Kepu ja Sdp - ankeuttajat Iaitavasemmalta

Sdp: "Työ- ja opiskeluperäisen maahanmuuton vakiinnuttaminen noin 40000 hengen tasolle vuosittain olisi järkevä tavoite."

Kepulit: "'Pysäytetään huoltosuhteen heikkeneminen nostamalla nettomaahanmuutto 40000 henkeen vuosittain."

Arkitodellisuus: Vieraskielisten työttömyys kasvaa kasvamistaan ja maahanmuutto aiheuttaa yhteiskunnalle miljardiluokan kustannukset, joka mm. pahentaa velanottotarvetta sen lisäksi, että se heikentää turvallisuutta, vääristää työmarkkinoita, uhkaa suomalaista kulttuuria, pilaa koulut ja heikentää suomalaislasten oppimismahdollisuuksia jne.

Tämä seuraavan hallituksen hallitusohjelmaan? Koska se on hyvä hallitusohjelma?

☝️🤨

34

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00014

        Pari Persuräkänokkaa paukuttelee henkseleitä.


    • Anonyymi00003

      Kokoomus ja persut on stalinismin aatteella matkassa !.

      • Anonyymi00006

        Ktjun aloitus on surkea porvariprovo.


      • Anonyymi00037

        Kyllä.


    • Anonyymi00004

      Tämä Perfect on Persujen trolli.

      Olisiko jo Oula Lintula?

      • Anonyymi00038

        Taitaa olla


    • Anonyymi00008

      Onko mr perfect viherpunikkien trolli?

      Viherpunikit yrittää murentaa Perussuomalaisten orastavan nousun.

      • Anonyymi00039

        Minkä nousun ?


    • Anonyymi00009

      Ketjun aloittaja huutelee tuuleen ilman vaöideja linkkejä öyhötykseensä.

      • Anonyymi00010

        Persujen Trollitehdas ei linkkejä tarvitse.

        Valheille kun ei löydy.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Persujen Trollitehdas ei linkkejä tarvitse.

        Valheille kun ei löydy.

        Ketjun aloitus on porvaripropagandaa.


    • Anonyymi00012

      Nettomaahanmuutto = haittamaahanmuutto

    • Anonyymi00013

      Yksin Halla-aho toi 2015 35000.

      • Anonyymi00016

        Persut puhuu ja tekee erilailla.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Persut puhuu ja tekee erilailla.

        Persuporvarit pettää AINA.


      • Anonyymi00018

        Toi on vaan sitä vassarihuumoria. Eiks jeh XD


      • Anonyymi00020

        Kepuloinen Sippilä ja sisäministeri Urpo toivat vuonna 2015 yli 35 000 haittamaahanmuuttajaa. Demarit olivat vastassa ja kantoivat laukkuja.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kepuloinen Sippilä ja sisäministeri Urpo toivat vuonna 2015 yli 35 000 haittamaahanmuuttajaa. Demarit olivat vastassa ja kantoivat laukkuja.

        Yksin Halla-aho toi 2015 35000.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Yksin Halla-aho toi 2015 35000.

        Halla-aho oli Brysselissä 2015 kun Sipilän kepuloiset toivat haittamaahanmuttajia ja demarit olivat vastassa Welcome- kylttien kanssa.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Halla-aho oli Brysselissä 2015 kun Sipilän kepuloiset toivat haittamaahanmuttajia ja demarit olivat vastassa Welcome- kylttien kanssa.

        Älä viitsi persuilla öyhääjä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kepuloinen Sippilä ja sisäministeri Urpo toivat vuonna 2015 yli 35 000 haittamaahanmuuttajaa. Demarit olivat vastassa ja kantoivat laukkuja.

        Kokoomuslaiset kantoivat laukkuja koska kokoomus Orpo silloisena minosterinä johti operaatiota. Kepu Sipilän porvarihallituksessa olivat kepu, kokoomus ja PS.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kokoomuslaiset kantoivat laukkuja koska kokoomus Orpo silloisena minosterinä johti operaatiota. Kepu Sipilän porvarihallituksessa olivat kepu, kokoomus ja PS.

        Demarioppositio oli vastaanottamassa haittamaahanmuuttajia Tervetuloa-kylttien kanssa. Aitopersut ainoina vastustivat kun Soinikin vaikeni.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Halla-aho oli Brysselissä 2015 kun Sipilän kepuloiset toivat haittamaahanmuttajia ja demarit olivat vastassa Welcome- kylttien kanssa.

        Halla-aho kirjoitti Sipilän hallituksen maahanmuuttoa koskevan osan. Siis Halla-ahon toivomuksesta he tulivat.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Halla-aho kirjoitti Sipilän hallituksen maahanmuuttoa koskevan osan. Siis Halla-ahon toivomuksesta he tulivat.

        Kepuloinen Sipilä ja sisäministeri Orpo kieltäytyivät noudattamasta Halla-ahon maahanmuutto-ohjelmaa ja toivat maahan 35 000 työnvieroksujaa demarien mieliksi.


      • Anonyymi00040

        Niimpä toi.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kepuloinen Sippilä ja sisäministeri Urpo toivat vuonna 2015 yli 35 000 haittamaahanmuuttajaa. Demarit olivat vastassa ja kantoivat laukkuja.

        Persut siellä oli vastassa.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Kepuloinen Sipilä ja sisäministeri Orpo kieltäytyivät noudattamasta Halla-ahon maahanmuutto-ohjelmaa ja toivat maahan 35 000 työnvieroksujaa demarien mieliksi.

        Voi hyvä ihme teitä persuja.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Persut siellä oli vastassa.

        Aitopersut olivat ainoita, jotka vastustivat. Edes Soinia ei kiinnostanut ja sai lähteä koko eduskunnasta muiden sinisten mukana.


    • Anonyymi00029
    • Anonyymi00030

      Siis järjetön.

      • Anonyymi00031

        Suomeen tullut perskokkarehallituksen aikana väkeä seuraavasti:

        2023: 72 000
        2024: 64 000
        2025: 50060

        Yhteensä 186 000. On aivan turha jauhaa Sipilästä. Sipilä ei ole edes eduskunnassa ollut vuoden 2023 jälkeen.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Suomeen tullut perskokkarehallituksen aikana väkeä seuraavasti:

        2023: 72 000
        2024: 64 000
        2025: 50060

        Yhteensä 186 000. On aivan turha jauhaa Sipilästä. Sipilä ei ole edes eduskunnassa ollut vuoden 2023 jälkeen.

        Eihän sitä Marinin sosialistihallituksen löysää maahanmuuttopolitiikkaa kiristetty heti vaaliaamuna, vaan kuten luvuista näkyy niin on vienyt oman aikansa.


    • Anonyymi00032

      MUtta juurihan tuli teeveestä että maahanmuuttajat maksavat enemmän veroja mitä kulutavat verovaroja, ovat siis ryhmänä nettomaksajia. Joten juttusi on vailla totuuspohjaa, siis puppua.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe