Demonit riivaavat vauvaamme

Anonyymi-ap

Itkee yötä päivää ja kun vie tuttipulloa niin heittää sen nurkkaan silmät raivosta kiiluen, ei sellaista noin pienellä ihmistaimella näe. Ollaan rukoiltu hänen ympärillään mutta se ei auta, miten riivaajan saisi ulos?

61

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä hulluja puhu.
      Mene itse hoitoon.

• Anonyymi00003

No eipä ole mitään "riivaajaa" vauvassa. Täällä neljän vauvan kokemuksella, jokainen on erilainen.

Ensimmäinen tyttö, suostui nukkumaan vain rinnalla. Jos hänet laski johonkin sänkyyn, heräsi heti huutamaan.

Kaksi keskimmäistä, söivät 3-4 tunnin välein rinnalta. Kyllä unet vähiin jäivät.

Viimeinen hankalin poika, ei nukkunut oikein mistään. Sylissä rappusia ylös ja alas keinutellen. Vaunuissa ympäri kuntopolkuja, ensin toinen vanhempi kolme kierrosta ja vaihto, toinen 5 kierrosta.

Tämäkin "normaalia" touhua.

Mutta kyllä se "riivaaja" on siinä vanhemmassa! Meillä on omat tarpeet. Kuten nyt esimerkiksi nukkua!

Homma on siitä kätevä, että kyllä ne vaikeudet ohi menee. Mutta opppia "tietämään", mikä vaivaa, mikä on hätänä, mikä auttaa, on mysteeri, johon ei kirjaa ole kirjoitettu.

Tsemppiä!

Nyt on neljäskin 7 vuotias. Ei ole "riivaajaa" kenessäkään!

• Anonyymi00004

Et tiedä mistä puhut, riivaaja pesii mielellään pieniin lapsiin koska heillä ei ole luonnostaan voimaa vastustaa perkelettä ja sen tekoja.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Et tiedä mistä puhut, riivaaja pesii mielellään pieniin lapsiin koska heillä ei ole luonnostaan voimaa vastustaa perkelettä ja sen tekoja.

Mene hoitoon helvetin sekopää.
        Toivottavasti olet lastensuojelun piirissä jos sinulla on lapsia. Olet vaaraksi lapsille.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Taidat olla hieman sekaisin?

Kyllä lapsi ja vauva on täysin tabula rasa, joka reakoi vain kokemuksen kautta.

Vauva oppii ympäristöön ja sinuun, miten häneen suhtautuu. Itku syntyy kivusta tai nälästä, joku hiertää joku vaivaa.

Kun vanha ihminen dementoituu, hänestä hiipuu opitut taidot. Ei hänestä mikään "riivaaja" katoa, vaan kokemus poistuu.

Jos joku on riivattu niin sitten se olet sinä! Kuvitelma johon uskot.

Ehkä lapsi tai vauva ei pitäisi olla sinulla? Joku selväjärkinen nyt avuksi.

Sellainen järjissään oleva ihminen, joka ei sekaisin vaikkapa uskonhörhöistä.

• Anonyymi00006

Lopettakaa rukoilu niin rauhoittuu. Ottakaa syliin ja hoivatkaa. Maitoa ennen nukkumaan menoa. Voi olla ettei tissimaitoa tule tarpeeksi. Painon aktiivinen seuranta.

• Anonyymi00007

Luterilainen kaste auttaa riivaajia vastaan.

• Anonyymi00009

No niin.....tämäkin vielä!

Voi näitä ihmisiä!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No niin.....tämäkin vielä!

Voi näitä ihmisiä!

Kuule, näitä sekopäitä on ollut kautta aikojen. Mutta lastensuojelun on puututtava ennenkuin tapahtuu peruuttamatonta.

• Anonyymi00011

Luuk.4:41 Ja monesta läksivät myös perkeleet, huutaen ja sanoen: sinä olet Kristus, Jumalan Poika. Niin hän nuhteli niitä eikä sallinut heidän puhua, sillä he tiesivät hänen olevan Kristuksen. Biblia (1776) Mark.3:11-12.

• Anonyymi00012

En todellakaan tiedä, onko aloitus provo, sillä niin erikoinen tapaus, että?
      Mutta jos se on aito, ei provo, ajattelen, että mitä syntejä vanhemmilla
      mahtaa olla? Onko joku teistä harjoittanut okkultismia, pelannut
      esim. spiritismiä tai käynyt selvännäkijällä tai pyytänyt jotakin apua
      kaukoparantajalta. Nämä asiat voivat vaikuttaa pieniin lapsiinkin.

Jos alottaja huomaat, että jokin näistä täsmää,
      tee parannus ja käänny pois tuollaisesta saastasta.
      Pyydä Jeesukselta Kristukselta syntisi anteeksi ja tunnusta se
      rehellisesti puolustelematta sitä ollenkaan. Sen jälkeen voit
      laskea kätesi lapsesi päälle ja siunata hänet Jeesuksen Kristuksen
      nimessä ja veressä ja käskeä paha henkeä poistumaan lopullisesti.

Jos tulokset eivät näy eikä parannusta tapahdu, käänny
      helluntaiseurakunnan tai vapaaseurakunnan puoleen
      pyytäen heiltä apua. He rukoilevat lapsen puolesta ja lapsi
      vapautuu. He voivat ohjata myös vanhempia näissä asioissa.

Mvh J - K

• Ei sylilasta saa altistaa rukoilulle sen paremmin kuin runkkauksellekaan. Nuo iljettävät pakkovatkaukset on syytä suorittaa suljettujen ovien takana.

• Anonyymi00013

Oletko pöljä vakavissasi? he-ma on tässä kohtaa ihan oikeassa.

t. Jeesukseen ylönsousemukseen uskova

• Anonyymi00015
        he-ma kirjoitti:

Ei sylilasta saa altistaa rukoilulle sen paremmin kuin runkkauksellekaan. Nuo iljettävät pakkovatkaukset on syytä suorittaa suljettujen ovien takana.

>>>Ei sylilasta saa altistaa rukoilulle<<<

Olin johdattanut sairaalassa vanhan kuolevan syöpäsairaan
        sisälle pelastukseen. Hän vapautui välittömästi kuoleman
        pelosta ja ilahtui silmin nähden. Kolme vrk myöhemmin
        hän kuoli turvaten Vapahtajaansa.

Lähdettyäni hänen huoneestaan ja tultuani sairaalan eteisaulaan,
        Perkele sanoi minulle, ettei kuolevalle potilaalle saa lukea
        Raamattua, ja että se oli suuri virhe. Nyt tunnistan saman hengen
        sinun tekstissäsi.

"Ei ihmiselle saa julistaa Jeesuksen evankeliumia eikä rukoilla
        hänen puolestaan!"

Näinkö Jumala sanoo????

Yrittäisit edes vähän teeskennellä kristittyä, niin olisit uskottavanpi.

Mvh J - K

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oletko pöljä vakavissasi? he-ma on tässä kohtaa ihan oikeassa.

t. Jeesukseen ylönsousemukseen uskova

>>>Oletko pöljä vakavissasi?<<<

Koska uskot Jeesuksen ylösnousemukseen, uskotko muihinkin
        Raamatun Sanoihin?

Matt 5:22 "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä,
        on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen:
        'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion;
        ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."

• Anonyymi00019
        he-ma kirjoitti:

Ei sylilasta saa altistaa rukoilulle sen paremmin kuin runkkauksellekaan. Nuo iljettävät pakkovatkaukset on syytä suorittaa suljettujen ovien takana.

>>>Ei sylilasta saa altistaa rukoilulle<<<

Sano tuo luterilaisille papeille ja vauvojen vanhemmille.
        Vauvan kastetilaisuudessa rukoillaan lapsen puolesta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

>>>Oletko pöljä vakavissasi?<<<

Koska uskot Jeesuksen ylösnousemukseen, uskotko muihinkin
        Raamatun Sanoihin?

Matt 5:22 "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä,
        on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen:
        'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion;
        ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."

Hei kirja(ime)n epäjumalanpalvoja!

Ylösnoussut Jeesus Kristus ≠ Raamattu - - >

Ylösnoussut Jeesus Kristus ≠ jokin Raamatun jae

Jospa ensi töiksesi ottaisit pois tuon ison s-alkukirjaimen ja työntäisit sen jonnekin, minne päivä ei paista?

Ei huvita alkaa epäjumalanpalvojien kanssa vääntämään.

• Anonyymi00014

Miten sinusta saisi ulos provokatiivisen trollin eli peikon sisälläsi?

• Anonyymi00016

Jos ei ole aloitus pilkkaa, niin vauvalla on selvästi vatsavaivoja. Täytyy mennä lastenlääkärille tutkimuksiin. Allergia tai ei siedä maitoa. Aika yleistä ja parannettavissa, kun syy löytyy.

Luterilaisilla ei ole riivausepäilyjä, kun vauva on kastettu Kolmiyhteisen Jumalan nimeen uskovien lapsi.

• Anonyymi00017

Luterilaisessa saatanallisessa vauvakasterituaalissa vauva pumpataan täyteen valheen ja murhan henkeä niin, että aikuisena se on valmis tappamaan anabaptisteja.

• Anonyymi00022

Jospa rajoittaisit keskipäivän dokaamistasi, moukka. Kannattaa rampata niissä vapaiden suuntien kokouksissa mölyämässä, niin ei täällä tarvitse meuhkata ihan niin paljoa.

• Anonyymi00023

80-vuotiaalta papparaiselta on taas jääneet hullunnapit syömättä. Ota lääkkeesi.

• Anonyymi00024

Tuohan julistaa ihan täydessä mannis-antturilaisessa saalem-henkivallassa. Olen itsekin aikoinaan omin korvin kuullut tuota helluntaioppiaan.

Tuollaistahan helluntai-srk:issa on kristitystä syötetty jo yli sadan vuoden ajan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuohan julistaa ihan täydessä mannis-antturilaisessa saalem-henkivallassa. Olen itsekin aikoinaan omin korvin kuullut tuota helluntaioppiaan.

Tuollaistahan helluntai-srk:issa on kristitystä syötetty jo yli sadan vuoden ajan.

Katolisessa kirkossa, luterilaisten äitikirkossa, tuota menetelmää käytettiin jo keskiajalla miljooniin anabaptisteihin, heidät murhattiin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Katolisessa kirkossa, luterilaisten äitikirkossa, tuota menetelmää käytettiin jo keskiajalla miljooniin anabaptisteihin, heidät murhattiin.

miljardeihin.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Uudestikastajat vihaavat uskovia

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kyllä ja syy on s että helluntaiseurakunta vihaa Jeesuksen omia

• Anonyymi00059
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Oikea usko on kaste Yeshua HaMaschiahin nimeen.
        Sekä Mooseksen lain rikkomisesta on tehtävä parannus.

Kastettavan tulee itse pyytää kastetta sen jälkeen, kun hän on tullut uskoon (Mark. 16:15-16).
        Vauvana kasteen saanut tulee kastaa uudelleen uskovien upotuskasteella, koska vauvakaste ei ole koskaan ollut kristillinen uskovien upotuskaste (Apt. 19:1-5).
        Kastettavan tulee tunnustaa omalla suullaan, että hän uskoo Yeshuan olevan Jumalan Poika (Apt. 8:36-38).
        Kastettavan tulee uskoa Mooseksen lain rikkomisen olevan syntiä ja hänen on tunnustettava tehneensä syntiä (Mark. 1:4-5, 1. Joh. 3:4).
        Kaste tulee antaa Herran Yeshuan HaMashiachin nimeen syntien anteeksisaamiseksi (Apt. 2:38, 19:4-5; Kol. 3:17).
        Aiemmin Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen kastettu tulee kastaa uudelleen uskovien upotuskasteella, koska se ei ole perustunut Johannes Kastajan ja Yeshuan antamaan kastekäskyyn (Apt. 19:1-5).
        Kaste tulee suorittaa upottamalla kastettava veden alle kokonaan (Joh. 3:23, Room. 6:4).

• Uskovien rukous voi paljon, autaa pientä ihmistä, lasten lääkäri käynti voisi autaa.

• Anonyymi00041

Rukous on kuin runkkausta, vastapuolta ja vaikutusta ei ole. Tulee korkeintaan niljainen huijattu olo.

• Anonyymi00020

Ap.t.8:7 Sillä rumat henget läksivät ulos monesta, huutain suurella äänellä, ja monta halvattua ja saattamatointa parani. Biblia (1776) Mark.16:17.

• Anonyymi00027

Jos se aloittajan vauva on kastettu luterilaisella kasteella, kirkosta eroaminen saattaisi auttaa.

• Anonyymi00028

Ei luterilaisilla ole omaa kastetta

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei luterilaisilla ole omaa kastetta

Luterilaiset häpeävät omaa kastettaan eivätkä halua tunnustaa kastaneensa lasta silloin, kun lapsi muuttuu riivatuksi.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Luterilaiset häpeävät omaa kastettaan eivätkä halua tunnustaa kastaneensa lasta silloin, kun lapsi muuttuu riivatuksi.

Luterilaisilla ei ole omaa kastetta vastaan Jeesuksen asettama kaste. Kaste ei tee ketään riivatuksi

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Luterilaisilla ei ole omaa kastetta vastaan Jeesuksen asettama kaste. Kaste ei tee ketään riivatuksi

Jeesus ei kastanut vauvoja eikä kehoittanut kastamaan. Älä anna väärää todistusta Jeesuksesta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Jeesus ei kastanut vauvoja eikä kehoittanut kastamaan. Älä anna väärää todistusta Jeesuksesta.

Jeesus ei kantanut ketään uuden liiton kasteella. Jeesus asetti kasteen ja käski kastamaan ja opettamaan kaikkia kansoja

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jeesus ei kantanut ketään uuden liiton kasteella. Jeesus asetti kasteen ja käski kastamaan ja opettamaan kaikkia kansoja

Ei, koska Jeesus oli jo mennyt taivaaseen, ja Pyhä Henki antoi helluntaina lähetyskäskyn vasta ja siihen kuuluu myös lapset ja vauvat uskovassa perheessä.

• Anonyymi00032

Toivottavasti aloitus on vain provo.

Lääkäri on se paikka minne kannattaa mennä lapsen itkiessä paljon. Syitä voi olla monia. Koliikki on se yleisin.

Jokseenkin huolestuttavaa, että yhtään kukaan tosissaan ehdottaa kyseessä olevan minkäänlaisia demoneita ja niihin syitä.

• Anonyymi00034

Taitaa olla uudestikastajan tekemä provo

• Anonyymi00036

Lääkärikin voi olla riivattu. Lääkärit vannovat valoja riivaajahengille.

• Anonyymi00038

Jos aloitus ei ole provo, niin henkilöllä viiraa tosi pahasti päässä ja lastensuojelun pitäisi puuttua asiaan.

Tuollainen vanhempi ei ole kykeneväinen hoitamaan tai kasvattamaan lapsia, vaan tekee heistäkin häiriintyneitä.

• Anonyymi00039

Pieni vauva on täysin viaton ja puhdas. Hänessä ei ole riivaajaa eikä mitään muitakaan pahoja henkiä.

Lapset todellakin ovat erilaisia; voi olla vatsavaivoja tai muuta, kannattaa selvittää asiaa.

Pieni vauva on Jeesuksen oma, Jeesuksen uhrin tähden. Hän ei ole vielä voinut valita hyvää eikä pahaa. Kun hän vanhenee ja osaa valita oikean ja väärän väliltä, silloin hän vasta tulee vastuulliseksi Jumalan edessä.

Siunausta teille vanhemmille ja kärsivällisyyttä. Voitte yrittää selvittää vauvan syytä itkuun ja valitukseen. Ellei omin neuvoin selviä, voitte kysäistä lääkäriltä.

Uloste voi kertoa myös vatsavaivoista, jotka voivat olla syynä vauvan itkuun ja nukkumattomuuteen.

Kannattaa käydä näyttämässä lääkärissä ja ehkä tarvitaan joitakin verikokeita. Mahdollisimman pian kannattaisi mennnä, jotta vauva saisi avun ja vanhemmat pääsisivät myös nukkumaan öisin.

Tuollaiset riivajapuheet ovat täyttä harhaa, joihin ei pidä missään tapauksessa uskoa ja ei pidä antaa kenenkään tuollaisia puhuvan rukoilla vauvan puolesta.

Jeesus, kosketa sinä tätä vauvaa, kosketa ja paranna ja anna apusi tavalla tai toisella; jos haluat käyttää siihen lääkäriä, niin auta vanhempia lääkäriin näyttämään vauvaa. Vapauta vanhemmat tuollaisista harhoista, joita jotkut ymmärtämättömät ovat heille kertoneet.

• Anonyymi00043

Muuten hyvä, mutta pakana perheen lapsi on pakana jo syntyessään. Samoin perisynnin takia myös vastasyntynyt tarvitsee kasteen, koska siihen liittyy lupaukset Jumalalta.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta pakana perheen lapsi on pakana jo syntyessään. Samoin perisynnin takia myös vastasyntynyt tarvitsee kasteen, koska siihen liittyy lupaukset Jumalalta.

Vauvakasteeseen ei sisälly mitään lupausta. Sinä valehtelet. Kirous siihen sisältyy kaikkine valheineen.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Vauvakasteeseen ei sisälly mitään lupausta. Sinä valehtelet. Kirous siihen sisältyy kaikkine valheineen.

Mitään vauvakastetta ei ole olemassa, sinö puhut omiasi kuten pedot tekee

Kasteeseen liittyy Jumalan lupaukset

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Juuri noin on asia!

• Anonyymi00048

Raamatussa lukee syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen syntynyt äitini kohtuun. Perisynti koskee meitä kaikkia!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Raamatussa lukee syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen syntynyt äitini kohtuun. Perisynti koskee meitä kaikkia!

Tuo on väärennös. Tutkipa vanhaa luterilaista Raamattua 32/38.

• Anonyymi00040

Jos jumala olisi, salama olisi jo iskenyt sinuun vaikka näin talvella.

• Anonyymi00044

Voisiko koliikki tai korvatulehdus vaivata?

• Alotus trollolloo 🎃

• Anonyymi00049

Riivaustilan (trance- ja riivaustila, ICD-10-koodi F44.3) hoito psykiatrisessa sairaalassa keskittyy nykyaikaisessa psykiatriassa dissosiatiivisten häiriöiden hoitoperiaatteisiin, ei riivaajahengen ulos manaukseen riivatusta.Näin riivaajahenki pysyy ihmisessä , kun riivattua lääkitään lääkkeillä, jotka eivät vaikuta mitään riivaajahengen ulosajetuksi tulemiseen jumalattomasta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f426abbf-7bcf-4ee2-91a7-660ac72c0c0c

• Anonyymi00050

Riivattu lienet itse. Lapsi itkee kun ei tunne oloaan turvalliseksi. Katso peiliin ja hae kiireesti apua.🤷‍♀️

• Anonyymi00052

Tarviiko se kaksituhatta vuotta sitten maan päällä elänyt mies ammattiapua? Tai hänen perheensä? Yeshua, Jeesus ajoi riivaajan ulos lapsesta

• Anonyymi00053

”Kun he saapuivat väkijoukon luo, Jeesusta lähestyi muuan mies, joka polvistui hänen eteensä ja sanoi: ”Herra, armahda minun poikaani! Hänellä on kuunvaihetauti, ja hän kärsii kovin. Hän kaatuu usein, milloin tuleen, milloin veteen. Minä toin hänet sinun opetuslastesi luo, mutta he eivät pystyneet parantamaan häntä.” Silloin Jeesus vastasi: ”Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea! Kuinka kauan minun on oltava teidän kanssanne? Kuinka kauan minun on kärsittävä teitä? Tuokaa hänet tänne minun luokseni. ” Jeesus nuhteli riivaajaa ankarasti, ja se lähti ulos lapsesta. Siitä hetkestä poika oli terve. Sitten opetuslapset menivät Jeesuksen luo. Ollessaan keskenään he kysyivät häneltä: ”Miksi me emme pystyneet ajamaan sitä ulos?” Jeesus sanoi heille: ”Epäuskonne tähden. Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran , te voisitte sanoa tälle vuorelle: ’Siirry täältä tuonne’, ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta. [Mutta tämä laji ei lähde ulos ilman rukousta ja paastoa.]””
        ‭‭Matteus‬ ‭17‬:‭14‬-‭21‬ ‭FINRK‬‬
        https://bible.com/bible/1745/mat.17.16-21.FINRK

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

”Kun he saapuivat väkijoukon luo, Jeesusta lähestyi muuan mies, joka polvistui hänen eteensä ja sanoi: ”Herra, armahda minun poikaani! Hänellä on kuunvaihetauti, ja hän kärsii kovin. Hän kaatuu usein, milloin tuleen, milloin veteen. Minä toin hänet sinun opetuslastesi luo, mutta he eivät pystyneet parantamaan häntä.” Silloin Jeesus vastasi: ”Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea! Kuinka kauan minun on oltava teidän kanssanne? Kuinka kauan minun on kärsittävä teitä? Tuokaa hänet tänne minun luokseni. ” Jeesus nuhteli riivaajaa ankarasti, ja se lähti ulos lapsesta. Siitä hetkestä poika oli terve. Sitten opetuslapset menivät Jeesuksen luo. Ollessaan keskenään he kysyivät häneltä: ”Miksi me emme pystyneet ajamaan sitä ulos?” Jeesus sanoi heille: ”Epäuskonne tähden. Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran , te voisitte sanoa tälle vuorelle: ’Siirry täältä tuonne’, ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta. [Mutta tämä laji ei lähde ulos ilman rukousta ja paastoa.]””
        ‭‭Matteus‬ ‭17‬:‭14‬-‭21‬ ‭FINRK‬‬
        https://bible.com/bible/1745/mat.17.16-21.FINRK

Tarkoittanee että älä ole tyhmä ja usko riivaajiin vaan hoida lastasi rakkaudella,äläkä kohtele häntä kuin paholaista. Ja kas, hän onkin ihan kunnossa!🤷‍♀️

• Anonyymi00051

Raamattu sanoi että eräs mies sanoi että hänen lapsensa on ihan pienestä asti ollut sellainen.
      Milloin tuleen milloin veteen riivaaja heittää hänen lastaan kun aktivoituu sen sisällä

• Anonyymi00055

Höpöhöpö. Riivattu lienet itse kun tuollaista edes kuvittelet! Lapsesi ei ole turvassa seurassasi! 🤷‍♀️

• Anonyymi00058

pentuun voi mennä hyvinkin nuoressa iässä riivaajahenki/useita riivajahenkiä.

• Anonyymi00060

Epilepsiaa voi olla vastasyntyneelläkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe