2. Kor. 5:10
Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa.
1. Piet. 1:17
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Ei ketään suoraan mihinkään taivaaseen temmata.
Kaikki joutuu tilille tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.
Teot seuraa ihmistä
18
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaak.2:24
Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta.
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo. - Anonyymi00003
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut, eikä lain kirjoja poltettu.
Tuhatvuotinen valtakunta vietetään maan päällä. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle ja leijona ja lammas nukkuvat vierekkäin. Mutta siihen on vielä paljon aikaa jäljellä. - Anonyymi00004
2.Kor. 5. luku Uusi Testamentti 1938
1. Sillä me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen majamme hajotetaankin maahan, meillä on asumus Jumalalta, iankaikkinen maja taivaissa, joka ei ole käsin tehty.
2. Sentähden me huokaammekin ikävöiden, että saisimme pukeutua taivaalliseen majaamme,
3. sillä kun me kerran olemme siihen pukeutuneet, ei meitä enää havaita alastomiksi.
4. Sillä me, jotka olemme tässä majassa, huokaamme raskautettuina, koska emme tahdo riisuutua, vaan pukeutua, että elämä nielisi sen, mikä on kuolevaista.
5. Mutta se, joka on valmistanut meidät juuri tähän, on Jumala, joka on antanut meille Hengen vakuudeksi.
6. Sentähden me aina olemme turvallisella mielellä ja tiedämme, että, niin kauan kuin olemme kotona tässä ruumiissamme, me olemme poissa Herrasta;
7. sillä me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä.
8. Mutta me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluummin muuttaa pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö.
9. Sentähden me, olimmepa kotona tai olimmepa poissa, ahkeroitsemme olla hänelle mieliksi.
10. Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.- Anonyymi00005
Paavali oli murhamies, vastuussa useasta Juutalaisen surmasta. Yritti keksiä kaikki mahdolisia pakopaikkoja, ettei olisi joutunut vastuusen teoistaan. Piilotteli ensin kolmisen vuotta Arabian erämaassa että asiat olisi uhontuneet.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- Anonyymi00006
Paavalin olisi pitänyt mennä maallisen esivallan luokse ja tunnustaa surmatyönsä. Eikä yrittää paeta jonnekin pilven reunalle yläpilviin, utopioihin.
- Anonyymi00007
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
- Anonyymi00008
Paavali nautti Roomanvallan suojeluksesta, niin häntä ei saatu vastuuseen edes Juutalaisten miesten murhista.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00009
Ihmisellä ei ole mitän asiaa Jumalan taivaaseen. Taivaassa käymiset ja sinne menemiset on pelkkiä factasioita.
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Uusi temppeli tulee Jerusalemiin.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00010
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]- Anonyymi00015
"Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. "
Siinähän se on satu valmiina. Sen pituinen se! - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. "
Siinähän se on satu valmiina. Sen pituinen se!Jumala ei ole tästä luomakunnasta.Ihminen olisi kuollut jos olisi lähestynyt Jumalaa.
- Anonyymi00011
No ei seuraa eikä kaikilla ole sitä Jeesustakaan. Lukisit Raamattusi uudestaan ja soveltaisit sitä vain itseesi. Et ole kirjaasi ymmärtänyt oikein ja löytänyt siitä mitään hyvää.
Taivas on henkistä hyvinvointia ilman pelkoja ja uhkia, ilman ristiriitoja ja velvoitteita. - Anonyymi00012
Ne Jeesuksen valmistamat asunnot laskeutuu Jeesuksen mukana sinne Jerusalemiin. Jeesus on siellä Jerusalemissa, maan päällä.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.- Anonyymi00013
Kyllä tässä puhutaan maan päällä elämisestä. Pakkokasteetkin tulee käyttöön, jotta kaikilla olisi pääpuku päällä Jeesuksen häissä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi; - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä tässä puhutaan maan päällä elämisestä. Pakkokasteetkin tulee käyttöön, jotta kaikilla olisi pääpuku päällä Jeesuksen häissä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;Gal. 3:27
Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Gal. 3:27
Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Ilm. 3:11
Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ilm. 3:11
Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.Lapsena saadusta kasteen armosta eli esikoisoikeudesta ei pidä luopua, eikä vaihtaa sitä hurmoslahkojen höyryäviin hernesvelleihin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lapsena saadusta kasteen armosta eli esikoisoikeudesta ei pidä luopua, eikä vaihtaa sitä hurmoslahkojen höyryäviin hernesvelleihin.
Muuten joutuu kysymään: "Isä, yksikö kaste sinulla vain olikin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655293- 644287
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513670
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443520Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv352817Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232586
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435