Jos ei aivan peppuun halua panna niin voi työnnellä liukasta kovaa kalua peppuvakoa pitkin ja takaapäin reisien väliin, näinkin olen seksiä harrastanut.
Harrastatteko reisien väliin panoa
31
561
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenen reisien?? Omienko?
- Anonyymi00002
Seksikumppanin reisien väliin takaapäin. Ensin työntelee peppuvakoon ja sitten reisien väliin. Näin minä tein kun kaveri ei peppupanoon suostunut.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Seksikumppanin reisien väliin takaapäin. Ensin työntelee peppuvakoon ja sitten reisien väliin. Näin minä tein kun kaveri ei peppupanoon suostunut.
Tota ois kiva kokeilla m52ukm
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tota ois kiva kokeilla m52ukm
Mee niuvanniemeen siellä spede pumppaa spehmat suoleen buaahaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun sinne olet joutunut.
Pyydä hoitsulta unimömmöt vajakki! - Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää. Kokemuksestasi kerrot buaahaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuu tänne niin panna sun reisien väliin tai peppuusikin. Saat spermat sisääsi.
eräs henkilö ehdotti että saisiko hän naida minua kainaloon , kysyin että edestä vai takaapäin , mutta hän ei enään vastannut
- Anonyymi00004
Onnistuu kai se kainaloonki,eipä oo mieleen tullu m52
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onnistuu kai se kainaloonki,eipä oo mieleen tullu m52
joo jäi mieleen että miltä se tuntuisi kun limainen kulli nussisi hikistä ja karvaista kainaloa
- Anonyymi00006
kullityttö kirjoitti:
joo jäi mieleen että miltä se tuntuisi kun limainen kulli nussisi hikistä ja karvaista kainaloa
Hyi saatana
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyi saatana
Käykö vajakki kateeksi? Buaahaa!
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Käykö vajakki kateeksi? Buaahaa!
Sää mää ja bää se vaan vajakki buaahaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hähähää hyvä kun tajuut edes tuon itsestäsi. Mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00009
Pepun vakoon, spermat pyllyn reijälle, kyllä haluttas tehdä. Sais tehdä saman minulle, kyrpä liikkuisi pyllynvakoon, koskettelisi reikää, laskisi spermat sinne.
- Anonyymi00015
Ois kyllä kiimasta m52
- Anonyymi00023
Juuri noin👍
- Anonyymi00010
Naisystävälläni on niin tiukka pepun reikä ettei iso kullini sinne mahdu, niin välillä olen liukasta vakoa vasten vedellyt ja välillä pillun sisällekin työntänyt kunnes tunnen että tulen niin laukaisen spermat vakoon ja pepun reijälle.
- Anonyymi00011
Tällaista on tullut kokeiltua muutaman kontallaan olleen miehen kanssa ja sopii ihan hyvin siihen, että saa paineet pois.Vaatii sopivan kokoisen kalun ja pyyhkeen sängylle, jos haluaa välttää sotkemasta lakanoita tai sitten lopuksi kädellä ruiskuttaa selälle.48 mies
- Anonyymi00012
Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Sillälailla porsaat
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sillälailla porsaat
No niin porsaatko anto sulle kiukuttelematta. Onko nyt tyydytetty olo.
- Anonyymi00017
Kiva ois kattua ku spermat valuu peppuvakoa pitkin m52
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiva ois kattua ku spermat valuu peppuvakoa pitkin m52
Sperma kun valuu peppuvakoa pitkin ja peppureiän päällä niin vielä kun kalu on kova niin voi liu'uttaa kalua spermaisessa valossa. Jos kiimaa riittää niin voi antaa kalunnipota peppuun ja jatkaa nussimista
- Anonyymi00021
Kyllä mulle sais tehdä niin. Vaan pitäis varmaan olla pitkä kalu? M59
- Anonyymi00025
Kyllä se lyhyelläkin onnistui, 13cm riittää.
- Anonyymi00026
Jos ei halua P reikään käyhän se reisille.
- Anonyymi00027
Mun pepuvakoJa sais naida ja lopuksi laukasta spermat reiälle. BIM60LAMMI
- Anonyymi00028
Ite kans antanut peppuvakoa kirhnattavaks. Tykkäilen tyttöilystäkin. kik oaasi06
- Anonyymi00029
Kimpassa usean miehen kanssa on minulle tehty noin. Mies makaa sängyllä selällään minä hänen päällä miehen kyrpä reisieni välissä. Toinen nai peppuani samalla takaapäin. Kolmas lykki suuhuni omaansa muiden katsellessa vieressä. Oma kaluni hinkkautuu siinä välissä ihanasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931