"Edes Ukrainan sodan pitkittyminen ei estä yhdysvaltalaisia hieromasta hyviä diilejä Putinin Venäjän kanssa."
Stupid president A. Stubb on ajanut valtiolaiva Nato-suomen karille, kuin Nooa aikoinaan Araratin rinteeseen 2 kilometrin korkeudelle merenpinnasta.
Nyt kun Venäjä kauppa on taas elpymässä, niin Nato-suomen regime on jumissa Ukrainassa.
KATASTROFI EDESSÄ VALTIONJOHDON TYPERYYDEN TAKIA.
Nato-suomi ei pääse osalliseksi Venäjä kaupasta!
91
517
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pyccän trollien sekopäisyys kasvaa kasvamistaan, 3 päivän erikoisoperaatio saa pällin leviämään.
- Anonyymi00002
Suomi on pelannut itsenä kebab-kioskille pitkäksi aikaa, se takaa että Suomen talous ei lähde kasvu- uralle ja työttömyys vaan lisääntyy.
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.törkyturpa kirjoitti:
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.Niin, lisään vielä, että olen onnistuneesti MURSKANNUT täydellisesti jokaisen vasta-argumentin joita nämä nato tiltut ovat suoltaneet tehtyään sen virheen, että tosiaan ovat lähteneet väittelemään näistä järjettomistä argumenteistaan.
- Anonyymi00005
törkyturpa kirjoitti:
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.Sinä et taida olla se kuuluisa penaalin terävin kynä?😂
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä et taida olla se kuuluisa penaalin terävin kynä?😂
Aivan! Kuten kirjoitin edellä, nämä eivät KOSKAAN lähde keskustelemaan omista VÄITTEISTÄÄN, vaan vaihtavat puheenaiheen penaalin teräviin tai tylsiin kyniin tms. mitä tahansa.
RIIPPUMATTA siitä olenko penaalin TERÄVIN tai TYLSIN kynä tai jotain siltä väliltä, voisitko siitä huollimatta kertoa miten NATO jäsenyys tai Ukrainan sota liittyvät Suomen taloustilanteeseen? Tai autan sinua, miten ja miksi Suomen taloustilanne olisi nykyistä parempi jos olisimme edelleen liittoutumattomia?
Ymmärrätkö pointtini? Minä siis väitän, etteivät nämä edellämainitut ova syypäitä taloutemme jamaan. Ole hyvä ja osoita näkemykseni vääräksi.- Anonyymi00007
törkyturpa kirjoitti:
Aivan! Kuten kirjoitin edellä, nämä eivät KOSKAAN lähde keskustelemaan omista VÄITTEISTÄÄN, vaan vaihtavat puheenaiheen penaalin teräviin tai tylsiin kyniin tms. mitä tahansa.
RIIPPUMATTA siitä olenko penaalin TERÄVIN tai TYLSIN kynä tai jotain siltä väliltä, voisitko siitä huollimatta kertoa miten NATO jäsenyys tai Ukrainan sota liittyvät Suomen taloustilanteeseen? Tai autan sinua, miten ja miksi Suomen taloustilanne olisi nykyistä parempi jos olisimme edelleen liittoutumattomia?
Ymmärrätkö pointtini? Minä siis väitän, etteivät nämä edellämainitut ova syypäitä taloutemme jamaan. Ole hyvä ja osoita näkemykseni vääräksi.Olet yhtä tyhmä kuin minun vasemman jalan kenkä, totta kai kaupankäynnin tyrehtyminen ja raaka- aineiden saatavuuden heikkeneminen vaikuttaa Suomen talouteen, kuten myös melkei kaikkiin EU:n jäsenmaihin.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet yhtä tyhmä kuin minun vasemman jalan kenkä, totta kai kaupankäynnin tyrehtyminen ja raaka- aineiden saatavuuden heikkeneminen vaikuttaa Suomen talouteen, kuten myös melkei kaikkiin EU:n jäsenmaihin.
EU maista edes Unkari tai Slovakia eivät ole rohjenneet lähempään kaupankäyntiin Venäjän kanssa. Toisin kuin me, ne ovat riippuvaisempia venäläisestä energiasta ja se vaikuttaa heidän toimintaansa, Orbanin tapauksessa on tosin henkilökohtaisempia valtapyyteitä.
Eli väität että Suomen olisi pitänyt jatkaa kaupankäyntiä ja suhteita Venäjään kuin mitään ei olisi tapahtunut? Eli olisimme vielä Unkaria ja Slovakiaa isompia änkyröitä EU:ssa? Ehei, sellaista suomalaisten suuri enemmistö ei koskaan hyväksyisi.
Kysyin miten NATO-jäsenyys vs. liittoutumattomuus aiheuttaa Suomen taloustilanteen. Et vastannut tähän, vaan vitt--lit. Oletan siis sinun tarkoittaneen, että liittoutumalla aiheutimme Venäjän kaupan tyrehtymisen.
Liittoutuminen ei vaikuttanut siihen mitenkään. Kävihän Venäjä kauppaa kaikkien NATO maiden kanssa ENNEN Ukrainan sotaa. Olisimme mekin voineet jatkaa kauppaa Venäjän kanssa vaikka olemmekin NATOn jäseniä. Venäjä suostuisi riemumielin palauttamaan kauppasuhteemme vaikka heti, jos sitä pyytäisimme.
Mutta me emme pyydä, koska Suomen suuri enemmistö ei hyväksyisi sitä. Me emme halua olla tukemassa Venäjän aggressiivista imperialismia pelkästään oman etumme vuoksi. Suomalaisten suuri enemmistö ei halua.
Lopuksi: Venäjän kauppa ei meitä pelastaisi. Venäjä on entistä merkityksettömämpi meille, koska olemma jatkuvasti siirtymässä enemmän ja enemmän uusiutuvaaan energiaan. Ja Venäjän ainoa kauppa-artikkeli on fossiiliset raaka-aineet.- Anonyymi00009
törkyturpa kirjoitti:
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.Sinun kanssasi järkevä keskustelu on mahdotonta.
- Anonyymi00014
törkyturpa kirjoitti:
EU maista edes Unkari tai Slovakia eivät ole rohjenneet lähempään kaupankäyntiin Venäjän kanssa. Toisin kuin me, ne ovat riippuvaisempia venäläisestä energiasta ja se vaikuttaa heidän toimintaansa, Orbanin tapauksessa on tosin henkilökohtaisempia valtapyyteitä.
Eli väität että Suomen olisi pitänyt jatkaa kaupankäyntiä ja suhteita Venäjään kuin mitään ei olisi tapahtunut? Eli olisimme vielä Unkaria ja Slovakiaa isompia änkyröitä EU:ssa? Ehei, sellaista suomalaisten suuri enemmistö ei koskaan hyväksyisi.
Kysyin miten NATO-jäsenyys vs. liittoutumattomuus aiheuttaa Suomen taloustilanteen. Et vastannut tähän, vaan vitt--lit. Oletan siis sinun tarkoittaneen, että liittoutumalla aiheutimme Venäjän kaupan tyrehtymisen.
Liittoutuminen ei vaikuttanut siihen mitenkään. Kävihän Venäjä kauppaa kaikkien NATO maiden kanssa ENNEN Ukrainan sotaa. Olisimme mekin voineet jatkaa kauppaa Venäjän kanssa vaikka olemmekin NATOn jäseniä. Venäjä suostuisi riemumielin palauttamaan kauppasuhteemme vaikka heti, jos sitä pyytäisimme.
Mutta me emme pyydä, koska Suomen suuri enemmistö ei hyväksyisi sitä. Me emme halua olla tukemassa Venäjän aggressiivista imperialismia pelkästään oman etumme vuoksi. Suomalaisten suuri enemmistö ei halua.
Lopuksi: Venäjän kauppa ei meitä pelastaisi. Venäjä on entistä merkityksettömämpi meille, koska olemma jatkuvasti siirtymässä enemmän ja enemmän uusiutuvaaan energiaan. Ja Venäjän ainoa kauppa-artikkeli on fossiiliset raaka-aineet.Ne fossiiliset raaka- aineet on just teollisuudelle ja liikenteelle tärkeitä, kuten myös puu, joka on Suomesta käymässä vähiin ja hinta on noussut. Teollisuus on Suomelle tärkeää, se työllistää ja tuo vientituloja joilla hyvinvointia pystytään rahoittamaan.
- Anonyymi00020
törkyturpa kirjoitti:
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.Et kyllä kertonut kommentissasi, kuinka immuuni Suomen talous on pakotteille, puunja öljyn hinnoille ja kansainväliselle kaupalle ja Zelenskyille maksettaville sotakorvauksille, vuosi/miljardi.
A-studiossa kerrotaan melkein päivittäin, että Venäjän laajamittainen hyökkäyssota vaikuttaa siihen, että Suomen talous ei lähde kasvuun. - Anonyymi00026
törkyturpa kirjoitti:
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.HeHe kysy Petteri Orpolta, hänen mukaansa Ukrainan sota aiheuttaa sen, että Suomen talous kehittyy huonoiten koko Euroopan unionin alueella 😂
- Anonyymi00036
törkyturpa kirjoitti:
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.Natotrollit vain ihmettelevät, "että mikä se Suomen talouden mystinen jarru on!?".
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Natotrollit vain ihmettelevät, "että mikä se Suomen talouden mystinen jarru on!?".
Miten niin? Pakissa se jarru on. Jonkinlainen jälkiruoka kiisseli, kuten armeijan käyneet tietää.
Senkin Tiltu - Anonyymi00047
törkyturpa kirjoitti:
Aivan! Kuten kirjoitin edellä, nämä eivät KOSKAAN lähde keskustelemaan omista VÄITTEISTÄÄN, vaan vaihtavat puheenaiheen penaalin teräviin tai tylsiin kyniin tms. mitä tahansa.
RIIPPUMATTA siitä olenko penaalin TERÄVIN tai TYLSIN kynä tai jotain siltä väliltä, voisitko siitä huollimatta kertoa miten NATO jäsenyys tai Ukrainan sota liittyvät Suomen taloustilanteeseen? Tai autan sinua, miten ja miksi Suomen taloustilanne olisi nykyistä parempi jos olisimme edelleen liittoutumattomia?
Ymmärrätkö pointtini? Minä siis väitän, etteivät nämä edellämainitut ova syypäitä taloutemme jamaan. Ole hyvä ja osoita näkemykseni vääräksi.Ymmärrätkö pointtini? Minä siis väitän, etteivät nämä edellämainitut ova syypäitä taloutemme jamaan. Ole hyvä ja osoita näkemykseni vääräksi.
no en pysty mutta tiedän venäjän taloudesta se romahtaa viimeistään huhti-toukokuussa ymmärsin kaiken väärin venäjän talouden bkt on italian tasolla en tarkoittanut suomea joka on hyvinvointivaltio olen pahoillani saanut väärää tietoa myös sotkenut natoa kirjoituksiin- - Anonyymi00049
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet yhtä tyhmä kuin minun vasemman jalan kenkä, totta kai kaupankäynnin tyrehtyminen ja raaka- aineiden saatavuuden heikkeneminen vaikuttaa Suomen talouteen, kuten myös melkei kaikkiin EU:n jäsenmaihin.
Olet yhtä tyhmä kuin minun vasemman jalan kenkä, totta kai kaupankäynnin tyrehtyminen ja raaka- aineiden saatavuuden heikkeneminen vaikuttaa Suomen talouteen, kuten myös melkei kaikkiin EU:n jäsenmaihin.
Mistään muusta tarvitse välittää vain tietää Venäjän talouden tilanteen odotetaan tuon paskakasan hajoamista-
ON HALPA HINTA PÄÄSTÄ SOTARIKOLLISTA VENÄLÄISTÄ EROON-Lopullisesti! Ei menneet rahat hukkaan Euroopan tulevaisuus ja Demokratia joutuu osittain maksamaan Putinin hulluudesta- MUTTA MITÄ MAKSOI VENÄJÄLLE- Kolmen päivän Erikoisoperaatio- SE MAKSOI KOKO VENÄJÄN TULEVAISUUDEN VUOSIKYMMENIKSI.. - Anonyymi00050
törkyturpa kirjoitti:
EU maista edes Unkari tai Slovakia eivät ole rohjenneet lähempään kaupankäyntiin Venäjän kanssa. Toisin kuin me, ne ovat riippuvaisempia venäläisestä energiasta ja se vaikuttaa heidän toimintaansa, Orbanin tapauksessa on tosin henkilökohtaisempia valtapyyteitä.
Eli väität että Suomen olisi pitänyt jatkaa kaupankäyntiä ja suhteita Venäjään kuin mitään ei olisi tapahtunut? Eli olisimme vielä Unkaria ja Slovakiaa isompia änkyröitä EU:ssa? Ehei, sellaista suomalaisten suuri enemmistö ei koskaan hyväksyisi.
Kysyin miten NATO-jäsenyys vs. liittoutumattomuus aiheuttaa Suomen taloustilanteen. Et vastannut tähän, vaan vitt--lit. Oletan siis sinun tarkoittaneen, että liittoutumalla aiheutimme Venäjän kaupan tyrehtymisen.
Liittoutuminen ei vaikuttanut siihen mitenkään. Kävihän Venäjä kauppaa kaikkien NATO maiden kanssa ENNEN Ukrainan sotaa. Olisimme mekin voineet jatkaa kauppaa Venäjän kanssa vaikka olemmekin NATOn jäseniä. Venäjä suostuisi riemumielin palauttamaan kauppasuhteemme vaikka heti, jos sitä pyytäisimme.
Mutta me emme pyydä, koska Suomen suuri enemmistö ei hyväksyisi sitä. Me emme halua olla tukemassa Venäjän aggressiivista imperialismia pelkästään oman etumme vuoksi. Suomalaisten suuri enemmistö ei halua.
Lopuksi: Venäjän kauppa ei meitä pelastaisi. Venäjä on entistä merkityksettömämpi meille, koska olemma jatkuvasti siirtymässä enemmän ja enemmän uusiutuvaaan energiaan. Ja Venäjän ainoa kauppa-artikkeli on fossiiliset raaka-aineet.Lopuksi: Venäjän kauppa ei meitä pelastaisi. Venäjä on entistä merkityksettömämpi meille, koska olemma jatkuvasti siirtymässä enemmän ja enemmän uusiutuvaaan energiaan. Ja Venäjän ainoa kauppa-artikkeli on fossiiliset raaka-aineet.
Kyllä näin on (Venäjä on entistä merkityksettömämpi meille) Näin se menee (Venäjän ainoa kauppa artikkeli on fossiiliset raaka aineet) Näin ollen kysyn minkä Venäläisen tuotteen ostit viimeksi?
Vapaa Demokraattinen Eurooppa vastaan kehitysmaa Venäjä
PUTIN TEKI KARMEAN VIRHEEN!!! Tämä on todistettu niin monta kertaa en sääli Venäjää ja sen sotahullua kansaa -TE SAITTE MITÄ HALUSITTE- Täydellisen tappion kaikilla mittareilla mitattuna! -FAKTA- - Anonyymi00051
Anonyymi00026 kirjoitti:
HeHe kysy Petteri Orpolta, hänen mukaansa Ukrainan sota aiheuttaa sen, että Suomen talous kehittyy huonoiten koko Euroopan unionin alueella 😂
HeHe kysy Petteri Orpolta, hänen mukaansa Ukrainan sota aiheuttaa sen, että Suomen talous kehittyy huonoiten koko Euroopan unionin alueella 😂
Jos kysymyksistä puhutaan -Kysy Rasputinilta joka luuli olevansa maailman toiseksi vahvin armeija joka päihittää Yhdysvallat ja Naton mennen tullen-Myös talous kukoistaa mitä parhaimpina vuosina nähtykään! - Anonyymi00052
Anonyymi00036 kirjoitti:
Natotrollit vain ihmettelevät, "että mikä se Suomen talouden mystinen jarru on!?".
Natotrollit vain ihmettelevät, "että mikä se Suomen talouden mystinen jarru on!?".
Rasputinin hulluushan se on taustalla-
Jarrusta voidaan puhua Venäjän romahtamiseen ei löydy "jarruja" Se etenee..etenee..päivä...päivältä! Viimeinen niitti voidaan sanoa on kohtalo Kääpiöiden-Diktaattorin sekopäisyys sen hinnan maksaa -VENÄJÄN KANSA- Onnittelut!
-VENÄJÄ ON HÄVINNYT SOTANSA- - Anonyymi00071
törkyturpa kirjoitti:
Ahaa, kertoisitko tarkemmin miten NATO tai Ukrainan sota liittyy Suomen talouden tilanteeseen?
----
Aivan! Se mikä osoittaa näiden kirjoittajien olevan venäläisiä trolleja on, että he eivät koskaan antaudu järkevään keskusteluun, koska järkevien vastausten tuottaminen kuluttaa aikaa. Ei, näiden tehtävänä on suoltaa valmiiksisulateltua puutaheinää ja toivoa, että se uppoaa heikoimmin sivistyneisiin kansalaisiin. Keskusteleminen niistä aiheista on paitsi vaikeaa - joudut väittämään mustaa valkoiseksi - ja kuluttaa aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemmin suoltamalla lisää puutaheinää toiseen keskusteluun.Koska et itse kykene tajuamaan asiaa olet ilmeisen typerä. Sinulle ei toimita kertoa mittää. Riittää kun luet iltapaskoja ja muita mediapoolin alaista mediaa.
Teet itsesi naurettavaksi. - Anonyymi00072
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet yhtä tyhmä kuin minun vasemman jalan kenkä, totta kai kaupankäynnin tyrehtyminen ja raaka- aineiden saatavuuden heikkeneminen vaikuttaa Suomen talouteen, kuten myös melkei kaikkiin EU:n jäsenmaihin.
Suomellahan ei muuten ole edes varaa Natoon.
Joudumme ottamaan lainaa sitä varten ja pian leikkaamaan myös eläkkeistä sekä sotesta.
Naton vaatimukset puolustusmäärärahoista kolminkertaistaa määrärahat muutamassa vuosessa. Tavoite on 14-16 miljardia euroa. Vielä viitisen vuotta sitten selvisimme 3,5 mrd puolustusbudjetilla.
Törkuturpa ei käsitä tällaisia asioita. - Anonyymi00074
törkyturpa kirjoitti:
EU maista edes Unkari tai Slovakia eivät ole rohjenneet lähempään kaupankäyntiin Venäjän kanssa. Toisin kuin me, ne ovat riippuvaisempia venäläisestä energiasta ja se vaikuttaa heidän toimintaansa, Orbanin tapauksessa on tosin henkilökohtaisempia valtapyyteitä.
Eli väität että Suomen olisi pitänyt jatkaa kaupankäyntiä ja suhteita Venäjään kuin mitään ei olisi tapahtunut? Eli olisimme vielä Unkaria ja Slovakiaa isompia änkyröitä EU:ssa? Ehei, sellaista suomalaisten suuri enemmistö ei koskaan hyväksyisi.
Kysyin miten NATO-jäsenyys vs. liittoutumattomuus aiheuttaa Suomen taloustilanteen. Et vastannut tähän, vaan vitt--lit. Oletan siis sinun tarkoittaneen, että liittoutumalla aiheutimme Venäjän kaupan tyrehtymisen.
Liittoutuminen ei vaikuttanut siihen mitenkään. Kävihän Venäjä kauppaa kaikkien NATO maiden kanssa ENNEN Ukrainan sotaa. Olisimme mekin voineet jatkaa kauppaa Venäjän kanssa vaikka olemmekin NATOn jäseniä. Venäjä suostuisi riemumielin palauttamaan kauppasuhteemme vaikka heti, jos sitä pyytäisimme.
Mutta me emme pyydä, koska Suomen suuri enemmistö ei hyväksyisi sitä. Me emme halua olla tukemassa Venäjän aggressiivista imperialismia pelkästään oman etumme vuoksi. Suomalaisten suuri enemmistö ei halua.
Lopuksi: Venäjän kauppa ei meitä pelastaisi. Venäjä on entistä merkityksettömämpi meille, koska olemma jatkuvasti siirtymässä enemmän ja enemmän uusiutuvaaan energiaan. Ja Venäjän ainoa kauppa-artikkeli on fossiiliset raaka-aineet.Olet totaalisesti väärässä.
Natokuppa on syönyt aivosi.
Puunjalostusteollisuutemme on todellisissa vaikeuksissa. Tehtaita suljetaan kannattamattomana. Syynä raaka-aine pula, kallis maakaasu ja kallis sähkö. Sähkön hinta heittelee niin paljon, että tuotantoa ei kannata ylläpitää.
Metalliteollisuus kärsii myös kalliista energiasta. Esim. Kuusakoski Oyn ainoa ja maamme ainoa alumiinisulatto jouduttiin sulkemaan.
Rakennusalan seisahdus - sahatavaran loppuminen ja roima kallistumine. Sementin ja teräksen kallistuminen tuonnin loputtua.
Finnairin vaikeudet johtuvat Suomen ulkopoliittisista valinnoista. Sähkön tuonnin lopettaminen Venäjältä koituu teollisuutemme ja kotitalouksiemme ongelmaksi.
Transit-liikenteen loppuminen on johtanut kuljetusalan ja satamien kannattavuuden pienenemiseen. Koko itä-Suomi on vakavissa vaikeuksissa rajan sulkemisen vuoksi. Menetämme suuria summia rahaa koko ajan rajan sulkemisen vuoksi.
Törkyturpä uskoo vain mediapoolia... Pöljä.
- Anonyymi00003
Putinistit uskoo ja luulee että putin elää vielä 800 vuotta.. No hän ei elä kovin kauaa enään, ajat muuttuu kun oranssi ääliö ja putler kohta kuolevat ja se on ihana ja hyvä asia.
- Anonyymi00004
Ei Putin peliä ratkaise, Venäjä kyllä muistaa Suomen ratkaisut myös Putinin jälkeen.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei Putin peliä ratkaise, Venäjä kyllä muistaa Suomen ratkaisut myös Putinin jälkeen.
Totta kai muistaa. Kuten he muistavat myös syyt Suomen ratkaisuihin. Kyllä, pitää paikkansa.
- Anonyymi00006
törkyturpa kirjoitti:
Totta kai muistaa. Kuten he muistavat myös syyt Suomen ratkaisuihin. Kyllä, pitää paikkansa.
Ei venäläiset hommaa harmaita hiuksia syiden vuoksi, ainoastaan teot ratkaisee.
- Anonyymi00053
Putinistit uskoo ja luulee että putin elää vielä 800 vuotta.. No hän ei elä kovin kauaa enään, ajat muuttuu kun oranssi ääliö ja putler kohta kuolevat ja se on ihana ja hyvä asia.
Putler väittää elävänsä 150 Vuotiaaksi? joten sota Ukrainassa jatkuu erikoiserä elämää pidentävä lääkitys tilattu Kiinasta vain MOSKOVAAN ja Kremliin-👌😂👍
Kuten Peskoveli kertoi 2030 Ukraina liitetään Venäjään erikoisoperaatio etenee suunnitellusti-ensin 3-päivää sitten 3-viikkoa-3 kuukautta-9kuukautta -12 kuukautta 1-Vuosi 2-Vuotta 3-Vuotta -4 Vuotta sota alkoi 2014< päättyy 2030= 16 vuotta joten kaikki menee suunnitelmien mukaan! "Diplomaatti Lieroveli hymyilee hampaattomalla suulla! tai sanotaanko suudelman antoi täysin hampaaton suu-👍😂👌 - Anonyymi00075
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei Putin peliä ratkaise, Venäjä kyllä muistaa Suomen ratkaisut myös Putinin jälkeen.
Ja hyvä niin.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- Anonyymi00010
Mikä olikaan Suomen taloustilanne?
Itä-Suomen alue näivettyy ja raja on DDR-tyypin mukaan suljettu ja samalla estetty vapaa liikkuvuus.
Perustuslaki, onko meillä sitä enää?- Anonyymi00012
Missä Suomessa on estetty vapaa liikkuvuus?
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missä Suomessa on estetty vapaa liikkuvuus?
Etkö sinä ole vieläkään kuullut suljetusta itärajasta?
Kornahuijauksen aikana estettiin ihmisiä monilla tavoin ilman todellista syytä. - Anonyymi00054
Itä-Suomen alue näivettyy ja raja on DDR-tyypin mukaan suljettu ja samalla estetty vapaa liikkuvuus.
Perustuslaki, onko meillä sitä enää?
Perustuslaista jos tarinaa "keksitään" Se on Putin muutti itse perustuslakia oli paskat ja kuset housussa kun Diktaattorin-virka umpeutui helppo homma "perustuslain muutos ja virka jatkuu valevaalien merkeissä" Hah..hah...haaa!!
Tämä todistaa kaiken "En luovu virastani mistään hinnasta"
-EI MITÄÄN EPÄSELVÄÄ MITEN TOIMII DIKTATUURI VENÄJÄLLÄ - - Anonyymi00055
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missä Suomessa on estetty vapaa liikkuvuus?
Missä Suomessa on estetty vapaa liikkuvuus?
Pysykää kaukana Venäjästä vaarana joutua Putinin sotaan työntekijöitä tarvitaan "hyvä palkka tarjotaan" Kyllä Suomi tietää minkä rajan yli EI TODELLAKAAN KANNATA MENNÄ- Voidaanko sanoa vapaasta liikkumisesta se on sitä -MUTTA PARAS TAPA ESTÄÄ KANSALAISIA ASTUMASTA PUTININ ANSAAN- Parempi estää oman edun vuoksi vapaa liikkuvuus-VENÄJÄLLE-
- Anonyymi00011
Hyviä uutisia:
"Venäjällä alkamassa poliittinen ja taloudellinen kaaos".
Yllättyneet käsi ylös.- Anonyymi00056
Hyviä uutisia:
"Venäjällä alkamassa poliittinen ja taloudellinen kaaos".
Yllättyneet käsi ylös.
Se on alkanut aikoja sitten on tiedossa tämä! Putlerin Kansalliskaarti valmistautuu sisällissotaan! Moskovaan vyöryy raskasta kalustoa....tiesitkö tästä? saa nähdä kuinka paljon tapetaan omaa kansaa- Terv; PUTIN- En luovu virastani millään hinnalla? -ONKO NÄIN-?
- Anonyymi00013
Rauhaa ei voi tulla Trumpin hallinnon aikana ilman fasistisen nykyvenäjän täydellistä romahdusta. On kohtuutonta että Ukraina joutuu nyt taistelemaan sekä venäjän että USA:n imperialismia vastaan. Trampille sota on ensisijaisesti mahdollisuus tehdä diilejä ryöstösaaliin jakamisesta. Hänellä ei ole minkäänlaisia moraalisia vaikuttimia. Siksi hän niin hyvin sopii Kremlin puudeliksi.
- Anonyymi00057
Rauhaa ei voi tulla Trumpin hallinnon aikana ilman fasistisen nykyvenäjän täydellistä romahdusta. On kohtuutonta että Ukraina joutuu nyt taistelemaan sekä venäjän että USA:n imperialismia vastaan. Trampille sota on ensisijaisesti mahdollisuus tehdä diilejä ryöstösaaliin jakamisesta. Hänellä ei ole minkäänlaisia moraalisia vaikuttimia. Siksi hän niin hyvin sopii Kremlin puudeliksi.
Mac Donald sairaus pahenee päivä..päivältä..asian tuntijan arvio 3-4 Kuukautta! Useita Lääkäreitä jne...todistaa totuuden
MUTTA MUISTAKAA TÄMÄ-
Ukraina taisteli Venäjää ja sen Liittolaisia vastaan ja Voitti..aivan käsittämätön suoritus-
-VENÄJÄ ON HÄVINNYT SOTANSA- On karu totuus mitä kukaan uskonut!!
Ukrainan saavutukset HISTORIAN KIRJOIHIN MITÄ KOSKAAN NÄHTY- - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Rauhaa ei voi tulla Trumpin hallinnon aikana ilman fasistisen nykyvenäjän täydellistä romahdusta. On kohtuutonta että Ukraina joutuu nyt taistelemaan sekä venäjän että USA:n imperialismia vastaan. Trampille sota on ensisijaisesti mahdollisuus tehdä diilejä ryöstösaaliin jakamisesta. Hänellä ei ole minkäänlaisia moraalisia vaikuttimia. Siksi hän niin hyvin sopii Kremlin puudeliksi.
Mac Donald sairaus pahenee päivä..päivältä..asian tuntijan arvio 3-4 Kuukautta! Useita Lääkäreitä jne...todistaa totuuden
MUTTA MUISTAKAA TÄMÄ-
Ukraina taisteli Venäjää ja sen Liittolaisia vastaan ja Voitti..aivan käsittämätön suoritus-
-VENÄJÄ ON HÄVINNYT SOTANSA- On karu totuus mitä kukaan uskonut!!
Ukrainan saavutukset HISTORIAN KIRJOIHIN MITÄ KOSKAAN NÄHTY--VENÄJÄ ON HÄVINNYT SOTANSA- On karu totuus mitä kukaan uskonut!!
Ukrainan saavutukset HISTORIAN KIRJOIHIN MITÄ KOSKAAN NÄHTY-
Näin on Putin vain kasa paskaa valheineen koko Maailman kartalla!! Vainoharhainen psykopaatti-EDELLEEN USKOO VOITTAVANSA SODAN-Hah,,hah...aaa!!
Estää kansaltaan kaiken tiedon totuudesta se kostautuu ja karmealla tavalla "tuohen alla kytee kipinä"
- Anonyymi00015
Kokoomuksen vahtivuorolla meni suomen talous kiville.
Samoin ulkopolitiikka epäonnistui.
Tätä aikaa muistellaan tulevaisuudessa kokoomuksen epäonnistumisena.
Parasta olisi jos Kokoomus olisi ainaisesti oppositiossa - Anonyymi00016
Ai, ai. Kun sota joskus loppuu ja rajaportit avataan niin kilomummot ja trokarit istuvat linja-autoissaan tilauslistoineen. Kilo Juhla Mokkaa Ludmilalle, lohifile Nadjalle. Jne....Litralla vodkaa saa t-paidan. Tupakkakartongilla tennissukat. Pilu 10,00 eur.
- Anonyymi00017
Elämme ”mielenkiintoisia aikoja”, jos mielenkiintoisena pitää Suomen tietoista lamauttamista. Pakotehulluus ja sitä seuranneet vastapakotteet ovat iskeneet niskaamme kuin leka. Työttömien armeija on paisunut jo 350 000 henkeen korona-ajan velkahuumon haihduttua, ja asuntomarkkinat ovat olleet vapaapudotuksessa vuodesta 2022 lähtien.
Eikä tuho jää tähän. Turistivirrat ovat tyrehtyneet, ja halpa energia sekä raaka-aineet ovat enää kaunis muisto vain. Yritykset kaatuvat kerrannaisvaikutusten alla, puhumattakaan niistä firmoista, joiden Venäjän-omaisuus lahjoitettiin pilkkahinnalla Venäjällä paikallisille. Mahtaako nää slavaviestejä tykinkuuliin ostaneet ja siitä julkisesti kertoneet Aho-Hallat ajatella typeryyttään? Epäilen.
Kun talous kerran matelee mudassa, millä ihmeellä meinaamme maksaa liittolaistemme ”Goljatin lingot” tai takaporteilla täytetyt F-35-hävittäjät? Tai varustaudumme isäntämme USAn vaatimalla 5% BKT puolustukseen? Lasku on tuhansia euroja per nenu, jos jaamme sen tasaisesti.
Typerä, puhtaasti tunteisiin perustuva ulkopolitiikka on ajanut Suomen kuilun partaalle. On turha ihmetellä, jos naapuri näyttää keskisormea sodan jälkeen, kun olemme ensin lähettäneet tappavaa aseistusta Ukrainaan rintamalle ja julistaneet julkisesti entiselle taloutemme tukipilarille olevamme heidän vihollisiaan.Onkohan se ystävämme BEKMAN (ent. ERKKI JOHAN) itse asialla??
Tekstin sanamuotoilu on kovin katkeraa ja voisi todella olla nykyään Moskovassa yksinäisenä ja hylättynä asuvan entisen etnisen suomalaisen käsialaa.
Suomen ulkopolitiikka on kaikkea muuta kuin "puhtaasti tunteisiin" perustuvaa. Se perustuu toisaalta realiteetteihin ja toisaalta niihin ARVOIHIN, joita me, Suomen kansa, pidämme tärkeinä.
Niihin ARVOIHIN kuuluu mm. hyökkäyksen kohteeksi ilman omaa syytään joutuneen tukeminen ja asian tekeminen selväksi hyökkääjälle. Suomi EI OLE ilmoittanut olevansa KENENKÄÄN vihollinen. Suomi EI OLE lähettänyt tappavaa aseistusta Ukrainaan, siitäkään huolimatta että Suomen kansan enemmistö ei tällaista moittisi.
Turistivirrat eivät ole ehtyneet. Ja mitä energiaan tulee, siirrymme koko ajan enemmän ja enemmän uusiutuvaan energiaan emmekä silloin ole kiinnostuneet Venäjästä, jonka ainoa kauppa-artikkeli on fossiilinen energia.
Ja se kun sinä BEKMAN kirjoitat PAKOTTEISTA osoittaa sen, että ne ovat toimineet ERITTÄIN HYVIN ja niitä on LISÄTTÄVÄ, kunnes hyökkääjä saadaa luovuttamaan. Suomen kansan suuri enemmistö on tätä mieltä. Piste.
- Anonyymi00019
Suomen ei olisi koskaan pitänyt valita tuollaisia epävakaita ja tunneherkkiä presidenttejä, kuten Niinistö ja Stubb.
Monet kansamme kärsimykset johtuvat idän valloista, mutta usein unohdetaan se, että yhtä monet sodat ovat johtuneet lännen valtapyrkimyksista, kuten tämä Ukrainan konfliktikin, https://www.youtube.com/watch?v=MIZjYn8BeZkBEKMAN on tänään vireessä. Hän lienee nauttinut aamiaiseksi KAALISOPPAA ja päälle kunnon hörpyt KILJUA, joten kynä on vireessä.
Niinistö tai Stubb eivät ole syypäitä saati vastuussa Suomen tekemistä linjauksista. Päin vastoin, molemmat ovat hyvin tarkkaan kuunnelleet "kansan ääntä" ennen kuin ovat tulleet ulos minkäänlaisen näkemyksen kanssa.
Venäläinen hyökkääjä tietenkin väittää muuta, mutta Suomen kansan mielipide on muodostunut hyvin yksimieliseksi sen jälkeen kun Venäjä hyökkäsi ilman mitään syytä Ukrainaan neljä (4) vuotta sitten käytyään sitä ennen vuosikaude PROXYSOTAA.- Anonyymi00059
törkyturpa kirjoitti:
BEKMAN on tänään vireessä. Hän lienee nauttinut aamiaiseksi KAALISOPPAA ja päälle kunnon hörpyt KILJUA, joten kynä on vireessä.
Niinistö tai Stubb eivät ole syypäitä saati vastuussa Suomen tekemistä linjauksista. Päin vastoin, molemmat ovat hyvin tarkkaan kuunnelleet "kansan ääntä" ennen kuin ovat tulleet ulos minkäänlaisen näkemyksen kanssa.
Venäläinen hyökkääjä tietenkin väittää muuta, mutta Suomen kansan mielipide on muodostunut hyvin yksimieliseksi sen jälkeen kun Venäjä hyökkäsi ilman mitään syytä Ukrainaan neljä (4) vuotta sitten käytyään sitä ennen vuosikaude PROXYSOTAA.Putin on tänään vireessä vaipat vaihdettu Hän lienee nauttinut aamiaiseksi parasta Euroopan herkkua ja muille tarjolla rupisammakon-myrkkyä Poloniumia ja Novizhokia päälle Myrkkykalsarit kunnon valheet kansalle joten kynä on vireessä oppositiolle tarjolla avoimet ikkunat erikoinen kylpyamme ja petolliset portaat..👌😂👍Näin pidetään valtaa Venäjällä tyyliin-DIKTATUURI-Arkkitehtina korttitalonsa kaatava pösilö-kääpiö!
- Anonyymi00022
26.02.2026.
Politico
Intia on päättänyt jatkaa venäläisen öljyn ostamista Yhdysvaltojen painostuksesta huolimatta; EU:n kaasuvarannot ovat laskeneet neljän vuoden pohjalle, mikä on lisännyt huolta mahdollisista toimituspulasta ja hintojen noususta.- Anonyymi00023
Intia on tehnyt lopullisen päätöksen Venäjän energiavaroista. New Delhi jatkaa öljyn ostamista Yhdysvaltojen painostuksesta huolimatta, kertoi Intian Venäjän suurlähettiläs Vinay Kumar.
Venäjän ja Intian ulkoministerit tapaavat Moskovassa keskustellakseen strategisen kumppanuuden syventämisestä. - Anonyymi00060
Anonyymi00023 kirjoitti:
Intia on tehnyt lopullisen päätöksen Venäjän energiavaroista. New Delhi jatkaa öljyn ostamista Yhdysvaltojen painostuksesta huolimatta, kertoi Intian Venäjän suurlähettiläs Vinay Kumar.
Venäjän ja Intian ulkoministerit tapaavat Moskovassa keskustellakseen strategisen kumppanuuden syventämisestä.Venäjän ja Intian ulkoministerit tapaavat Moskovassa keskustellakseen strategisen kumppanuuden syventämisestä.
Parempi pysyä kaukana Moskovan Kremlistä - strateginen kumppanuus tarkoittaa Intia lähettää sotilaita Ukrainaan...Putinin hävittyä sotaa paikkaamaan! Onko Intialainen Putlerin Propagandan "uhri" ?
- Anonyymi00024
Mitä kauppoja?
Venäjä eristetään muusta maailmasta ainakin tuhanneksi vuodeksi tai ylikin jos putlerbasilli ei häviä tuhannessa.- Anonyymi00025
Kenen toimesta eristetään?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kenen toimesta eristetään?
pyöreän huoneen väki päättää ja eristäytyy
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
pyöreän huoneen väki päättää ja eristäytyy
Pehmeät seinät vissiin sen huoneen koristeina?
- Anonyymi00039
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kenen toimesta eristetään?
venäjän toimesta.
On jo pitkällä eristämisessään.
- Anonyymi00028
Pelastakaa sotamies Turtiainen!!!
- Anonyymi00030
"Suomen ei olisi koskaan pitänyt valita tuollaisia epävakaita ja tunneherkkiä presidenttejä, kuten Niinistö ja Stubb."
Ei heitä valinnut mikään "Suomi" vaan aaleissa Suomen kansa ja kumpikin on ollut erino.aisen suosittu johtaja ja tehnyt viisaita päätöksiä!
"Monet kansamme kärsimykset johtuvat idän valloista, mutta usein unohdetaan se, että yhtä monet sodat ovat johtuneet lännen valtapyrkimyksista, kuten tämä Ukrainan konfliktikin"
Unohdat, että Ukrainan konflikti alkoi puhtaasti Putinin sotakiimasta 24.2.2022. Hän määräsi joukkonsa hyökkäämään Ukrainaan ja kertoi maansa pyhän mission olevan saavuttaa muinaiset tsaarin ajan uloimmat ulkorajat Euroopassa! Noiden rajojen sisään mahtui Ukrainan lisäksi V-Venäjä, Puola, Baltian maat ja Suomi. Projekti on siten vasta alussa, mutta toteutus on mättänyt ja kestänyt jo 4 vuotta! - Anonyymi00031
Nato-suomi jää osattomaksi.
- Anonyymi00032
Ilman muuta ja hyvä niin! YYA-aika jäi onneksi taakse PYSYVÄSTI!
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ilman muuta ja hyvä niin! YYA-aika jäi onneksi taakse PYSYVÄSTI!
YYA-aikana Suomen hyvinvointi luotiin...olet oikeassa, se on jäänyt taakse, kaikki on mennyt.
Anonyymi00033 kirjoitti:
YYA-aikana Suomen hyvinvointi luotiin...olet oikeassa, se on jäänyt taakse, kaikki on mennyt.
Ja kaikki se johtuu vain siitä, että Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, terroristi- ja rikollisvaltioksi.
- Anonyymi00034
moloch_horridus kirjoitti:
Ja kaikki se johtuu vain siitä, että Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, terroristi- ja rikollisvaltioksi.
Venäjä ei ole muuttunut, vaan fasistipohjainen globalismi, jossa olemme mukana.
Anonyymi00034 kirjoitti:
Venäjä ei ole muuttunut, vaan fasistipohjainen globalismi, jossa olemme mukana.
LOL. Venäjä on fasistinen diktatuuri, tiltunen. Voin todistaa sen esittämällä sinulle natsi-Saksan ja nyky-Venäjän yhtäläisyyksiä, jos haluat.
- Anonyymi00037
moloch_horridus kirjoitti:
LOL. Venäjä on fasistinen diktatuuri, tiltunen. Voin todistaa sen esittämällä sinulle natsi-Saksan ja nyky-Venäjän yhtäläisyyksiä, jos haluat.
Sinun esitelmäsi on revitty, sanonko mistä?
Toistelet täällä todistamattomia väitteitä kerta kerran jälkeen.
Onko se peilaus valehtelevasta valta-mediasta, ainakin osittain ja jos näin, sinulta puuttuu kokonaan itsenäinen ajattelu.
Onneksi heräämistä tapahtuu järkevien ihmisten keskuudessa. Anonyymi00037 kirjoitti:
Sinun esitelmäsi on revitty, sanonko mistä?
Toistelet täällä todistamattomia väitteitä kerta kerran jälkeen.
Onko se peilaus valehtelevasta valta-mediasta, ainakin osittain ja jos näin, sinulta puuttuu kokonaan itsenäinen ajattelu.
Onneksi heräämistä tapahtuu järkevien ihmisten keskuudessa."Sinun esitelmäsi on revitty, sanonko mistä?
Toistelet täällä todistamattomia väitteitä kerta kerran jälkeen."
Minä juuri kerroin, että voin todistaa väitteeni, jos haluat. Ilmeisesti er halua, kun mielestäsi vaiheessa on mukavampi elellä.
"Onko se peilaus valehtelevasta valta-mediasta, ainakin osittain ja jos näin, sinulta puuttuu kokonaan itsenäinen ajattelu.
Onneksi heräämistä tapahtuu järkevien ihmisten keskuudessa."
Kerropas, mihin tulokseen olet tullut omalla itsenäisellä ajattelullasi siitä, että onko Venäjä ylipäätään lainkaan hyökännyt Ukrainaan.- Anonyymi00041
moloch_horridus kirjoitti:
"Sinun esitelmäsi on revitty, sanonko mistä?
Toistelet täällä todistamattomia väitteitä kerta kerran jälkeen."
Minä juuri kerroin, että voin todistaa väitteeni, jos haluat. Ilmeisesti er halua, kun mielestäsi vaiheessa on mukavampi elellä.
"Onko se peilaus valehtelevasta valta-mediasta, ainakin osittain ja jos näin, sinulta puuttuu kokonaan itsenäinen ajattelu.
Onneksi heräämistä tapahtuu järkevien ihmisten keskuudessa."
Kerropas, mihin tulokseen olet tullut omalla itsenäisellä ajattelullasi siitä, että onko Venäjä ylipäätään lainkaan hyökännyt Ukrainaan.Trollille on annettu todella yksioikoinen malli trollata.
Ainoa käsky näyttää olevan, kiellä kaikki faktat ja käännä ne nurin.
Se näkyy sinun kommenteistasi. Anonyymi00041 kirjoitti:
Trollille on annettu todella yksioikoinen malli trollata.
Ainoa käsky näyttää olevan, kiellä kaikki faktat ja käännä ne nurin.
Se näkyy sinun kommenteistasi.Kerropas, minkä faktan minä muka sinun mukaasi olen kieltänyt ja kääntänyt. Ja haluatko niitä todisteita vai et? Unohdit muuten myös kertoa, mihin tulokseen olet tullut omalla itsenäisellä ajattelullasi siitä, että onko Venäjä ylipäätään lainkaan hyökännyt Ukrainaan.
- Anonyymi00046
moloch_horridus kirjoitti:
Kerropas, minkä faktan minä muka sinun mukaasi olen kieltänyt ja kääntänyt. Ja haluatko niitä todisteita vai et? Unohdit muuten myös kertoa, mihin tulokseen olet tullut omalla itsenäisellä ajattelullasi siitä, että onko Venäjä ylipäätään lainkaan hyökännyt Ukrainaan.
Oletatko ihan aikuisen oikeasti, että sinun jatkuvaa valehteluasi ei huomattaisi?
Jos näin on, olet todella jo hoidon tarpeessa.
Että jotain rajaa pitäisi olla jopa tällä palstalla. Anonyymi00046 kirjoitti:
Oletatko ihan aikuisen oikeasti, että sinun jatkuvaa valehteluasi ei huomattaisi?
Jos näin on, olet todella jo hoidon tarpeessa.
Että jotain rajaa pitäisi olla jopa tällä palstalla.Osaat sitten varmaankin perustellen osoittaa minulta edes yhden valheen, vai mitä, tiltu.
- Anonyymi00061
Nato-suomi jää osattomaksi.
Totuus on toinen VENÄJÄ romahtaa Huhti-Toukokuussa! Tätä ennen sisällissota on jo alkanut Putin määrännyt Kansalliskaartin avukseen Moskovaan vyöryy raskasta kalustoa loppu on vielä epäselvä kuinka monta kuolee tässä kahakassa- tämä on sitä venäjänkielisten suojelua ei kun siis Kääpiön suojelua.....👍😂👌 - Anonyymi00062
Anonyymi00033 kirjoitti:
YYA-aikana Suomen hyvinvointi luotiin...olet oikeassa, se on jäänyt taakse, kaikki on mennyt.
YYA-aikana Suomen hyvinvointi luotiin...olet oikeassa, se on jäänyt taakse, kaikki on mennyt.
EI MITÄÄN VÄLIÄ VENÄJÄ ROMAHTAA!!! - Anonyymi00063
moloch_horridus kirjoitti:
Ja kaikki se johtuu vain siitä, että Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, terroristi- ja rikollisvaltioksi.
Ja kaikki se johtuu vain siitä, että Venäjä muuttui fasistiseksi ja imperialistiseksi diktatuuriksi, terroristi- ja rikollisvaltioksi.
Koskaan et muuttua saa..🎶✨🎶 Putlerin päästä tehdään jalkapallo seuraaviin Kansainvälisiin urheilutapahtumiin...nahasta kärpäslätkiä osa kuulemma jo myyty ostajat vihaisia vieläkään saaneet tilausta...Myyjä kertoo kyllä se kohta on valmis! - Anonyymi00064
Anonyymi00034 kirjoitti:
Venäjä ei ole muuttunut, vaan fasistipohjainen globalismi, jossa olemme mukana.
Venäjä ei ole muuttunut, vaan fasistipohjainen globalismi, jossa olemme mukana.
Kärpäset pyörii Moskovan Kremlissä vain Putlerin perseen ympärillä mikä niitä kiinnostaa-👌😂👍 - Anonyymi00065
moloch_horridus kirjoitti:
"Sinun esitelmäsi on revitty, sanonko mistä?
Toistelet täällä todistamattomia väitteitä kerta kerran jälkeen."
Minä juuri kerroin, että voin todistaa väitteeni, jos haluat. Ilmeisesti er halua, kun mielestäsi vaiheessa on mukavampi elellä.
"Onko se peilaus valehtelevasta valta-mediasta, ainakin osittain ja jos näin, sinulta puuttuu kokonaan itsenäinen ajattelu.
Onneksi heräämistä tapahtuu järkevien ihmisten keskuudessa."
Kerropas, mihin tulokseen olet tullut omalla itsenäisellä ajattelullasi siitä, että onko Venäjä ylipäätään lainkaan hyökännyt Ukrainaan.Kerropas, mihin tulokseen olet tullut omalla itsenäisellä ajattelullasi siitä, että onko Venäjä ylipäätään lainkaan hyökännyt Ukrainaan.
Totta kai selvää hommaa! Putler löi päänsä seinään ja sekosi!
- Anonyymi00035
Mitähän tehtaista ja tuotantolaitoksia venäjälle pitäisi taas perustaa jotka puuttini voi sitten sosialisoida 😁
Kukaan ja mikään investoija ei taida tapahtuneiden sosiaalisointien jälkeen rys..sän maahan investoida muuta kuin muutaman ohjuksen Ukrainan kautta .
Lukuisat kansainväliset oikeudenkäynnit menossa venäläisten kanssa koskien kansainvälisiä investoitointisuoja rikkomuksia Tämä on kuin pienen lapsen opastamista. Ja lapsen tasolla nämä nato tiltut taitavat ollakin.
"Stupid president A. Stubb on ajanut valtiolaiva Nato-suomen karille, kuin Nooa aikoinaan Araratin rinteeseen 2 kilometrin korkeudelle merenpinnasta."
Kysypäs kavereiltasi millaiset valtaoikeudet Suomen presidentillä on. Aivan! Stubb ei ohjaa valtiolaivaa yhtään mihinkään.
"Nyt kun Venäjä kauppa on taas elpymässä, niin Nato-suomen regime on jumissa Ukrainassa."
Venäjä-kauppa ei ole elpymässä missään. Venäjä on kehitysmaa, sen ainoa kauppatavara on raaka-aine: jalostamaton energia fossiilisten polttoaineiden muodossa. Niin Suomi kuin EU:kin on pyrkimässä poispäin fossiilisista polttoaineista, joten Venäjällä ei ole meille edes mitään myytävää.
Kysypäs kavereiltasi jos et usko.- Anonyymi00066
Venäjä-kauppa ei ole elpymässä missään. Venäjä on kehitysmaa, sen ainoa kauppatavara on raaka-aine: jalostamaton energia fossiilisten polttoaineiden muodossa. Niin Suomi kuin EU:kin on pyrkimässä poispäin fossiilisista polttoaineista, joten Venäjällä ei ole meille edes mitään myytävää.
Yrittivät tarjota venäläistä paskaa Suomeen maanviljelijöille lannoitteeksi vastaus oli selvä meillä on paskaa omiin tarpeisiin emme tarvitse -MITÄÄN VENÄLÄISTÄ PASKAA-
- Anonyymi00038
Kauppalehti 2.6.2025
"Venäjä-kauppa käy yhä – Nämä länsiyritykset eivät ole vetäytyneet
Sotarikosten ja kolmen vuoden pakotekuurin jälkeen Venäjä on edelleen monelle länsimaiselle yritykselle kannattava kauppakumppani.
Tunnettuja brändejä. Venäjä on yhä merkittävä alue monelle länsimaiselle muotibrändille. Uusi listaus nostaa esiin New Yorkerin, Lacosten ja Giorgio Armanin kytkökset maahan. KUVA: Akos Stiller, Jakub Porzycki, Daniel Dal Zennaro"
Venäjän-kauppa on vain lisääntynyt. Nyt kun Yhdysvallat ovat siirtyneet myös Venäjän leiriin. Ovat monet kansainväliset yritykset alkaneet lisäämään kiinnostustaan Venäjän markkinoihin.Tiltun pitää vedota lähes vuoden ikäiseen uutiseen, kun nykyiset uutiset ovat niin masentavia.
- Anonyymi00044
moloch_horridus kirjoitti:
Tiltun pitää vedota lähes vuoden ikäiseen uutiseen, kun nykyiset uutiset ovat niin masentavia.
Nooooh. EU- maiden venäjä kaupa on piristymään päin jja sehän teitä Nato-LUOPIOITA masentaa. 😁
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nooooh. EU- maiden venäjä kaupa on piristymään päin jja sehän teitä Nato-LUOPIOITA masentaa. 😁
Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00067
Kauppalehti 2.6.2025
"Venäjä-kauppa on romahtanut –Länsiyritykset vetäytyneet
Sotarikosten ja kolmen vuoden pakotekuurin jälkeen Venäjä on edelleen monelle länsimaiselle yritykselle epävarma kauppakumppani.
Tunnettuja brändejä niitä ei ole Venäjä on yhä suohon uppoava alue monelle länsimaiselle muotibrändille Uusi listaus PROPAGANDA nostaa esiin kaiken paskan mitä koskaan ollutkaan
Näin ollen Venäjän-kauppa Euroopassa romahtanut Nyt kun Yhdysvallat osaa kusettaa Venäjää muut ovat siirtyneet USA.n leiriin monet kansainväliset yritykset alkaneet nähdä totuuden Venäjästä ketään ei kiinnosta valheelliset sopimukset mitään huipputuotteita Maailman markkinoille avuton kansa pysty valmistamaan - yksi tuote on ainakin "paskasta tehty konvehti" Myydään susiturkki muistuttaa hyttysverkkoa...Haitari ilman palkeita..Lada maasturi uutuutena kääntyvät etupyörät ilman jarruja ilmastointi toimii kesällä ja talvella tarpeen mukaan suljet tai avaat ikkunan/ikkunat veivillä-👍😂👌 - Anonyymi00068
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nooooh. EU- maiden venäjä kaupa on piristymään päin jja sehän teitä Nato-LUOPIOITA masentaa. 😁
Nooooh. EU- maiden venäjä kaupa on piristymään päin jja sehän teitä Nato-LUOPIOITA masentaa. 😁
Toisin on asiat rajan takaa tuleva paska ei MAAILMAA KIINNOSTA!
Euroopan Unioni pärjää ilman ryssän "kärpäslätkiä" Öljyä ja Kaasua saa sen mitä tarvitsee muualtakin kun Terroristivaltio-kansanmurhaajalta! Jonka talous kaatuu lähiaikoina! KUKA SIJOITTAA UPPOAVAAN LAIVAAN! Menettää rahansa!
VENÄJÄN TROLLI KOSKAAN NÄHNYTKÄÄN EUROOPPALAISIA TUOTTEITA! - Anonyymi00069
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nooooh. EU- maiden venäjä kaupa on piristymään päin jja sehän teitä Nato-LUOPIOITA masentaa. 😁
Nooooh. EU- maiden venäjä kaupa on piristymään päin jja sehän teitä Nato-LUOPIOITA masentaa. 😁
Miten piristyy Kananmunien ja Voin ostaminen onko sinulla varaa ostaa mitään edes Leipää tai Juustoa? paljonko maksaa Banaani Pietarissa? millä pyyhit perseesi totta kai omin sormin juokseva vesi tulee rakennusten katolta!! 👌😂👍
- Anonyymi00043
Suomen ulkomaankauppa Venäjän kanssa, vienti Venäjälle ja tuonti Venäjältä vuoden 2025 marraskuussa.
Tuonnin arvo Venäjältä oli 74,8 prosenttia suurempi kuin edellisen vuoden marraskuussa, ollen nyt suuruudeltaan 84 miljoonaa euroa. Yli puolesta tuonnin arvosta vastasi Sitc 284 (nikkelimalmi ja -rikasteet, nikkelikivi ja nikkelin valmistuksen välituotteet) edustaen 79,2 prosentin osuutta. Toinen tuonnin suuri tuoteryhmä oli Sitc 522 (epäorgaaniset kemialliset alkuaineet,oksidit ym.) vastaten 17,1 prosentin osuutta tuonnista.
Suomen kannalta maiden välinen tammi-marraskuun kauppatase jäi alijäämäiseksi. Vajetta kertyi 482 miljoonan euron edestä. Kauppataseen vaje supistui vuoden 2024 vastaavaan jaksoon nähden. Tuolloin vajetta oli 486 miljoonan.
Linkit eri ulkomaankaupan tietoluokitusten mukaisille sivuille koskien tuontia Venäjältä Suomeen ja Suomen vientiä Venäjälle
Luokitus Kuvaus Vuositaso Neljännesvuosi Kuukausitaso Alkuvuosi 2025
SITC Standard International Trade Classification (YK:n ylläpitämä luokitusjärjestelmä) ███ ███ ███ ███
BEC BEC (Broad Economic Categories) on YK:n ylläpitämä SITC-nimikkeistöön perustuva
tavaroiden makrotaloudellisen käyttötarkoituksen mukainen luokitus. ███ ███ ███ ███
NACE Nomenclature générale des Activités économiques dans les Communautés européennes
Euroopan yhteisön toimialaluokitus ███ ███ ███ ███
CPA CPA = Classification of Products by Activities
tuoteluokittelu toiminnan lajin mukaan ███ ███ ███ ███
CN CN-nimikkeistö (Combined Nomenclature) on Euroopan yhteisön yhdistetty nimikkeistö. ███ ███ ███ ███ - Anonyymi00045
Kyllä venäjä on kauppansa tehnyt sivistyneen maailman kanssa nyt edessä on tulevaisuus Kiinan vasallina joka nauraa hykertelee putinin idiotismille ja käyttää venäjän luonnonvaroja kuin omiaan mukaan kuvioon on astunut vielä Iran super halvalla öljyllä ....kremlissä kaikki taitaa olla päin pers... 😁
- Anonyymi00048
Sinkkiämpärit ja piikkilangat täytyy nyt hankkia muualta venäläisen teknologian huipputuotteet ovat nyt saavuttamattomissa .
Odotas kun mietin mitä kaikkea venäläistä minulla on hankittuna ...öööö ....ööö ..ei nyt satu tulemaan mitään mieleen ...ai niin Nokian renkaat ruotsalaisessa autossani ...eikös putin sosialisoinut Nokian tehtaat tuotteet ja varastot 😁😧👌 - Anonyymi00070
Anonyymi00043
2026-02-27 17:56:09
Perinteinen köyhä ryssän trolli - Ei omaa autoa...Ei omaa asuntoa ..Ei kesämökkiä...Ei varaa matkustaa...Ei varaa ostaa lapsille harrastusvälineitä...Hädin tuskin saa ruokaa ostettua... asuu koko suku saman katon alla...ilman mitään mukavuuksia ainoan ilonlähteen iskä lapsilleen tarjoaa kertoo me ollaan rikkaita toisin kuin "mätä Eurooppa" Venäjä on maailman paras paikka asua??????
RYSSÄN TROLLIT KOSKAAN PÄÄSE KOKEMAAN OIKEATA DEMOKRAATTISTA VAPAATA ELÄMÄÄ KORKEA ELINTASO- OIKEA KANSAA TUKEVA HALLINTO -Toisin on Venäjällä -
Ilman sananvapautta ja ihmisoikeuksia ole hiljaa joka paikassa älä sano sanaakaan voit saada vuosia vankeutta lapsesi viedään suodatuslerille koska olet "ulkomainen agentti"
- Anonyymi00073
Suomi on oudossa tilanteessa.
Ja talous- ja ulkopolitiikka on ollut, sanoisiko, ei Suomen etua ajavaa, siis "likinäköistä".
Miten tällaiseen tilanteeseen on itse toimien, politikoiden tultu ?
Vai onko tahdottomasti ajauduttu ?
Yli-velka Suomi, turvaton, massa-työttömyys maa.
-- Eikö se jo visiona ole ollut huono t?
Vai, kenen etu tämä itse tehty , politikoitu tilanne on ?
- Lyhyt video, Suomi ajuri ;
https://youtu.be/x7mitzCn2VE?si=Qwf8WVEXumNTzOa- - Anonyymi00076
Nato-suomen regime sai aikaan ÖLJYKRIISIN! Aiemmin sähkövoima sössittiin oikein huolella.
- Anonyymi00077
Muut tekevät vaivihkaa kauppaa?
- Anonyymi00078
EUnkin kauppa jatkuu mm. Kazakstanin kautta. Laatumedian toimittelijat ei vain saa palkkaa oikeista uutisista. Miten määrittelisi? Mediahuoruutta?
- Anonyymi00079
Ei niistä ole kertomaan myös lannoitteista ja nikkelistä. Puhumattakaan muusta piilokaupasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603