N.11 v helluntalaiset alkoivat pelotella minua että kyllä sinä helvettiin joudut jos et nyt heti tule mukaan meihin helluntalaisiin.En uskonut silloin helvettiin ja en usko vieläkään mutta lähdin mukaan helluntalaisiin.Lähdin sinne lähinnä lapsuuden ystäväni mieliksi.
Erosin helluntalaisista n.1 v. jälkeen koska miltein kaikki oli kielletty.Ei aku ankkoja,ei kortin peluuta,ei rauhanmerkkejä,ei rock,hevi musiikkia,ei poika kavereita,ei juhlia,ei kommunikaatiota niiden kanssa jotka eivät kuuluneet helluntaiseurakuntaan,sillä he joutuvat helvettiin...Ja homoja ei saanut suvaita.Ehkäisy on kielletty.Avioliitto on sallittu jne.
Joskus keski-ikäisenä aloin miettimään että olisi järkevää että lapsi ja nuori saa rauhassa miettiä esim.18 v. että mitä hän haluaa eli hän itse saa päättää että olenko ateisti,olenko agnostikko,olenko henkinen ihminen,olenko uskonnollinen ihminen ja haluan kuulua johonkin uskontoon.Vasta 18 v.saa äänestää vaaleissa.Olisiko sittenkin parempi että vanhemmat,sukulaiset,tuttavat,ystävät jne,antaisivat kaikille lapsille ja nuorille miettimisrauhan.Ehkä olisi parempi että kukaan ei joutuisi helvetillä pelottelun uhriksi.. jne.
Lasten vapaus valita
Anonyymi-ap
2
99
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä valehtele edes itsellesi
- Anonyymi00002
Niin se on mutta kun se on totta olisiko parempi että poltat itsesi kuin että sinua varoitetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594