Kiuruveden taksikuskit

Anonyymi-ap

Kaikki ällöttäviä ja epäluotettavia. En lähtisi kenenkään kyytiin.

16

896

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ole lähtemättä.

• Anonyymi00002

Nii kävele sitte

• Anonyymi00003

Onko taksinkuljettajilla vaitiolovelvollisuus kuljettamistaan henkilöistä ja heidän asioistaan? Jos on, niin ainakaan aikaisempina vuosina tämä ei kaikkien kuskien kohdalla toteutunut! Taksikoppi oli varsinainen "tietoasema" ja "tietoa" jaettiin varsin anteliaasti pitkin kyliä...

• Anonyymi00004

Pienet lapset koulukyydityksessä ei voi valita kuskia. Aikoinaan kun kävin koulua kirkonkylällä taksikyydillä, kyllä monesti påivän pelottavin hetki oli, että kuka ajaa taksia ja miten matkasta selvitään. Silloin meitä.tosin saattoi olla 10 lasta tavallisessa henkilöautotaksissa, että ei siellä onneksi yksin oltu.

• Anonyymi00007

Pedofiilien mieluisin työpaikka takavuosina, samoin kuin koulutoimen johto, jokohan olisi tuokin mätäpaise aika tuoda julki?

• Anonyymi00005

Aika harvassa on hyvät ja mukavat kuskit. Niitäkin löytyy.

• Anonyymi00006

Menkääpä pääkaupunkiseudulle, siellä sitä kyytiä saa. Ei vaan aina tiedä minne. Kyllä meillä hyvät kuskit on!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Menkääpä pääkaupunkiseudulle, siellä sitä kyytiä saa. Ei vaan aina tiedä minne. Kyllä meillä hyvät kuskit on!

Voitte päästä uutisiin...

• Anonyymi00009

Erittäin ammattitaitoisia ja mukavia kaikki kuskit, ei mitään moittimista kenestäkään! Tässä on tullut paljon ajeltua taksilla sairauden vuoksi joten monta kuskia olen tavannut.
      Turhaa mollaamista jälleen tällainen, liekö aloittaja entinen taksikuski itse??

• Anonyymi00010

Aloittajan ois varmaan hyvä päästä jonnekkin lepäämään ja saamaan hoitoa ongelmaansa kaikille paras lopputulos varsinkin hänelle itselleen

• Anonyymi00011

Olet sitten ajanut paljon taxilla kun olet ollut kaikkien kyydissä? Taksin voit toki tilata vaikka Iisalmesta kun itse maksat. Tuleneeko mieleinen sittenkään?

• Anonyymi00012

Parempi ja luotettava.

• Anonyymi00013

Hys,hys..Kiuruvedellä ei saa puhua rötöksistä eikä arvostella yrittäjiä.
      Näytellään et kaikki menee hyvin.

• Anonyymi00014

On kuskeilla ainakin hienoja autoja.

• Anonyymi00015

Täällä on ihmeellinen tapa arvostella ja haukkua muita. Nimettömänä on helppo räkyttää kun ei uskalleta mennä henkilökohtaisesti sanomaan. Tätä se on kun ei ole omassa elämässä mitään sisältöä ja mieli on sairas.

• Anonyymi00016

Autothan ei tule enää tolpalta joten jokainen saa soittaa mieleisensä. Joka ammatissa on hyviä ja huonoja tekijöitä, mutta tuskin kaikki sentään. Helsingissä 99% kuskeista pilaa 1%:n maineen. Nyt taas uudistetaan taksikuviota, josko vielä tilanne huonontuisi.

Jos ei uskalla palautetta antaa suoraan, turha itkeä puskassa, wink.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe