Joo, jos olette uskossa, niin sanotte, Ruokarukous x 10000 lähtee nytten? Ja siiloin, jos uskotte, ei sitäkään tarvitse toistaa liian usein(32 vuoteen). Jos tulee maailman ihmisiä ruokailemaan kanssanne, niin silloin on suotavaa, jos kykenisitte rukoilemaan "ruokarukouksenkin"; koska se saattaa herättää heissä etsikkoajan tms.
Jos teillä on tärkeitä pyyntöjä, niin ne eivät Jumalan avulla toteudu, jos ei ole sitä "kahta tai kolmea Minun(Jeesus) nimessäni pyytämässä sitä Häneltä - isältä"
Tässä tapauksessa ei pelkkä ällyyttäminen riitä, koska "Usko ilman tekoja on kuollut!"(apostoli Jaakob). Kuitenkin Tuomakselle, Jeesus sanoi: "Usko ainoastaan!". Oliko se sarkasmia sitten vai oliko Jeesus silti uskosta jotenkin eri mieltä kuin Jaakob?
Rukoilkaa älykkäästi - järki ei saa loppua silti!
4
372
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
320 vuotta siis kestäisi x 10000 ruokarukous, sori laskuvirhe...
- Anonyymi00002
32 vuotta on noin miljardi sekuntia. Ja joku ihminen on ollut tarkka, kuten Siskon Poika Mikko oli: Hän oli syntynyt 1.9.1995 ja kuoli noin 30 vuotiaana. Ensimmäiseen kuolemaan meni, kuoli noin miljardiin sekuntiin, ja tietenkin jatkoi elämäänsä kuolleenakin.
Häneltä saa viestin silloin tällöin ajatuksiin hetikin, jos jotakin kysyy - kuka vastaa, niin juuri Mikko itse silti. Uskotteko, että Jeesuksenkin voi nähdä näkynä päivittäin tai kuulla kuollutta äitiäänkin jatkuvasti? Isä tekee silti mitä tahtoo, vaikka kuolemaan jälkeen suoritetaan jotakin muuta kuin eläessään, tai juurikin sitä mikä oli sinultakin eläessäsi onnistunut. - Anonyymi00003
Vainajahenkiä ei kannata kuunnella!
Kyllähän riivaajahenget pian ihmisen pauloihinsa kietovat.
Rukous on keskustelua Jumalan kanssa. Tyhjän hokeminen ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494