Miksiköhän Vantaa kadun hoidolle ei käy risteyksen auraaminen vaan sen tutkiminen
Mullakin eim auto lumivallin yli menne. Kun aurataan tie sata kertaa päivä ja siin tuodaan ne kaikki lumet se esitys menee ajokelvottomaksia ja tuosta hajoo anturit pohjasta maksaa muuten 1508.e. Siksi joudun ajamaan pyrätien kautta.
Sitten millään sovi aurata risteystä
Anonyymi-ap
2
93
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Onko syynä että Vantaan kadun hoito ei osaa vai ei viitsitä vai onko aina kiiree hammaksentille auraamaan jos ei edes saa autolla ajaa
- Anonyymi00002
Joo traktorit pyörii alueella ja aina jaetaan ohi tärkeimmän paikan.
Kiire on
Miksi varalla on yleensä katuja ja risteyksi kun ei ole haluja.
Niin kirjoitan tämän tänne kun vastaan sivuille olen laittanut kymmeniä vuosia,eikä ole auttanut mitään jotta kansalaiset tietäisivät millaista on Vantaa kaupungin osaaminen. Ja halut
Verot kyllä kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540