Maahan muuttajat ei nää nälkää tilille kilahtaa kelarahat joka kuujausi oiken isoja summia kanta suomalaiselle ei kilahda euroakaa mitä vittua tämmönen meininki on .
Kanta sumalaiset näkee nälkää
9
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on sitä mitä Suomi on tilannut ja nyt sitä myös saa. Tunkeutujat ovat tämän maan eliittiä jos elintasoa katsotaan.
- Anonyymi00002
joko olet kussut asiasi niin pahasti että et enää luukullekaan pääse vai jättikö työnantaja palkan maksamatta?
Mun työpaikan mamut tienaa 40 000 euroa vuodessa ja osa ei edes puhu juurikaan suomea. Työ ei edes vaadi juurikaan koulutusta, eli mikä ihme on kun sinä et sitten pärjää kun kouluttamattomat ja kielitaidottomat mamutkin pärjää?- Anonyymi00010UUSI
Juu, huonosti käy vielä koodaajille ja kaiken maailman " suunnittelijoille". Liksa voi nyt alussa olla hyvä, potkut tuleekin heti tekoälyn soveltamisen jälkeen. Ja... miten se nyt menikään, jos et työllisty heti kol nmen kuukauden aikana...
- Anonyymi00003
Kannattaisi mennä töihin!
Jos Vantaalta ei löydy töitä niin kannattaa muuttaa työn perässä toiselle paikkakunnalle
Vantaalla on tänään ja huomenna tapahtuma, jossa Kajaani, se kaupunki Kainuussa, etsii teitä työttämiä töihin.
Itse tein yli 40 vuotta sitten niin, että etsin töitä toiselta paikkakunta ja sain. Lisäksi kerrottakoon, että päivässä meni työmatkoihin lähes 4 tuntia. Muutaman vuoden päästä muutin omaan asuntoon lähemmäksi työpaikkaa. Nyt olen ansaitulla työeläkkeellä matalapalkka-alalta! - Anonyymi00004
Saman verran kilahtaa kantahumalaisellekin….
Jospa jättäisi viinan vähemmälle ja ostaisi ruokaa sen sijaan, niiin nälkäkin ei vaivaisi…- Anonyymi00005
Kulla sinaki syydä minua valmistama vanhha kepap liha teille!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos tuot
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jotkuthan pursotti oikein kakkaran kakunkin päälle...sellaista hygieniaa...
- Anonyymi00012UUSI
Sitä se meininki on, että Suomi on kääntynyt ylösalaisin. Kaikki mitä on luvattu Natosta yms. on käännettävä toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419