Operaattorit korottavat jatkuvasti hintoja

Anonyymi-ap

Olen Elisan ja DNA:n asiakas. Jatkuvasti muutaman euron korotuksia. Eikös inflaatio ole nollassa.joten hintojenkaan ei pitäisi nousta. Vai onko nuo niin konkurssikypsiä firmoja?

32

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä maksa mitään pöytäkoneen tai läppärin netistä. Ainoastaan kännykän netistä ja sitten käytät kännykkää tukiasemana. Fiksut pärjää......

• Anonyymi00002

Fiksut pärjää......Asenna siihe n BRAVE-SELAIN
        ja et maksa kaistasta, jota youtube-mainokset kuluttavat
        Ainoastaan kännykän netistä ja sitten käytät vain asiaa!

Fiksut pärjää...... siis EI OLE MAINOKSIA missään kun Bravea käytät

• Anonyymi00010

Minulla on kodin langattomassa 2 tietokonetta, 1 tabletti, 2 kännykkää, Raspberry, DNA hubi, 2 telkkaria, 2 valvontskameraa, robotti-imuri jne. Ei onnistu kännykän jaoilla.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Fiksut pärjää......Asenna siihe n BRAVE-SELAIN
        ja et maksa kaistasta, jota youtube-mainokset kuluttavat
        Ainoastaan kännykän netistä ja sitten käytät vain asiaa!

Fiksut pärjää...... siis EI OLE MAINOKSIA missään kun Bravea käytät

Brave on tosi hyvä, mutta jos haluaa kääntää ulkomaisia sivuja, sen kieli on ihan kauheaa sotkua verrattuna googlen käännöksiin.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Minulla on kodin langattomassa 2 tietokonetta, 1 tabletti, 2 kännykkää, Raspberry, DNA hubi, 2 telkkaria, 2 valvontskameraa, robotti-imuri jne. Ei onnistu kännykän jaoilla.

Eikä muutenkaan, jos pitää jotain kauko-ohjata puhelimella kuten vaikka lämpöpumppua.

Kerrostalokämpässä luuri varmaan voi hyvin toimia tukiasemana, ja matkoilla läppärille tms.

• Anonyymi00017
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Brave on tosi hyvä, mutta jos haluaa kääntää ulkomaisia sivuja, sen kieli on ihan kauheaa sotkua verrattuna googlen käännöksiin.

Gopogle on paras käyttis ja hakukone. OS nimeen 2 pöytäkonetta ja kolme puhelinta.

• Anonyymi00003

Elisan mainokset ovat persutyperiä! Ensiksi pitää olla englanninkieleksi
      JA
      sitten : teksittää SUOMEKSI että ihmiset tajuaisi vitsin niiltä? Missä on järki!?

• Anonyymi00018

Elisa mainostaa mulle 28e liittymää ja mulla on 8e liittymä. Ja toisessa puh Prepaid liittymä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Elisa mainostaa mulle 28e liittymää ja mulla on 8e liittymä. Ja toisessa puh Prepaid liittymä.

Netti maksaa 0e.

• Anonyymi00004

brave selain, kiitos!

• Anonyymi00005

Itse sanoin irti Elisan sähköpostin kun nostavat hintaa. On myös ilmaisia palveluja.

• Mulla on niin hieno osoite Elisalla että siitä voi vähän maksaakin. Joskus ammoin pystyi rekkaamaan upeita osoitteita, enää ei. Tyyliin "kulkulaitosministeri" tms.

• Anonyymi00022
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Mulla on niin hieno osoite Elisalla että siitä voi vähän maksaakin. Joskus ammoin pystyi rekkaamaan upeita osoitteita, enää ei. Tyyliin "kulkulaitosministeri" tms.

No ehkä oletkin ainut, joka niissä upeaa näkee😂

• Anonyymi00006

Elisalta tulee hinnankorotuksia tiuhaan tahtiin , mutta sinunhan ei tarvitse tehdä muuta kuin maksaa , itse vaihdoin ja laskut tippuivat huomattavasti .

• Anonyymi00007

Telia on hyvä operaattori.

Jos vaihtaa siihen niin alkaa dna ja elisa soittelemaan että "haluaisitko tällaisen huippuhalvan tarjouksen".
      Uskollisuus kannattaa vain hyvin harvoissa tapauksissa. Voi vuoden välein vaihtaa firmaa niin saa aina halvan tarjouksen.

• Anonyymi00008

Kun kyllästyt Elisan jatkuviin korotuksiin, niin ala vaihtamaan operaattoria. Kyllä alkaa tulla puheluita ja tarjouksia ja lahjuksia. Paras 5G 300M tsrjous nyt 16,99 €/kk 12 kk ja 100 € lahjakortti. Miksei näitä tarjoja vanhoille asiakkaille? Heillä maksatetaan viulut.

• Anonyymi00009

Palvelut huonommiksi ja hinnat korkeammiksi, niinhän se menee. Eläköön oikeistokapitalismi.

• Anonyymi00012

Islamin nuolija Elisa!

• Anonyymi00013
      • Anonyymi00014

No nyt ymmärrän: operaattorit toimivat KARTELLISSA ja natsit MONOPOLINA !

SIksi rahasi loppuivat.

• Anonyymi00015

Teleoperaattorit kuppaavat nimenomaan vanhoja asiakkaita jotka eivät tee muutoksia tai kilpailuta palveluita. Liittymäsi uudistuu, liittymäsi uudistuu ja aina vaan liittymäsi uudistuu ja palveluun on lisätty jokin turha ominaisuus ja hinta noussut.

• Anonyymi00016

Jeah. Elisan tulos taisi olla kaikkien aikojen ennätys ja rahat oli kupattu vanhoilta asiakkailta.

• Etkö huomannut viime vuoden loppupuolen hurjia tarjouksia? Operaattorit soittelivat jopa 12-13 euron kuukausihintoja rajattomin puheluin ja nopein netein.

Niin halpaa kuin silloin oli on ollut viimeksi... niin, ei koskaan.

Nyt hintasota näyttää tosiaan olevan paussilla.

• Anonyymi00020

Aloitus on täyttä totta ja pitkiä asiakas suhteita ei arvosteta.

Olin itse yli 10 vuotta DNA:n asiakas ja joka ikinen liittymän uusimiskerta piti kerjätä parempaa tarjousta. Lopulta vaihdoin operaattoria, se on ainoa mahdollisuus saada edes hetkeksi asiallisemmat liittymähinnat.

Olettaisi, että jämptisti laskunsa maksava pitkäaikainen asiakas olisi edes hiukan "kuningas", mutta paskan marjat!

Ahneus ja jatkuva säheltäminen on syvältä : ((

• Anonyymi00027

Kerran kuukaudessa laskuttava asiakas on arvossa.
        Kahdeksi vuodeksi lupautuen sain 4G:n kahdeksalla eurolla

• Anonyymi00021

Mulla on niin huono " Tuuri", että liittymäni menee vanhaksi, kerran vuodessa. Joten, se " päivitetään" kalliimpaan liittymämerkkiin.
      Lyyttymässä ei huomaa mitään eroa, ei vaikka nopeutta luvataan lisää.
      Hinta vain nousee, ja liittymälle tietysti uusi keksitty nimi🤦🏼‍♂️

• Anonyymi00023

Uljaita pääkonttoreita rakennetaan mussulmaaneille.

• Anonyymi00024

Piäs ain ku hinta nousee verotukse tuplaantua ,rupeis ahneudelle tuleen loppu.

• Anonyymi00025

Sopimuksen irtisanomisella on maaginen voima.
      Samoin ääneen ajattelulla: "Tarvin nettä pari ketaa vikosa, otan prepaidin"

• Anonyymi00028

PREPAID on operaattoreille kirosana.
        Ettäkö ei saa kuukausittain lypsää asiakasta?

• Anonyymi00026

Mulla on Moi operaattori.

• Anonyymi00029

Elisa rakensi rahoillasi rukoushuoneen muslimeille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5037
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4438
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      2997
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27