolitiikassaan.

21

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Russotrollin epätoivo huokuu pitkälle ja kauas. Venäjä hajoaa!

    • Anonyymi00002

      Stubb raivoaa, hyppii tasajalkaa ja repii hiuksiaan. Stubb halusi sodan sai soodaa.

      • Anonyymi00003

        Eipä sitten närästä niin paljon.


    • Anonyymi00004

      Stubbin perseennuolenta ylittää kaikki hurjimmatkin kauhukuvat.

      Gyl hän ny nimmalbal gauhhiast pususis ranskaa.

    • Anonyymi00005

      Puhui välillä paskaa ranskaksi.😂

      • Anonyymi00007

        No. Sivistyskieli kuitenkin.
        Venäjään verrattuna mikä tahansa on.


    • Anonyymi00008

      Putinatseilla juhlapäivä.
      Kukaan muu ei ole saanut kolmen päivän hyvin erikoista operastiota kestämään näin kauan.
      Stalinkin tajusi tilanteen heti 105 päivän jälkeen.

      • Anonyymi00009

        Mistä kolmesta päivästä puhut?
        Mistä näin ilmenee?


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mistä kolmesta päivästä puhut?
        Mistä näin ilmenee?

        RT-kanavalla oli artikkeli Venäjän sodan laajentamisen jälkeen, jossa niin kerrottiin, että Venäjä on onnistunut valtaamaan Kiovan kolmessa päivässä ja sitä myötä käytännössä koko Ukrainan.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mistä kolmesta päivästä puhut?
        Mistä näin ilmenee?

        Varusmiespojat, jotka rajan yli tuli alkupäivinä. Niille oli annettu operaatiota varten kolmen päivän muona. Ne yritti käydä maksamassa tankkiinsa löpöä jollain ukrainalaisasemalla.

        Sit ne hokas, että ruoka pitää varastaa ja ihmiset tappaa!


    • Taasko se Stubb sotii jossakin?

    • Anonyymi00011

      Kyllä teidän russakoiden kaikenlainen sivistymättömyys tulee aina kaikessa täällä ilmi. Ei se ihme että olete naurun aihe, eikä teitä kukaan ota tosissaan. :)

    • Anonyymi00012

      Tulee kalliiksi nuo Stubbin matkat. Montakohan miljardia lupasi tällä kertaa lähettää ukrainalaisille kuhan kotiin pääsee? Zelenkyi ja muut pääsee jakamaan rahoja mulle, sulle, mulle...

      • Anonyymi00013

        Eipähän ole sinun tienaamia.


      • Anonyymi00014

        Maksan mielelläni putinin fasisteista tapporahaa. Muutamaan sataseenhan ne putinkin arvostaa.


    • Anonyymi00016

      Kaikki kunniua Ukrainalle!
      Meidän rajanaapuri hyökkää. Jos Ukraina olis sortunut helposti, se olis valanut tulta Putinin tuleen tuhota ja tappaa. Kun Se on Suuri Johtaja, Venäjästä tulee Suurin ja Mahtavin ja kaikki tielle osuvat yritetään tappaa!

    • Anonyymi00017

      Suomen Tasavallan Presidentti Stubb, ahkera ja taitava rauhan puolustaja!

      • Anonyymi00019

        Joo. Ticon mielestä häviäjä on voittaja.

        MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    • Kas, LENINGRADIN iloinen KILJUPORUKKA on taas vauhdissa!!

      Hip heijaa (HEIJJAA) huutavat veikot onnellisena!

      Nyt on Suomen presidentti (PRESITENTTI) Kiovassa puhumassa SOTAPUHEITA.

      Kyllä LENINGRADIN iloisille veikoilla on nyt kovat piipussa.

      Onko vielä KILJUA?
      Entä riittääkö KAALISOPPA?

      MUAHAHA
      PRESITENTTI
      MUAHAHA MUAHAHAAA

    • Anonyymi00020

      Hieman sotilasarvoista ja yksittäisen "sotilaan" arvoista.

      Oletko miettinyt, että mikä sotilasarvosi todellisuudessa on ja minkä verran Nato-suomi arvostaa ja kunnioittaa SINUN arvojasi?
      Yksilön arvoja ei kunnioiteta. Suurin osa reserviläisistä on sotilaana täysin arvottomia, mutta silti heidät halutaan pakottaa sotimaan.
      Kannattaa miettiä että miksi joidenkin mielestä sotimisen tulisi olla kaikille pakollista, kun sotimaan halukkaita on vapaaehtoisestikin riittämiin, kuten esimerkiksi sotaa haluavat: Alex Stubb ja Antti Häkänen, Antti Kaikkonen ja Sari Essayah.

      • Anonyymi00021

        Kyllä. Sota o vain haluukkaita varten.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe