Kaikki ällöttäviä ja epäluotettavia. En lähtisi kenenkään kyytiin.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ole lähtemättä.
- Anonyymi00002
Nii kävele sitte
- Anonyymi00003
Onko taksinkuljettajilla vaitiolovelvollisuus kuljettamistaan henkilöistä ja heidän asioistaan? Jos on, niin ainakaan aikaisempina vuosina tämä ei kaikkien kuskien kohdalla toteutunut! Taksikoppi oli varsinainen "tietoasema" ja "tietoa" jaettiin varsin anteliaasti pitkin kyliä...
- Anonyymi00004
Pienet lapset koulukyydityksessä ei voi valita kuskia. Aikoinaan kun kävin koulua kirkonkylällä taksikyydillä, kyllä monesti påivän pelottavin hetki oli, että kuka ajaa taksia ja miten matkasta selvitään. Silloin meitä.tosin saattoi olla 10 lasta tavallisessa henkilöautotaksissa, että ei siellä onneksi yksin oltu.
- Anonyymi00007
Pedofiilien mieluisin työpaikka takavuosina, samoin kuin koulutoimen johto, jokohan olisi tuokin mätäpaise aika tuoda julki?
- Anonyymi00005
Aika harvassa on hyvät ja mukavat kuskit. Niitäkin löytyy.
- Anonyymi00006
Menkääpä pääkaupunkiseudulle, siellä sitä kyytiä saa. Ei vaan aina tiedä minne. Kyllä meillä hyvät kuskit on!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Menkääpä pääkaupunkiseudulle, siellä sitä kyytiä saa. Ei vaan aina tiedä minne. Kyllä meillä hyvät kuskit on!
Voitte päästä uutisiin...
- Anonyymi00009
Erittäin ammattitaitoisia ja mukavia kaikki kuskit, ei mitään moittimista kenestäkään! Tässä on tullut paljon ajeltua taksilla sairauden vuoksi joten monta kuskia olen tavannut.
Turhaa mollaamista jälleen tällainen, liekö aloittaja entinen taksikuski itse??- Anonyymi00010
Aloittajan ois varmaan hyvä päästä jonnekkin lepäämään ja saamaan hoitoa ongelmaansa kaikille paras lopputulos varsinkin hänelle itselleen
- Anonyymi00011
Olet sitten ajanut paljon taxilla kun olet ollut kaikkien kyydissä? Taksin voit toki tilata vaikka Iisalmesta kun itse maksat. Tuleneeko mieleinen sittenkään?
- Anonyymi00012
Parempi ja luotettava.
- Anonyymi00013
Hys,hys..Kiuruvedellä ei saa puhua rötöksistä eikä arvostella yrittäjiä.
Näytellään et kaikki menee hyvin. - Anonyymi00014
On kuskeilla ainakin hienoja autoja.
- Anonyymi00015
Täällä on ihmeellinen tapa arvostella ja haukkua muita. Nimettömänä on helppo räkyttää kun ei uskalleta mennä henkilökohtaisesti sanomaan. Tätä se on kun ei ole omassa elämässä mitään sisältöä ja mieli on sairas.
- Anonyymi00016
Autothan ei tule enää tolpalta joten jokainen saa soittaa mieleisensä. Joka ammatissa on hyviä ja huonoja tekijöitä, mutta tuskin kaikki sentään. Helsingissä 99% kuskeista pilaa 1%:n maineen. Nyt taas uudistetaan taksikuviota, josko vielä tilanne huonontuisi.
Jos ei uskalla palautetta antaa suoraan, turha itkeä puskassa, wink.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522