Medioissa on kohistu viime päivinä, että Suomessa on pulaa kunnon jauhelihasta ja hinnat korkeat.
Mitäs mieltä olette? Minusta kolmen suurimman ketjun kaupoissa on suht hyvin ollut jauhelihaa ja varsinkin siinä kolmanneksi suurimmassa ulkomaalaistaustaisessa ketjussa kotimaista jauhelihaa saa tosi halvalla.
Itse suosin enemmän possun sisäfilettä, kalaa sekä kanaa ruoanlaitossa mutta jauhelihaa ostan esim. Makaronilaatikkoon ja lihapulliin.
Jauhelihan hinta ja saanti Kotkassa.
9
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvät naudat myydään kovasta hinnasta ulkomaille.
Siinä on ongelma yksinkertaisuudessaan.- Anonyymi00009
Suomessa riittää tilaa kasvattaa nautoja vaikka vientiin. Onko järkeä lopettaa suomalainen maatalous. Suuri osa peltoalasta kasvaa metsää tätä nykyä ja on jätetty puita kasvamaan.
Pellotkin ja metsät pitäisi palauttaa soiksi ja luonnonpuistoksi
- Anonyymi00002
Possun sisäfilettä ei tarvitse enää ostaa.
Voit siirtyä kanaan, kalkkunaan ja kalaan. Naudan ohella jota harvemmin on.
Sekä vältellä maitotuotteita lihan kanssa. - Anonyymi00003
Kaikkea olen löytänyt Kotkansaarelta.
- Anonyymi00004
Itse syön vain porsaan sisäfilettä, kanan rintapaloja, sorsaa, lohta, kuhaa, siikaa, ahvenia, silakkaa, muikkuja, naudan paahtopaistia, siipiveikkojen kanansiipiä, hanhenmaksaa, jouluisin paistan joulukinkun kokonaisesta porsaasta takapihallani isossa sähkökäyttöisessä vartaassa joka pyörittää porsaan ruhoa niin että se paistuu tasaisesti allaolevalla avotulella..
Siitä on isolla puukolla hyvä veistellä tuoretta possua perheelle joulupöytään.
Työpaikalla minua pruukataankin kutsua Kulinaristi-Erkiksi ruokaharrastukseni ja intoiluni vuoksi.
- Anonyymi00005
Urheilu ratavintola Marlonissa oli siiderillä marinoitua naudan lihaa tarjolla.
Nautitaan viikonloppuisin Persevero viinin keralla.- Anonyymi00006
Naapurissa olevasta Lankilan baarista löytää helposti uff faf faa miehistä seuraa.
- Anonyymi00007
🍏🍎🥬🍞🥖🧅🥒🍅🥔🥯🥯🧀🧈🧈🥗🧆🧂🧂🧂🍽️🍽️🍽️🍴🍴🍴🍽️🍶🫖🫖🍯☕️🥛🥛☕️🍛
- Anonyymi00011
🥩🥩🥩🥩🥩🥩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571