Medioissa on kohistu viime päivinä, että Suomessa on pulaa kunnon jauhelihasta ja hinnat korkeat.
Mitäs mieltä olette? Minusta kolmen suurimman ketjun kaupoissa on suht hyvin ollut jauhelihaa ja varsinkin siinä kolmanneksi suurimmassa ulkomaalaistaustaisessa ketjussa kotimaista jauhelihaa saa tosi halvalla.
Itse suosin enemmän possun sisäfilettä, kalaa sekä kanaa ruoanlaitossa mutta jauhelihaa ostan esim. Makaronilaatikkoon ja lihapulliin.
Jauhelihan hinta ja saanti Kotkassa.
9
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvät naudat myydään kovasta hinnasta ulkomaille.
Siinä on ongelma yksinkertaisuudessaan.- Anonyymi00009
Suomessa riittää tilaa kasvattaa nautoja vaikka vientiin. Onko järkeä lopettaa suomalainen maatalous. Suuri osa peltoalasta kasvaa metsää tätä nykyä ja on jätetty puita kasvamaan.
Pellotkin ja metsät pitäisi palauttaa soiksi ja luonnonpuistoksi
- Anonyymi00002
Possun sisäfilettä ei tarvitse enää ostaa.
Voit siirtyä kanaan, kalkkunaan ja kalaan. Naudan ohella jota harvemmin on.
Sekä vältellä maitotuotteita lihan kanssa. - Anonyymi00003
Kaikkea olen löytänyt Kotkansaarelta.
- Anonyymi00004
Itse syön vain porsaan sisäfilettä, kanan rintapaloja, sorsaa, lohta, kuhaa, siikaa, ahvenia, silakkaa, muikkuja, naudan paahtopaistia, siipiveikkojen kanansiipiä, hanhenmaksaa, jouluisin paistan joulukinkun kokonaisesta porsaasta takapihallani isossa sähkökäyttöisessä vartaassa joka pyörittää porsaan ruhoa niin että se paistuu tasaisesti allaolevalla avotulella..
Siitä on isolla puukolla hyvä veistellä tuoretta possua perheelle joulupöytään.
Työpaikalla minua pruukataankin kutsua Kulinaristi-Erkiksi ruokaharrastukseni ja intoiluni vuoksi.
- Anonyymi00005
Urheilu ratavintola Marlonissa oli siiderillä marinoitua naudan lihaa tarjolla.
Nautitaan viikonloppuisin Persevero viinin keralla.- Anonyymi00006
Naapurissa olevasta Lankilan baarista löytää helposti uff faf faa miehistä seuraa.
- Anonyymi00007
🍏🍎🥬🍞🥖🧅🥒🍅🥔🥯🥯🧀🧈🧈🥗🧆🧂🧂🧂🍽️🍽️🍽️🍴🍴🍴🍽️🍶🫖🫖🍯☕️🥛🥛☕️🍛
- Anonyymi00011
🥩🥩🥩🥩🥩🥩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt81417Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621133- 691000