Laita tumma tausta sivulle tai verkkokauppaan. Ei häikäise. Säädin nyt ainakin. Valkoinen ottaa silmiin sivustoilla, vaikka ruutua säädetty laitteella. Lämmin värisävy myös parempi silmille (keltapohjainen), kuin vaalea kylmä väri vaikka sininen. Tässä niksi siis.
Laita palautelomake joka helppo lähettää. Ei sähköpostiosoite vain. Näin toiveet saadaan eteenpäin. Google myös myy tietoja mitä tuotteita haetaan jostain tuoteryhmästä?
Kun lähetät tuotteen paketissa, muoviteippi ei ole täysin ekologinen ja on vaikea irrottaa. Jos pahvia kierrätetään. Hintalappu olisi hyvä saada helposti irti.
Toimitustavat esiin ja maksutavat. Ainakin kaksi erilaista hyvä olla tarjolla vaihtoehdoiksi. Sekä joskus kotitoimitus painavalle. Kiitos.
Ajankohtainen idea verkkokauppiaille
Anonyymi-ap
1
88
Vastaukset
- Anonyymi00001
Idea osa 2. Myy muun ohella miniatyyrituotteita ja pakkauksia. Varsinkin naisille. Bonuksena pakkaukseen tarroja, hologrammitarroja, pieniä tarpeellisia esineitä, voi olla erilaisia. Teemat. Mitä kivaa keksitkin. Se pitää yllä kiinnostusta ja ostajan intoa. Tulee tunne että joku välittää oikeasti hyvällä tavalla ja siihen vastataan positiivisesti. Miniatyyrifiguurit. Itse olen onnellinen juuri nyt kun sain todella hyvin kootun pakkauksen, tarpeellisia asioita. Ja voisin melkein itsekin koota pakkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857