H ja bi tutka

Anonyymi-ap

Oletko koskaan epäillyt että kaverisi saattaa olla h tai bi?
Oletko rohkeasti tehnyt aloitteen m+m seksistä?
Minä olen neljä kertaa, yksi näistä kavereista lapsuuden kaveri mutta vasta reilu 18v tein pienessä kännissä aloitteen, olimme kahden ja laskin vaan yht'äkkiä housuni alas ja aloin runkkaamaan siinä toivossa että kaverini tekee sen myös ja niin kävi että kaverinikin alkoi runkkaamaan ja pian jo otimme suihin puolin ja toisin.
Seuraava tapaus oli vuosia tästä eteen päin. Oli vähemmän tuttu vanha mies, olin hänen kesämökillä avustamassa rännien laitossa. Oli hellepäivä ja otimme olutta. Mökin pihalla loikoilin nurmikolla hommien jälkeen ja vanha mies istui mökin rappusilla. Oli pieni epäilys ja niin riisuin t-paidan ja shortsit, mitään sanomatta jatkoin loikoilua alasti ja kaluni oli puolikova, tartuin vain kalun ja aloin hitaasti hyväillä kalua, kysyin "miltäs näyttää" ja vanha mies sanoi että hyvältä ja tuli heti luokseni ja otti kalun suuhunsa. Pian olimme mökissä sängyllä molemmat alasti, vanha mies voiteli peppuni ja tuli takaapäin peppuuni ja laukesi hyvin pian. Sain vielä suuhoitoa ja laukesin vanhan miehen suuhun. Kolmas tapaus oli kesälomalla erään puolitutun kaverin luona ja jossain vaiheessa puheet meni esim naisiin ja siitä käteen vetoon ja sanoin siinä että hyvät orkut saa kun kietoo vaikka narua kalun ja kiveksien ympäri, kaveri sanoi että on kokeillut sitäkin. Niinpä riisuin housuni ja kysyin onko sulla narua ja pian kaluni oli "hirtettynä" ja seisoi kivikovana.
Sain kaverilta hieronnan joka keskittyi peppuuni ja lopuksi runkkasimme yhdessä orgasmiin saakka. Kävin tämän kaverin luona myöhemminkin ja mukanani oli dildo, kaverini työnteli hieronnan lisäksi dildoa peppuuni, siitä hän tykkäsi.
Neljäs tapaus oli kun vietimme juhannusta, meitä oli 7 kaverusta ja mukana myös kaksi vanhempaa, eläkkeellä olevaa miestä. Saunottiin ja kun jäin hoikemman, vanhan miehen kansa kahden saunan pukuhuoneeseen ja olimme tietysti alasti niin menin vanhan miehen eteen kalu puolikovana ja sanoin "mitäs mieltä olet"? Vanha mies sain että "on nätti" ja suukotteli heti terskaani ja suukotteli myös pakaroitani. Siitä nousi minulle kova seisokki ja mies otti minulta suihin mutta se jäi kesken kun saunan terassilta kuului askeleita. Jälkeen päin mietin että olisi pitänyt vain jatkaa koska tiesin että tulija oli toinen vanha mies ja hän kun oli tämän hoikemman miehen hyvä kaveri niin ajattelin että hän on myös ehkä bi tai jopa h.
Kivoja muistoja.

5

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

kaverilta kysyin anaalii-sex ei vaimo kuulemma anna kun liian suuuri minä sanoin multa kyllä saa voi prkl mikä kalu kyllä tunsi että sai vielä moneesti jälkeenpäinkin molemmat kuitenkin naimisissa

• Anonyymi00002

Paljon on vanhoja poikamiehiä, joita voi hyvin epäillä olevan miehiin päin kallellaan. Estot vain estää kohtaamasta samanmielisiä.

• Anonyymi00003

Nimenomaan minunkin kohdalla oli kolme ns. vanhaapoikaa joka ei ole ollut koskaan vaimoa. Se vaikutti siihen että tein aina aloitteen ja oikeaan osuin.

Ap

• Anonyymi00004

Olin ravintolassa ja näin toiselle paikkakunnalle muuttaneen kaverini monen vuoden tauon jälkeen.
      Vähän aikaa juteltiin ja mulle tuli fiilis et toi jätkä on homo tai ainakin bi.
      Asuin saunallisessa yksiössä missä oli parveke, pyysin kaveria saunomaan kun ei ravintolassa liiemmin porukkaa ja menoa ollut
      Mulla rupes jo vaatteita riisuessa kulli paisumaan ja tietenkin kaveri sen huomasi.
      Hän kysyi suoraan suuntautumisestani ja sanoin kaikkien käyvän, hän oli kanssa bi.
      Löylyistä vilvoittelemaan ja kun oli jo myöhäinen yö niin nakuna mentiin.
      Juttelun lomassa kullini nousi seisomaan kun katselin kaverin rintalihaksia, märkää ihoa ja puoliheijjarissa olevaa kullia.
      Kaveri kysymättä nousi ja tuli jalkojeni väliin ja antoi kunnon suuhoidon, en viittä minuuttia kestänyt kun laukesin hänen suuhun.
      Runkkailin hänen kalua ja pian se seisoikin terhakkaasti.
      Mentiin sängylle ja kysyin panetko vai otanko suihin, sain kysymyksen liukkarista sanoin et laatikossa on ja menin kontilleni pyytämättä.
      Tunsin sormen sisälläni, vähän aikaa yhdellä sitten kahdella sormella ja pian tunsin kullin reiälläni.
      Hitaasti ja varmasti hän työnsi kullinsa sisääni, kauaa hän ei malttanut hitaasti naida persettäni, tahti kiihtyi kiihoituin itsekkin uudestaan kun kaverini murahdellen laukesi suoleeni.
      Siitä saunan kautta pesulle ja tuskin tarvitsee kertoa ettei sinä yönä nukuttu.

• Anonyymi00005

On minullakin tarina. Tutka ehkä toimi, mutta kullia en saanut. Mies 50 v sinkku, tietääkseni ei edes koskaan ole seurustellut, minä vähän vanhempi, naimisissa enkä pillun puutteessa.

Jokunen vuosi sitten ehdottelin kaverille saunailtaa. Mitään sen kummempia suunnitelmia ei ollut, mutta kieltämättä kaverin mulkku pyöri mielessä. Pikku mokan tein, kun edeltävänä iltana otin seksin puheeksi. Eikä siinä vielä kaikki: tulipa dickpick myös laitettua

Tuosta kaveri sitten kimpaantui, jotta persettä et tule saamaan. Samalla peruuntui sitten saunailtakin.... Alkoholilla oli osuutta asiaan toimissani, kuten melko varmasti myös saamassani vastauksessa, joka todennäköisesti ei ollut harkittu, ja kun oli melko loukkaavakin.

Kaverilla on selkeästi itsetunto-ongelmia, siksipä otti jostain syystä läpällä heitetyt kommentit ja kuvat vittuiluna.

Virhehän oli siinä, että anusta en edes ollut vailla. Mitään sellaista en mielestäni edes vihjannut. Kuten sanottua kulli nimenomaan kiinnosti, ja olisin ottanut mielelläni sen aukkoon kuin aukkoon, mieluiten suuhun.

Aivan kokematon edelleenkin miesten kanssa. Epäonnistumisen jälkeen ainakin tutut tulen jättämään rauhaan. Pienellä paikkakunnalla huhut helposti lähtevät leviämään, toista kertaa riskiä en ota. Ensin jaksoin toivoa, että kaveri muuttaisi mielensä vähän asiaa kelattuaan, mutta vuosien jälkeen voi jo olla varma ettei niin tapahdu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18824
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5795
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5367
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      40
      5250
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5094
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      82
      4997
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4523
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4187
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      53
      3490
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3175
    Aihe