Kun tähän lähelle tuli aikoinaan tuulimyllyjä niin olin varmasti tämän alueen ainoa joka ei niitä vastustanut. Kaikki olivat sitä mieltä että ne on rumia ja ne pitää ääntä. Kävin noin vuosi sitten terveystarkastuksessa jossa otettiin myös kuulo ja sain ”täydet pisteet” terveydenhoitajan sanoin. En kuule noita myllyjä lainkaan vaikka kaikki muut kuulevat. En pidä niitä edes rumia vaan olin innoissani jo silloin kun kuulin että sellaiset tulevat. Aamukahvilla istun pihalla ja katselen niitä ja ajattelen että on ne hienoja. Jotenkin hypnoottista ja rauhoittavaa katsella niitä. Olenkin joutunut joidenkin ihmisten epäsuosioon koska en vihaa niitä enkä niitä vastustanut. Osa ei edes tervehdi tai edes katso päin. Naapurini kanssa en ole jutellut aikoihin koska hän kuului suurimpiin vastustajiin.
En ymmärrä miten joku kuulee ne muutaman kilometrin päästä siten että ei saa nukuttua mutta se että joku huudattaa moottorisahaa aamusta iltaan ei sitten häiritsekään. Se vasta onkin kamala ääni.
Tai sitten osa tuntee jatkuvaa värinää kehossaan ollessaan kotona.
Nämä johtuu vain siitä että asenne on aina ollut negatiivinen. Itsellä kun oli positiivinen asenne niin en kuule tai tunne mitään.
Eikä ne maisemaakaan mielestäni pilaa. Suomessa on metsää vaikka muille jakaa joten voi mennä minne vain seisomaan ja katselemaan maisemia ja varmasti löytyy siitä kotipihastakin suurempia rumentajia. Miksei se ikivanha lato jonka katto romahti jo 10 vuotta sitten häiritse yhtään?
Kaikki on asenteesta kiinni ja jos kaikki on huonosti niin silloin ei oikein voi mitään.
Tuulivoimala ei häiritse minua
4
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä asenne, toivon, että suhtautuisin samoin, jos tänne tulisi myllyjä.
- Anonyymi00002
Todella karmeaa, että nuo tuulivoimalat on voitu rakentaa, vaikka kaikki lähiasukkaat (paitsi ketjun aloittaja) ovat vastustaneet lähiympäristönsä pilaamista tuulivoimaloilla. Kertoo jotain tosi ikävää demokratian tilasta Suomessa ja suomalaisten mahdollisuudesta vaikuttaa omaan elinympäristöönsä. Hyi.
- Anonyymi00003
Aloittajalla on kuulo-ongelmia. Hän kuulee moottorisahan mutta ei sitä heikompia ääniä. Moni muukin on tuhonnut kuulonsa nuorena esimerkiksi autostereoidensa kanssa. Pitkittynyt huonokuuloisuus alentaa vähitellen kykyä ymmärtää ja altistaa poliittisten puolueiden vaikutukselle.
- Anonyymi00004
Tuo on yleisin syy miksei meteli häiritse. Jos on kuulokoje niin sen voi ottaa pois metelikohteen lähellä. Myöskin tuulivoimalan lapojen välke häiritsee vähmmän heikkonäköisillä ja aurinkolaseilla voi niiden haittoja vähentää. Iän tuomat haitat ovat hankalia ja jotkut jopa väheksyvät asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181