”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,”
FIL 3:20
Yhdyskunta taivaissa
21
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä❣️
- Anonyymi00002
Joopeli joo. Uskoo ken tahtoo.
- Anonyymi00016
Niinpä. Uskoa ei voi tunkea toisen päähän eikä sydämeen. Se tulee Jumalan Sanasta.
- Anonyymi00003
Joh.3:13
Ei astu kenkään ylös taivaasen, vaan joka taivaasta astui alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
Saatana korotti itsensä Jumalan taivaaseen, mutta huonostihan siinä kävi.
Jer. 51:53
-- Vaikka Babylon astuisi taivaaseen saakka, linnoittautuisi tavoittamattomiin korkeuksiin, sittenkin viholliset hyökkäisivät sen kimppuun minun käskystäni, sanoo Herra. - Anonyymi00004
Ei ihmiset mene taivaaseen.
Jeesus tulee ajastaan takaisin maan päälle.
Ap. t. 1:11
Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.- Anonyymi00006
1. Moos. 3:19
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
Raamatun mukaan Aabraham ja Mooses oli Tuonelassa. Ei Jumalan taivaassa.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00017
Olethan ennenkin epäillyt Jeesuksen opetuksia ja sanoja, niin nytkin. Olet sanonut, että Hänen opetuksensa ovat sinulle merkityksettömiä, joten ei mitään uutta.
Epäile ja pidä siis halpana myös näitäkin Jeesuksen sanoja, jos niin haluat.
” Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille siaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman.”
Joh 14:3
” Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
” Och om jag än går bort för att bereda eder rum, så skall jag dock komma igen och taga eder till mig; ty jag vill att där jag är, där skolen I ock vara.”
”And if I go and prepare a place for you, I will come again, and receive you unto myself; that where I am, there ye may be also.” - Anonyymi00021
Trafiikkia on molempiin suuntiin.
Joh 14:3
” Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
Vai pidätkö apostoli Paavaliakin valehtelijana??
- Anonyymi00005
Ihmisten tehtävä on odottaa Jeesuksen paluuta takaisin maan päälle.
Eikä Jeesus käytä enää samaa miehen nimeä, hänellä on uusi nimi, jota ei vielä tiedetä.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi00007
Pakanakansoilla on huono ennuste. Juutalaiset pääsee pyhään kaupunkiin Jerusalemiin.
Sef. 3:8
Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan. - Anonyymi00008
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden perustuksia. Paavalin nimeä
ei edes mainita.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi00009
Ilm. 7:4
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista: - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ilm. 7:4
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:Jehovantodistajat väittää, että siinä tarkoitetaan heitä, vaikka se lahko on perustettu Amerikassa.
- Anonyymi00022
Sinulla on kova kiima kiistää Jumalan sanaa.
- Anonyymi00011
Suurimmat Jenkkilahkot, niiden perustajat ja pyhät kirjat
Charles Russell & knit; Jehovantodistajat, Vartiotornilehdet
Charles Fox Parham; Pentecostalismi, Raamattu kansalle painos ja Parhamin novumit
Mormonismi; Mormonin Kirjat, Opin ja liittojen kirjat
Adventismi; Ellen G. White, Suuri taistelu- Anonyymi00018
Onkohan tämä Paavalin herjaaja juurikin jehovantodistaja? Ainakaan hän ei koskaan Jeesuksesta ristiinnailittuna pidä millään tavalla esillä, kuten Paavali piti.
” Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.”
1 Kor 2:2
- Anonyymi00012
Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä, uskonlahkoa ja uskonkulttia perinteisten kristillisten kirkkokuntien lisäksi.
- Anonyymi00013
Jeesus kehottaa uskomaan Moosesta, ei Paavalia (Saulus Tarsolaista).
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00014
Illuusioiden ja mielikuvien esittäminen kuului sen ajan ilmaisukeinoihin.
Paavali ajatteli, että maa on pannukakun muotoinen ja Jeesuksen häitä vietetään pilven päällä, jonne ihmiset tempaistaan täältä maan päältä.
Ei käsitetty siihen aikaan, että siellä pilven päällä on kova pakkanen ja happi lopussa. - Anonyymi00015
Aam. 9:2
Vaikka he tuonelaan murtautuisivat, sieltäkin minun käteni heidät tempaa. Vaikka he taivaaseen nousisivat, sieltäkin minä syöksen heidät alas. - Anonyymi00019
Roistoilla ja murhamiehillä on se yhdyskuntansa vankilassa.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616