ME emme halua Suomen tuhoutuvan velkataakkaan.4 vuotta on aivan liikaa kansallemme koska itse emme ole sodassa .
Eikä Venäjä ole uhannut meitä mitenkään.On myös vaarallista ylläpitää Ukrainan sotaa kun olemme rahoittaneet ja aseistaneet sitä.
Suomeen on saatava normaali tilanne nopeasti.Maamme rajat aukaistava ,normaali toimintaan.
Kaupankäynti Venäjän kanssa vauhtiin.
Tämä kaikki on syynä siihen että koko ajan kansalta ,lapsilta ,vanhuksilta ,eläkeläisiltä ,viedään leikataan rahat ja hyvinvointi.
Suomalaisilla on oikeus vaatia että Ukrainaan ei anneta yhtään euroa enää.
Anonyymi-ap
2
66
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Samalla me "vaadimme", että kukaan ei auta meitä jos Venäjä Suomeen hyökkää!!!
Voithan sinä ”vaatia” sitä mutta siihen se sinun vaikutusvaltasi kyseisiin asioihin jääkin.
Niin pitkään kuin Venäjä käy sotaa Ukrainaa vastaan ei kaupankäyntiä eikä rajan avaamista Venäjälle tule tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521590Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3541335Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381134- 621081
Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3501076Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137959Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel36855Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204788- 62648
- 42639