Miksiköhän Vantaa kadun hoidolle ei käy risteyksen auraaminen vaan sen tutkiminen
Mullakin eim auto lumivallin yli menne. Kun aurataan tie sata kertaa päivä ja siin tuodaan ne kaikki lumet se esitys menee ajokelvottomaksia ja tuosta hajoo anturit pohjasta maksaa muuten 1508.e. Siksi joudun ajamaan pyrätien kautta.
Sitten millään sovi aurata risteystä
Anonyymi-ap
2
93
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko syynä että Vantaan kadun hoito ei osaa vai ei viitsitä vai onko aina kiiree hammaksentille auraamaan jos ei edes saa autolla ajaa
- Anonyymi00002
Joo traktorit pyörii alueella ja aina jaetaan ohi tärkeimmän paikan.
Kiire on
Miksi varalla on yleensä katuja ja risteyksi kun ei ole haluja.
Niin kirjoitan tämän tänne kun vastaan sivuille olen laittanut kymmeniä vuosia,eikä ole auttanut mitään jotta kansalaiset tietäisivät millaista on Vantaa kaupungin osaaminen. Ja halut
Verot kyllä kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594