Kanta sumalaiset näkee nälkää

Anonyymi-ap

Maahan muuttajat ei nää nälkää tilille kilahtaa kelarahat joka kuujausi oiken isoja summia kanta suomalaiselle ei kilahda euroakaa mitä vittua tämmönen meininki on .

9

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on sitä mitä Suomi on tilannut ja nyt sitä myös saa. Tunkeutujat ovat tämän maan eliittiä jos elintasoa katsotaan.

• Anonyymi00002

joko olet kussut asiasi niin pahasti että et enää luukullekaan pääse vai jättikö työnantaja palkan maksamatta?

Mun työpaikan mamut tienaa 40 000 euroa vuodessa ja osa ei edes puhu juurikaan suomea. Työ ei edes vaadi juurikaan koulutusta, eli mikä ihme on kun sinä et sitten pärjää kun kouluttamattomat ja kielitaidottomat mamutkin pärjää?

• Anonyymi00010
        UUSI

Juu, huonosti käy vielä koodaajille ja kaiken maailman " suunnittelijoille". Liksa voi nyt alussa olla hyvä, potkut tuleekin heti tekoälyn soveltamisen jälkeen. Ja... miten se nyt menikään, jos et työllisty heti kol nmen kuukauden aikana...

• Anonyymi00003

Kannattaisi mennä töihin!

Jos Vantaalta ei löydy töitä niin kannattaa muuttaa työn perässä toiselle paikkakunnalle

Vantaalla on tänään ja huomenna tapahtuma, jossa Kajaani, se kaupunki Kainuussa, etsii teitä työttämiä töihin.

Itse tein yli 40 vuotta sitten niin, että etsin töitä toiselta paikkakunta ja sain. Lisäksi kerrottakoon, että päivässä meni työmatkoihin lähes 4 tuntia. Muutaman vuoden päästä muutin omaan asuntoon lähemmäksi työpaikkaa. Nyt olen ansaitulla työeläkkeellä matalapalkka-alalta!

• Anonyymi00004

Saman verran kilahtaa kantahumalaisellekin….

Jospa jättäisi viinan vähemmälle ja ostaisi ruokaa sen sijaan, niiin nälkäkin ei vaivaisi…

• Anonyymi00005

Kulla sinaki syydä minua valmistama vanhha kepap liha teille!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos tuot

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jotkuthan pursotti oikein kakkaran kakunkin päälle...sellaista hygieniaa...

• Anonyymi00012
      UUSI

Sitä se meininki on, että Suomi on kääntynyt ylösalaisin. Kaikki mitä on luvattu Natosta yms. on käännettävä toisinpäin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18044
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      4922
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4577
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4490
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4300
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      59
      4170
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3773
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3425
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      34
      2696
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2419
    Aihe