Sudaniin YK hommiin!
Päivän paras - Haavisto suksi
12
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisi ollut öö mikä .. tynkky siis.. sehän se mustaa makkaraa, mut kai se peggakin sitä ottaa perään
- Anonyymi00003
Voisko mitenkään olla mahdollista, että Pekka jäisi sinne pysyvästi ? Vai tuleeko kenellä ikävä häntä??
- Anonyymi00006
Pekka palaa sopivasti seuraavien pressavaalien alla ja näemme taas kerran irvokkaassa” presidentti kamppailun” ja Pekka jää hopeasijalle.
- Anonyymi00004
Onko Sudanissa nälkäleirejä, joiden ruokatarvikkeet Pekka pääsee lahjoittamaan kapinaporukoille?
- Anonyymi00005
Pekka peittoaa jokaisen Persun ylivoimaisesti osaamisessa ja poliittisilla meriiteillään.
- Anonyymi00008
Kun demareilla, e ollut sitä metriäkään, lisään edelliseeni
Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta,
ole järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.
Jaa
Tallenna
- Anonyymi00007
Pekka peittoaa Sanna Marinin ylivoimaisesti osaamisessa ja poliittisilla meriiteillään.
Ei tarvitse väsymystä valitella- Anonyymi00009
Voisko mitenkään olla mahdollista, että jäisi sinne pysyvästi ? Vai tuleeko kenellä ikävä häntä??
- Anonyymi00010
Pekka Haavistolle sai Stubb järjetettyä vihdoin suojatyöpaikan YK:n Sudanin prinssinä. Saa olla mustat pojat tarkkoina poikuudestaan. En ihmettele ettei Trump halua enää rahoittaa tätä firmaa.
- Anonyymi00011
Päivän toiseksi paras
Täysin poikkeukselliset luvut Alexander Stubbista julki....
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1492abee-9d7b-4ea8-ac1c-7d4c3ca1dc4b- Anonyymi00012
Marin sijalla 34, ei huono
- Anonyymi00013
Muslimi-maa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163