Jesaja 1:16-20 FB38
[16] Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä. [17] Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa. [18] Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi. [19] Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä; [20] mutta jos vastustatte ja niskoittelette, niin miekka syö teidät. Sillä Herran suu on puhunut.
https://bible.com/bible/365/isa.1.16-20.FB38
Profeetta Jesaja julistaa
11
194
Vastaukset 11
- Anonyymi00003
” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18- Anonyymi00004
Jeesus yhä pelastaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jeesus yhä pelastaa.
Aamen!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jeesus yhä pelastaa.
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi00006
Selvää Jumalan Sanaa ja käytännön kristillisyyttä armon Hengessä!
- Anonyymi00009
Totta.
- Anonyymi00008
Aamen!
- Anonyymi00010
Jeesus korosti Jumalan lakien ja tekojen merkitystä ihmisen pelastuksen kannalta. Kaikki ihmiset laitetaan kahteen jonoon, teot ja tekemättä jättämiset ratkaisee jatkopaikan.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00011
Roistot ja murhamiehet yrittävät hävittää lakien ja käskyjen velvoittavan merkityksen pois.
- Anonyymi00012
Jeesus varoitti tästä ajasta kun sanotaan, että lait ja profetat olisivat olleet voimassa vain Johannekseen asti ja sen jälkeen vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne VÄKISIN omilla päätöksillään.
- Anonyymi00013
Jeesus lähettää lisää lainopettajia, ei mitään hurmoshenkien voimasta kaatuilevia hihhuleita.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531414Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191084- 93987
- 77693
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21499- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423