Satonen oli hiljaa pankkien tukemisesta

Anonyymi-ap

Illan astudiossa puhutaessa pankkien veroalesta Satonen luomisteli ja joi vettä.

Kertoo paljon.

Satonen nosti esille ostovoiman nousun. Saa kiittää siitä Teollisuusliittoa. Kokonaisverotus ei tippunut, mutta Satonen ei sitä tietenkään halua sanoa tai ei taida tietääkään, kun omalle tilille ropisee.

16

218

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saa nähdä poistettaanko tämä, mutta onko inhottavampaa näkyä kuin syöttöporsas Satonen.

• Anonyymi00003

Saman kategoriaan menevät haahuileva ja selittelevä Orpo sekä katonrajaan kiusaantuneesti tuijottava Purra. Mäkelän puhina on myös aika vaivaannuttavaa seurattavaa.

• Anonyymi00011

Sastamalan sössöttäjä on Suomen päättäjien yksi pohjanoteeraus

• Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Saman kategoriaan menevät haahuileva ja selittelevä Orpo sekä katonrajaan kiusaantuneesti tuijottava Purra. Mäkelän puhina on myös aika vaivaannuttavaa seurattavaa.

YLELLÄ ONKIN MENOSSA DRAAMAVIIKOT: KESÄLLÄ TULEE KEVYEMPÄÄ VIIHDETTÄ, KUN FESTARIKAUSI ALKAA JA MINISTERIT OTTAVAT TOLOKKUA URAKALLA.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

UHDESSÄ RATKAISEMME ONGELMAN JOS TOISENKIN

• Anonyymi00002

Ai se sössöttävä nakkikauppias, no se on pihalla kuin michelinukko!, entäs tää marttinen, satosen perintöprinssi, sössöttää vieläkin enemmän kuin oppi-isänsä, välillä ei saa mitään selvää, kauhea kiire suoltaa samaa pashaa, niin että silmät pyörii päässä pelokas ilme naamallaan, kaksikko on turhimmista turhimpia ministereinä, eivät saa mitään aikaan, olis edes niinkuin juuso ja eroaisi ihan itse!, tilalle itkupilli multala, näkis onko siitä mihinkään, kyvyt ei riittäneet olympialaisiin aikoinaan "lomapurjehduselle" sitä porasi tv kameralle . . . . Menkää juuttaat oikeisiin töihin, jossa palkka maksetaan tuloksen mukaan.

• Anonyymi00008

Ja sitten se ainaine rutsin malli , otetaan siitä vaan ne piirteet joka porvaria kiinostaa , miksi ei kaikea , paremmat palkat ja valtion valmius tukea heti bensan hintaa ei sat osta kiinnosta

Onseksi enää vuosi tätä r iistoa

Sdp tulee ja vapahtaa

• Anonyymi00004

Syöttöporsas Satonen voiko enää paremmin sanoa.

• Anonyymi00005

ÄLÄÄPÄS ARTOA MOITTIKO!

• Anonyymi00006

HÄNHÄN TEKI PARHAANSA JA KATSOI ,MIHIN SE RIITTI

• Anonyymi00007

Satu-setä (Kok.) lupasi 100 000 uutta työpaikkaa, mutta sai aikaiseksi lähes yhtä monta uutta työtöntä reformillaan.

• Anonyymi00009

Satosella oli jano älkää moittiko.

• Anonyymi00012

Sluiba ukko kokolailla. On Yrittäny kakin keinoin tuoda halpa työvoimaa ja liputtaa työehtojen purkamista hallituksen kovilla linjoilla.

• Anonyymi00015

Taitaa olla Satosenkin päivät luetut kansaedustajana. Piti kaikessa hiljaisuudessa saada nimityksen KELAn pääjohtajaksi työttömyysministerin pestin jälkeen, mutta se kokoomuksen kähmintä ei mennytkään läpi. Ei ole koko äijästä sen koomin kuultu, joten kai hän istuskelee hiljaisena eduskunnassa, kuten suurin osa edustajista.

• Anonyymi00016

Kokoomuksen kähmintä meni läpi. Satonen oli vain hämäystä ja "jouduttiin valitsemaan Lehtonen (kok.).

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kokoomuksen kähmintä meni läpi. Satonen oli vain hämäystä ja "jouduttiin valitsemaan Lehtonen (kok.).

Husissa riemuittiin ja avattiin kuulemma kuoharipullojakin siitä syystä, että pääsivät kahelista johtajasta eroon. Se vähä, mitä Lehtonen ehti KELAssa myllätä, meni pehvalleen. Kokoomuksen piti saada oma miehensä sille pallille, mutta kävi kuten sosiaali- ja terveysministerin vaihdoksessa; huono ja taitamaton lähti, mutta täysin surkea tapaus nimitettiin tilalle. Satonen voi käyttää aikaansa uuden työn hakemiseen ja Lehtonen eläkettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe