Kuinka liittyä takaisin reserviin?

Anonyymi-ap

Kun sellaisen eroamisvirheen on tullut tehtyä...

34

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sillä eroamisilmoituksella ole mitään merkitystä.

      Paitsi jos olet vielä siinä iässä, että sinut kutsuttaisiin kertausharjoituksiin ja haluat päästä sellaisiin, niin ota yhteyttä sotilaspiiriisi ja kysy ovatko he tietoisia eroamisestasi ja korjaa tilanne tarvittaessa. Kas, mahdollisesti he eivät ole edes tietoisia koko asiasta.

      Eroilmoitus on vain ihmisen henkilökohtainen julistus. Verrattavissa siihen jos itse menisin kadunkulmaan kyltin kanssa joka sanoo "OLEN IDIOOTTI" tai "VAROKAA MAAILMANLOPPUA". Kyllähän minä sellaisen saan tehdä, ei siinä mitään.

      Se ketkä sen noteeraavat ja millä tavalla on eri asia. Mutta ei siitä mitään vakavaa sinulle koidu.

      • Anonyymi00012

        "Ei sillä eroamisilmoituksella ole mitään merkitystä."

        Ei kai sun sitte pirä sitä pelätäkkää - VAI? 🤡


      • Anonyymi00014

        Miksi valehtelet?
        Kun armeijasta eroaa niin armeijalla ei ole enää mitään määräysvaltaa kyseiseen henkilöön. Meinaatko tosissasi ettei tuo muka näy armeijan kirjoissa???
        Törkyturpa valehtelee ihan jatkuvasti, tai sitten ei vaan tiedä asioista yhtään mitään.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        "Ei sillä eroamisilmoituksella ole mitään merkitystä."

        Ei kai sun sitte pirä sitä pelätäkkää - VAI? 🤡

        Ukrainassa on moni eronnut reservistä mutta silti pakotettu rintamalle.


    • Anonyymi00001

      Hyvä provo 🤣🤣🤣🤣🤣🤡🤡🤡🤡🤡. Ihanko törkyturvan tekemä?

      • Anonyymi00002

        Onko sinulla konkreettisia ohjeita tai apuja liittymiseen?


      • Anonyymi00003

        Peloissaan törky- raukka sopertelee kaikenlaista.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Onko sinulla konkreettisia ohjeita tai apuja liittymiseen?

        No ensin pitäisi muuttaa laki, jotta reservistä eronnut ja täydennyskoulutettu voisi reserviin liittyä ja se on liian iso savotta.

        Eli et voi enää liittyä reserviin ja olet sitäpaisti jo ikäsi puolesta OUT of reservistä. 🤡


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No ensin pitäisi muuttaa laki, jotta reservistä eronnut ja täydennyskoulutettu voisi reserviin liittyä ja se on liian iso savotta.

        Eli et voi enää liittyä reserviin ja olet sitäpaisti jo ikäsi puolesta OUT of reservistä. 🤡

        Minä liityin reserviin ihan vain menemällä sotilaspiirini esikuntaan ja esitin siellä asiani. Oli sen verran harvinaista etteivät tienneet miten se tehdään. Jotenkin se sitten onnistui... allekirjoitin paperin ja olen nyt reservissä 61-vuotiaana.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Minä liityin reserviin ihan vain menemällä sotilaspiirini esikuntaan ja esitin siellä asiani. Oli sen verran harvinaista etteivät tienneet miten se tehdään. Jotenkin se sitten onnistui... allekirjoitin paperin ja olen nyt reservissä 61-vuotiaana.

        Oikein hyvä. Rintamalla tarvitaan kaltaisiaanne.

        Me kannustamme teitä kyllä siten Thaimaassa, jos aikaa liikenee.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Minä liityin reserviin ihan vain menemällä sotilaspiirini esikuntaan ja esitin siellä asiani. Oli sen verran harvinaista etteivät tienneet miten se tehdään. Jotenkin se sitten onnistui... allekirjoitin paperin ja olen nyt reservissä 61-vuotiaana.

        Se tapahtuma kuvattiin, ja on nyt YouTube:ssa:

        https://m.youtube.com/watch?v=EQ_2nJi61_Y


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No ensin pitäisi muuttaa laki, jotta reservistä eronnut ja täydennyskoulutettu voisi reserviin liittyä ja se on liian iso savotta.

        Eli et voi enää liittyä reserviin ja olet sitäpaisti jo ikäsi puolesta OUT of reservistä. 🤡

        Minä olin - miehistöön kuuluvana korpraalina - jo hetken 50 vuotta täytettyäni ulkona reservistä, mutta uusi laki 1.1. 2026 nosti minut reserviin takaisin.

        Nyt olen taas reserviläinen, kunnes täytän 65 vuotta.


    • Anonyymi00005

      ne joita ei sotiminen nappaa, voivat erota reservistä. Intissä noita perässä vedettäviä, joiden kamat muiden piti kantaa, oli aivan liikaa.

      Kun yliluutnantti O'laila näki, että keitä vastentahtoisia vempuloita kertausharjoitukseen oli kutsuttu, niin hän totesi vittuuntuneena että - "MITÄ TE TÄNNE TUUTTA. MENKÄÄ SIVARIIN!".

    • Anonyymi00008

      Itsetuhoinen miettii: "Kuinka liittyä takaisin reserviin?"

      Vai hankkiutuisko psykoterapiaan niinkuin on suositeltu?

    • Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

      Kyllä kai jokainen terve suomalainen mies reservissä on ja puolustaa itseään perhettään ja omaisuuttaan ...tiltut on sitten toinen juttu 😁

      • Anonyymi00017

        Hyvähän se o olla terve ennekuin lähtee miinoja polkemaan, niin sotavammoja korvaava vakuutusyhtiö ei voi vedota vanhaan vammaan invaliditeetti korvausta haettaessa.


      • Anonyymi00018

        No ethän sinäkään ole, mutta kysehän olikin tosiaan terveistä...


    • Anonyymi00015

      Kuinka liittyä takaisin reserviin?

      No - raivoat ja höperehdit aikas Ukrainan voitokkaasta etenemisessä hölmössä sodassaan, niin saat pakkohoitolähetteen ja liityt Niuvanniemen koulutuskeskuksessa nato-reserviin.

      • Anonyymi00019

        Joo toi on oikea tapa liittyä takaisin reserviin.

        Niuvaniemen erikois special-force reserviin.


    • Anonyymi00016

      AI-yhteenveto
      Suomessa ei tällä hetkellä ole virallisia kodinturvajoukkoja, toisin kuin monissa muissa Pohjoismaissa ja Virossa, joissa ne kuuluvat puolustusvoimiin. Puolustusvoimat on suhtautunut kielteisesti aseellisten, armeijan ulkopuolisten joukkojen perustamiseen. Aiheesta on käyty keskustelua, jossa on esitetty tarve täydentää puolustusta ja tukea poliisia, mutta myös huolia järjestön politisoitumisesta.
      HS.fi
      HS.fi
      +2
      Keskeiset näkökulmat kodinturvajoukkojen keskustelussa:
      Puolustusvoimien kanta: Puolustusvoimat katsoo, että sotilaallinen voimankäyttö kuuluu vain virallisille puolustusvoimille.
      Reserviläisten ehdotukset: Jotkut reserviläiset ovat ehdottaneet jopa 100 000 hengen vahvuisia joukkoja armeijan tueksi, erityisesti puolustusvoimien sodan ajan vahvuuden pienentyessä.
      Poliisin tuki: Entinen poliisiylijohtaja Mikko Paatero on ehdottanut kodinturvajoukkoja poliisin tueksi, erityisesti haja-asutusalueille.
      Muut Pohjoismaat ja Viro: Naapurimaissa kodinturvajoukot ovat nykyaikaisia, puolustusvoimiin kuuluvia nopean toiminnan joukkoja.
      Historialliset huolet: Keskusteluun liittyy toisinaan varoituksia, joissa ehdotuksia verrataan 1930-luvun suojeluskuntiin tai muihin poliittisesti latautuneisiin ryhmiin.

    • Anonyymi00020

      "Kuinka liittyä takaisin reserviin?"

      No tuo kuullostaa siltä että päästivät sinut liian aikaisin Niuvanniemestä ja että olet laitostunut niin, ettet enää sopeudukaan Suomen luontoon.

      Sekoile vaan ja kerro että näet pieniä vihreitä ryssiä joka paikassa, niin pian vievät sinut takaisin Niuvanniemen reserviin lepäilemään.

    • Anonyymi00021

      Kuinka liittyä takaisin reserviin?

      No jos siviilipalvelus täydennyskoulutuksen olet jo suorittanut niin - ET MITENKÄÄN!

    • Anonyymi00022

      Et voi mennä rajan taaaaaa ...

      • Anonyymi00023

        Eikä Nato-suomen PUFUFTFVOIMIEN aitojen ja portin taa


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Eikä Nato-suomen PUFUFTFVOIMIEN aitojen ja portin taa

        EI KANNATA!


    • Anonyymi00026

      "Kuinka liittyä takaisin reserviin?"

      Tässä ohje:
      Eli päästivät sinut liian aikaisin Niuvanniemestä ja että olet laitostunut niin, ettet enää sopeudukaan Suomen luontoon.

      Sekoile vaan ja kerro että näet pieniä vihreitä ryssiä joka paikassa, niin pian vievät sinut takaisin Niuvanniemen reserviin lepäilemään.

    • Anonyymi00027

      "Kuinka liittyä takaisin reserviin?"

      Mene Niuvanniemen portille riehumaan ja huutamaan että haluat tappaa kaikki Puuttinin kätyrit NYT HETI!

      Ottavat varmasti sisään reserviin.

    • Anonyymi00028

      #Kuinka liittyä takaisin reserviin?#

      No kunhan saat ulos pullahtaneen peräsuolesi sullottua takaisin sisään, niin hommat Nato-klubilla jatkuu taas ...

      • Anonyymi00030

        Täystyöllisyys Nato Tiltun onni?


    • Anonyymi00031

      Elä puhu puuta heinää provo

    • Anonyymi00032

      #Kuinka liittyä takaisin reserviin?#

      "No kunhan saat ulos pullahtaneen peräsuolesi sullottua takaisin sisään, niin hommat Nato-klubilla jatkuu taas ..."

      Enemmän aiheesta: Ulos pullahtanut peräsuoli eli rektumprolapsi tarkoittaa tilaa, jossa suolen seinämä työntyy peräaukon ulkopuolelle. Se ilmenee usein punertavana massana ponnistelun yhteydessä ja voi palautua itsestään tai kädellä auttamalla.

      https://oktarasoglu.com/wp-content/uploads/2025/04/rektal-prolaptus-1.jpeg

      • Anonyymi00033

        Lisää aiheesta: Peräsuoli on ihmisen ruoansulatuskanavan alin osa. Se voi liukua pois todellisesta asennostaan ​​ja pudota alaspäin. Peräsuoli pyrkii sitten roikkumaan ulos peräaukon läpi. Se näyttää pieneltä punertavalta, mehevältä massalta, joka työntyy ulos peräaukosta.


    • Anonyymi00036

      Jos olet saanut hoidettua peräsuoliasiasi kuntoon, niin voi mennä Nato-KLUBILLE testaamaan sitä ja sen kestävyyttä. 😜👉👌🦄💩

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe