Ammattisotilas eri mieltä Stupidon kanssa

Anonyymi-ap

🇮🇹 "Sota päättyy Venäjän voittoon, Venäjä voittaa!"

Roberto Vanacchi, Naton Jugoslavian, Irakin ja Afganistanin sotakampanjoissa palvellut divisioonan komentaja ja nykyinen italialainen Euroopan parlamentin jäsen, totesi Brysselissä pidetyssä lehdistötilaisuudessa, että Euroopan on aloitettava kulissien takana käytävät neuvottelut Venäjän kanssa tänään ottaen huomioon todellinen tilanne etulinjassa.

Hänen mukaansa eurooppalaiset ovat ymmärtäneet, etteivät "he halua kuolla Kiovan puolesta", joten "meidän on aloitettava neuvottelut Venäjän kanssa tänään, koska huomenna on liian myöhäistä".

On huomattava, että kaiken kaikkiaan italialaiset ovat osoittaneet tällä viikolla merkittävää aktiivisuutta Euroopan liittymisen suhteen suoraan (ilman Ukrainan suoraa osallistumista) neuvotteluprosessiin Venäjän kanssa ja mainostaneet aktiivisesti Italian varapääministeri Matteo Salvinia tai jopa Italian pääministeri Giorgia Melonia optimaalisina hahmoina suoriin neuvotteluihin Venäjän kanssa Ukrainasta Euroopan puolesta.

42

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nato tiltukin on ammattisotilas playstationissa. Oikeasti hän ei ole aseeseen ikinä koskenut

      • Anonyymi00003

        nato tiltu ? jo on pietarin pojalle nimi annettu onko se tiltu saanut ylennyksen ? 😁


      • Anonyymi00008

        Älä ärsytä nörttiä


      • Anonyymi00011

        Onko venäjä liittynyt natoon?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        nato tiltu ? jo on pietarin pojalle nimi annettu onko se tiltu saanut ylennyksen ? 😁

        🤣🤣


      • Anonyymi00018

        Ulinaa tiltu ulinaa🤣🤣


    • Anonyymi00002

      Sodassa ei ole voittajia!!!! On vain hullujen johtajien saamaa kärsimystä kansalle.

      • Tämä on hyvin todettu!

        Nämä "eurooppalaiset eivät halua kuolla Kiovan puolesta" ovat hysteerisiä ja harhaanjohtavia puheita. Olettaen siis että sellaisia sanoja on koskaan edes lausuttukaan. Koko aloitus voi olla venäläisen provokaattorin tuotos. Tai maanpetturi BEKMANin käsialaa.

        Ja JOS - siis olettaen - että Putin pystyisi jotenkin esittämään tämän "voittona" kansalleen, jälkijäristykset venäläisessä yhteiskunnassa ovat varmasti massiiviset. En usko että Putin selviää niistä hengissä.

        Kaikki, venäläisetkin, tietävät että Ukrainan alueluovutukset eivät ole pysyviä eikä rauha ole lopullinen. Venäläiset tietävät, että Ukraina odottaa vain oikeata hetkeä palauttaa riistetyt alueet takaisin itselleen.

        Ja kertokaapa, mitä &/&%/¤& venäläiset edes tekevät niillä maa-alueilla, jotka he saisivat itselleen?!? Ennen pitkää venäläisetkin kysyvät tätä. Ja jatkuvasti koventuvalla äänensävyllä. Tiedätte mihin se johtaa.


      • Anonyymi00007
        törkyturpa kirjoitti:

        Tämä on hyvin todettu!

        Nämä "eurooppalaiset eivät halua kuolla Kiovan puolesta" ovat hysteerisiä ja harhaanjohtavia puheita. Olettaen siis että sellaisia sanoja on koskaan edes lausuttukaan. Koko aloitus voi olla venäläisen provokaattorin tuotos. Tai maanpetturi BEKMANin käsialaa.

        Ja JOS - siis olettaen - että Putin pystyisi jotenkin esittämään tämän "voittona" kansalleen, jälkijäristykset venäläisessä yhteiskunnassa ovat varmasti massiiviset. En usko että Putin selviää niistä hengissä.

        Kaikki, venäläisetkin, tietävät että Ukrainan alueluovutukset eivät ole pysyviä eikä rauha ole lopullinen. Venäläiset tietävät, että Ukraina odottaa vain oikeata hetkeä palauttaa riistetyt alueet takaisin itselleen.

        Ja kertokaapa, mitä &/&%/¤& venäläiset edes tekevät niillä maa-alueilla, jotka he saisivat itselleen?!? Ennen pitkää venäläisetkin kysyvät tätä. Ja jatkuvasti koventuvalla äänensävyllä. Tiedätte mihin se johtaa.

        Ne alueet menee etupäässä niille jotka on siellä ennenkin asuneet, mutta tulevaisuudessa niitä ihmisiä ei vainoa kukaan, ne on äiti-Venäjän suojeluksessa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ne alueet menee etupäässä niille jotka on siellä ennenkin asuneet, mutta tulevaisuudessa niitä ihmisiä ei vainoa kukaan, ne on äiti-Venäjän suojeluksessa.

        😂 aamen. Suojelee kuten 1938 vienan karjalaisia, kuopanlaidalle ja nappi otsaan.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ne alueet menee etupäässä niille jotka on siellä ennenkin asuneet, mutta tulevaisuudessa niitä ihmisiä ei vainoa kukaan, ne on äiti-Venäjän suojeluksessa.

        Heitä ei kukaan vainonnut ennen kuin Venäjä sinne hyökkäsi vainoamaan ja tappamaan heitä.


      • Anonyymi00019
        törkyturpa kirjoitti:

        Tämä on hyvin todettu!

        Nämä "eurooppalaiset eivät halua kuolla Kiovan puolesta" ovat hysteerisiä ja harhaanjohtavia puheita. Olettaen siis että sellaisia sanoja on koskaan edes lausuttukaan. Koko aloitus voi olla venäläisen provokaattorin tuotos. Tai maanpetturi BEKMANin käsialaa.

        Ja JOS - siis olettaen - että Putin pystyisi jotenkin esittämään tämän "voittona" kansalleen, jälkijäristykset venäläisessä yhteiskunnassa ovat varmasti massiiviset. En usko että Putin selviää niistä hengissä.

        Kaikki, venäläisetkin, tietävät että Ukrainan alueluovutukset eivät ole pysyviä eikä rauha ole lopullinen. Venäläiset tietävät, että Ukraina odottaa vain oikeata hetkeä palauttaa riistetyt alueet takaisin itselleen.

        Ja kertokaapa, mitä &/&%/¤& venäläiset edes tekevät niillä maa-alueilla, jotka he saisivat itselleen?!? Ennen pitkää venäläisetkin kysyvät tätä. Ja jatkuvasti koventuvalla äänensävyllä. Tiedätte mihin se johtaa.

        HeHe et sinäkään ole halukas kuolemaan Kiovan puolesta 🤪


      • Anonyymi00035
        törkyturpa kirjoitti:

        Tämä on hyvin todettu!

        Nämä "eurooppalaiset eivät halua kuolla Kiovan puolesta" ovat hysteerisiä ja harhaanjohtavia puheita. Olettaen siis että sellaisia sanoja on koskaan edes lausuttukaan. Koko aloitus voi olla venäläisen provokaattorin tuotos. Tai maanpetturi BEKMANin käsialaa.

        Ja JOS - siis olettaen - että Putin pystyisi jotenkin esittämään tämän "voittona" kansalleen, jälkijäristykset venäläisessä yhteiskunnassa ovat varmasti massiiviset. En usko että Putin selviää niistä hengissä.

        Kaikki, venäläisetkin, tietävät että Ukrainan alueluovutukset eivät ole pysyviä eikä rauha ole lopullinen. Venäläiset tietävät, että Ukraina odottaa vain oikeata hetkeä palauttaa riistetyt alueet takaisin itselleen.

        Ja kertokaapa, mitä &/&%/¤& venäläiset edes tekevät niillä maa-alueilla, jotka he saisivat itselleen?!? Ennen pitkää venäläisetkin kysyvät tätä. Ja jatkuvasti koventuvalla äänensävyllä. Tiedätte mihin se johtaa.

        hehhehhh, oletko omasta mielestäsi normaalijärkinen? vaikutat jälkeenjääneelle. Venäjän ottamat alueet ovat ja pysyvät Venäjän hallussa ja mitäkö Venäjä esim Krimillä tekee? No mietipä sitä.


    • Anonyymi00004

      Asuuko tämä Italian suurmies vielä äitinsä kanssa?
      Italiassahan on tapana asua äidin helmoissa 5kymppiseksi.

      • Anonyymi00006

        Ei kaikki ole samanlaisia mammanpoikia niin kuin sinä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei kaikki ole samanlaisia mammanpoikia niin kuin sinä.

        Nyt puhuttiin Italialaisista, olen mennyt omilleni jo 80 luvulla.


    • Anonyymi00005

      Tuon nyt jokainen täysijärkinen ihminen tajuaa jo sodan tässä vaiheessa, väite että Ukraina voittaa sodan on ihan unelmointia.

      • Anonyymi00009

        Yhtälailla on erikoista väittää muka Venäjän ”voittavan” vaikka tulokset ovat heikot jo neljä vuotta kestäneessä sodassa! Venäjän talous sakkaa ja tappiot sodassa ovat suuremmat kuin täydennykset!


      • Anonyymi00010

        Stubi on huumeissa kuin koko valtionjohto suomessa,ne on vaan pillereitä🤣


      • Anonyymi00013

        Miten voitto ajatellaan? venäjä kehuskeli alussa 3 päivässä valloittavansa Kiovan ja koko maa 2 vko. Nyt 5 vuosi menossa, yli 300t kaatunutta ja yli miljoona haavoittunutta piippalakkia. Lisäksi lukemattomat sodassa traumatisoituneet. Menetetty maine sopija osapuolena, menetetyt ulkomaiset investoinnit ja työpaikat....


    • Anonyymi00014

      Vanacci on Moskovan fasistijuntan pikkuapulainen ja nöyrä juoksupoika.

    • Anonyymi00016

      Hyvä uutinen:
      "Venäjä on syöksymässä kohti taloudellista ja poliittista kriisiä".

      Yllättyneet käsi ylös.

    • Google ei tunne Euroopan parlamentin jäsentä Roberto Vanacchia. Tiltu on taas langennut Venäjänn valhepropagandaan.

      • Anonyymi00025

        Sinulla on liian vanha tietokone tai sitten et osaa käyttää sitä.

        Etusivu | Roberto VANNACCI | Euroopan parlamentin jäsenet | Euroopan parlamentti https://share.google/tswjnKZJgOcZcOOPQ


      • Anonyymi00025 kirjoitti:

        Sinulla on liian vanha tietokone tai sitten et osaa käyttää sitä.

        Etusivu | Roberto VANNACCI | Euroopan parlamentin jäsenet | Euroopan parlamentti https://share.google/tswjnKZJgOcZcOOPQ

        Roberto Vanacchin hakutulos oli kaksi linkkiä, joista toinen oli tämä keskustelu ja toinen twiitti, josta aloittaja oli kääntänyt tekstinsä.


    • Anonyymi00020

      Roberto on vanhan ajan sotilas joka ei käyttele kokaiinia viihteellä eli realismi on vielä ajatusten pohjana.

    • Anonyymi00021

      Roberto haluaa antautua etukäteen

    • Anonyymi00022
      • Anonyymi00024

        Miettikää minkälainen selkärangaton rotta tuo Kastehelmikin on, aiemmin puhunut paskaa silmät, korvat ja suut täyteen. Nyt on vissiin saanut luvan palkanmaksajilta kertoa edes pikkusen siitä missä mennään.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Miettikää minkälainen selkärangaton rotta tuo Kastehelmikin on, aiemmin puhunut paskaa silmät, korvat ja suut täyteen. Nyt on vissiin saanut luvan palkanmaksajilta kertoa edes pikkusen siitä missä mennään.

        Onko ihan putinisti?😬


    • Anonyymi00023

      Ainoa luotettava tutkija ja soUkrainan sotaa analysoiva asiantuntija Ilmari Käihkö on Stubbin kanssa eri linjoilla.

      Käihkön mukaan Ukrainan häviö ja sen nopeus riipppuu vain siitä, kuinka paljon EU-Nato pystyy aseapua Ukrainalle antamaan.

      Ukraina häviää joka tapauksessa.

    • Anonyymi00026

      Taas valhe mololta.

      Molo: "Google ei tunne Euroopan parlamentin jäsentä Roberto Vanacchia. Tiltu on taas langennut Venäjänn valhepropagandaan."

      • Anonyymi00027

      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ota nato tiltu huomioon että automaattikäännöksissä tulee virheitä
        https://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Vannacci

        Ota sinä Tiltu huomioon se, että samasta asiasta voi olla montaa mielipidettä eikä yksi mielipide ole toista oikeampi!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ota sinä Tiltu huomioon se, että samasta asiasta voi olla montaa mielipidettä eikä yksi mielipide ole toista oikeampi!

        Koitaks sä nyt selitellä että Suomen tyhmin mies Stupido olis oikeassa?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ota nato tiltu huomioon että automaattikäännöksissä tulee virheitä
        https://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Vannacci

        Roberto näyttää olevan Italian Ano Turtiainen. Perusti kolme viikkoa sitten oman puolueensa ja loikkasi siihen, ja sanoo että aiemmat äärioikeistopuolueet ei ole hänelle riittävän äärioikealla.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Roberto näyttää olevan Italian Ano Turtiainen. Perusti kolme viikkoa sitten oman puolueensa ja loikkasi siihen, ja sanoo että aiemmat äärioikeistopuolueet ei ole hänelle riittävän äärioikealla.

        Tiltun puolella näitä ”Turtiaisia” riittää…


      • Google ei tuntenut Roberto Vanacchia, mutta näköjään tuntee Roberto Vanaccin.


      • Anonyymi00033

      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Roberto näyttää olevan Italian Ano Turtiainen. Perusti kolme viikkoa sitten oman puolueensa ja loikkasi siihen, ja sanoo että aiemmat äärioikeistopuolueet ei ole hänelle riittävän äärioikealla.

        Äärioikeisto öyh, Putinisti öyh, mikroprosessoreja pesukoneista,


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Tiltun puolella näitä ”Turtiaisia” riittää…

        Roberto Turtiainen vanakki


    • Anonyymi00036

      "Ammattisotilas eri mieltä Stupidon kanssa
      "Sota päättyy Venäjän voittoon, Venäjä voittaa!"

      Ukko on väärässä ja Stubb oikeassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe