Montako Siposta on Kiuruvedellä ? Kiuruvesilehdessä on vähintään joka toisella sivulla juttu Siposesta, joku olikin jo peruuttanut lehden tilauksen, tähän on nyt tultu ja tulikin keskustelua siitä että moniko muu nuori kuin Siponen saa kesätyöpaikan kaupungin tai seurakunnan kesätyöpaikkojen tarjonnasta? Mielenkiinnolla jäädään odottelemaan toimiiko tasapuolisuus ?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kyllä kärkkäisiä on enempi
- Anonyymi00002
Just meinasin kommentoida samaa:
paljon enemmän on Kärkkäisiä.
Meikäläinenkin puoliksi Kärkkäinen.
- Anonyymi00003
Monta.
- Anonyymi00004
Liikaa
- Anonyymi00005
Aurinko meni mailleen, mutta näyttäytyy jälleen huomenna! Iloisin odotuksin!
- Anonyymi00006
Huomenna lauhtuu.
- Anonyymi00007
Lehteä vaivaa juttupula, jolloin sivut täytetään urheilulla, elinkeinoryhmällä ja vanhoilla asioilla. Lehdellä ei enää ole paikkaa, joten kannattaa harkita lukemisen lopettaminen, onhan tilaus täysin vapaaehtoista.
- Anonyymi00008
Elekkuko se taas höperöi siästä ? Ootko muistanna ottaa liäkkeet...
- Anonyymi00009
Mikäs kelekku sieltä herjoja heittelee?
- Anonyymi00010
Kelekku?
- Anonyymi00011
Monta
- Anonyymi00012
Lääkkeet ottamatta.
- Anonyymi00013
Lääkäriltä ensiapu.
- Anonyymi00014
Kansanedustaja Siposella on ihan varteenotettava urakka hoidettavana uusiakseen valtakirjan Arkadianmäelle.
Ensinnäkin puolue ei auta tässä hommassa ja haiskahtaa Siponen tarttuneen jo tässä vaiheessa populistisiin oljenkorsiin. Jos vaikka turve tai tuulivoiman vaikutukset sähkön hintapiikkeihin, niin kyllähän kepulaiset itse ovat sylttytehtaan pyörittäjiä olleet.
Jännät ajat edessä, kepulaisten olisi aika ryhdistäytyä, mutta tuskin sellaista taitoa sieltä löytyy. - Anonyymi00015
Toivottavasti ei uusi, ihan on tyhjän puhuja kuten koko kepun kepuliporukka . Ei muutakuin Koivujärvelle pois ihmisiä kusettamasta.
- Anonyymi00016
Aivan, aivan, kepulaiset pois täältä vaikka Koivujärvelle, jotta me täällä voimme kusettaa rauhassa toisiamme.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aivan, aivan, kepulaiset pois täältä vaikka Koivujärvelle, jotta me täällä voimme kusettaa rauhassa toisiamme.
Jees, kyllä kusetusrauha pitää olla!
- Anonyymi00017
Nyt oli painavaa asiaa.
- Anonyymi00018
Jo vain paistaa aurinko edelleen upeasti!
- Anonyymi00020
Samoin se kepu äänesti kansaansa vastaan "kyllä" kaikille Orpo-Purran tihutöille.
Samoin rakkaudenlähettiläät kristilliset.
Vielä kun poistavat Coopin, Pirkan, K-menun tuotteet kaupoista, kansa kiittää!- Anonyymi00021
Meijjäm mittari näyttää lussaa olevan 5 astetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522