Olen Elisan ja DNA:n asiakas. Jatkuvasti muutaman euron korotuksia. Eikös inflaatio ole nollassa.joten hintojenkaan ei pitäisi nousta. Vai onko nuo niin konkurssikypsiä firmoja?
Operaattorit korottavat jatkuvasti hintoja
32
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä maksa mitään pöytäkoneen tai läppärin netistä. Ainoastaan kännykän netistä ja sitten käytät kännykkää tukiasemana. Fiksut pärjää......
- Anonyymi00002
Fiksut pärjää......Asenna siihe n BRAVE-SELAIN
ja et maksa kaistasta, jota youtube-mainokset kuluttavat
Ainoastaan kännykän netistä ja sitten käytät vain asiaa!
Fiksut pärjää...... siis EI OLE MAINOKSIA missään kun Bravea käytät - Anonyymi00010
Minulla on kodin langattomassa 2 tietokonetta, 1 tabletti, 2 kännykkää, Raspberry, DNA hubi, 2 telkkaria, 2 valvontskameraa, robotti-imuri jne. Ei onnistu kännykän jaoilla.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Fiksut pärjää......Asenna siihe n BRAVE-SELAIN
ja et maksa kaistasta, jota youtube-mainokset kuluttavat
Ainoastaan kännykän netistä ja sitten käytät vain asiaa!
Fiksut pärjää...... siis EI OLE MAINOKSIA missään kun Bravea käytätBrave on tosi hyvä, mutta jos haluaa kääntää ulkomaisia sivuja, sen kieli on ihan kauheaa sotkua verrattuna googlen käännöksiin.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla on kodin langattomassa 2 tietokonetta, 1 tabletti, 2 kännykkää, Raspberry, DNA hubi, 2 telkkaria, 2 valvontskameraa, robotti-imuri jne. Ei onnistu kännykän jaoilla.
Eikä muutenkaan, jos pitää jotain kauko-ohjata puhelimella kuten vaikka lämpöpumppua.
Kerrostalokämpässä luuri varmaan voi hyvin toimia tukiasemana, ja matkoilla läppärille tms.- Anonyymi00017
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Brave on tosi hyvä, mutta jos haluaa kääntää ulkomaisia sivuja, sen kieli on ihan kauheaa sotkua verrattuna googlen käännöksiin.
Gopogle on paras käyttis ja hakukone. OS nimeen 2 pöytäkonetta ja kolme puhelinta.
- Anonyymi00003
Elisan mainokset ovat persutyperiä! Ensiksi pitää olla englanninkieleksi
JA
sitten : teksittää SUOMEKSI että ihmiset tajuaisi vitsin niiltä? Missä on järki!?- Anonyymi00018
Elisa mainostaa mulle 28e liittymää ja mulla on 8e liittymä. Ja toisessa puh Prepaid liittymä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Elisa mainostaa mulle 28e liittymää ja mulla on 8e liittymä. Ja toisessa puh Prepaid liittymä.
Netti maksaa 0e.
- Anonyymi00004
brave selain, kiitos!
- Anonyymi00005
Itse sanoin irti Elisan sähköpostin kun nostavat hintaa. On myös ilmaisia palveluja.
Mulla on niin hieno osoite Elisalla että siitä voi vähän maksaakin. Joskus ammoin pystyi rekkaamaan upeita osoitteita, enää ei. Tyyliin "kulkulaitosministeri" tms.
- Anonyymi00022
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mulla on niin hieno osoite Elisalla että siitä voi vähän maksaakin. Joskus ammoin pystyi rekkaamaan upeita osoitteita, enää ei. Tyyliin "kulkulaitosministeri" tms.
No ehkä oletkin ainut, joka niissä upeaa näkee😂
- Anonyymi00006
Elisalta tulee hinnankorotuksia tiuhaan tahtiin , mutta sinunhan ei tarvitse tehdä muuta kuin maksaa , itse vaihdoin ja laskut tippuivat huomattavasti .
- Anonyymi00007
Telia on hyvä operaattori.
Jos vaihtaa siihen niin alkaa dna ja elisa soittelemaan että "haluaisitko tällaisen huippuhalvan tarjouksen".
Uskollisuus kannattaa vain hyvin harvoissa tapauksissa. Voi vuoden välein vaihtaa firmaa niin saa aina halvan tarjouksen. - Anonyymi00008
Kun kyllästyt Elisan jatkuviin korotuksiin, niin ala vaihtamaan operaattoria. Kyllä alkaa tulla puheluita ja tarjouksia ja lahjuksia. Paras 5G 300M tsrjous nyt 16,99 €/kk 12 kk ja 100 € lahjakortti. Miksei näitä tarjoja vanhoille asiakkaille? Heillä maksatetaan viulut.
- Anonyymi00009
Palvelut huonommiksi ja hinnat korkeammiksi, niinhän se menee. Eläköön oikeistokapitalismi.
- Anonyymi00012
Islamin nuolija Elisa!
- Anonyymi00013
NATSIEN "inflaatio" on siksi "nollassa" että se takaa sen, että sinun palkkaasi ei tarvitse korottaa. Siksi se on se inflaatio "nollassa."
Kuten sanottu toisaalla, ei koske KUSIAISIA !!!!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18193987/petteri-orpo--miksi-vedatitte-palkkanne-yli-18-000-euroon-vaikka-tiedatte-etta-maan-talous-ei-sita kestä !!!
t. haans- Anonyymi00014
No nyt ymmärrän: operaattorit toimivat KARTELLISSA ja natsit MONOPOLINA !
SIksi rahasi loppuivat.
- Anonyymi00015
Teleoperaattorit kuppaavat nimenomaan vanhoja asiakkaita jotka eivät tee muutoksia tai kilpailuta palveluita. Liittymäsi uudistuu, liittymäsi uudistuu ja aina vaan liittymäsi uudistuu ja palveluun on lisätty jokin turha ominaisuus ja hinta noussut.
- Anonyymi00016
Jeah. Elisan tulos taisi olla kaikkien aikojen ennätys ja rahat oli kupattu vanhoilta asiakkailta.
Etkö huomannut viime vuoden loppupuolen hurjia tarjouksia? Operaattorit soittelivat jopa 12-13 euron kuukausihintoja rajattomin puheluin ja nopein netein.
Niin halpaa kuin silloin oli on ollut viimeksi... niin, ei koskaan.
Nyt hintasota näyttää tosiaan olevan paussilla.- Anonyymi00020
Aloitus on täyttä totta ja pitkiä asiakas suhteita ei arvosteta.
Olin itse yli 10 vuotta DNA:n asiakas ja joka ikinen liittymän uusimiskerta piti kerjätä parempaa tarjousta. Lopulta vaihdoin operaattoria, se on ainoa mahdollisuus saada edes hetkeksi asiallisemmat liittymähinnat.
Olettaisi, että jämptisti laskunsa maksava pitkäaikainen asiakas olisi edes hiukan "kuningas", mutta paskan marjat!
Ahneus ja jatkuva säheltäminen on syvältä : ((- Anonyymi00027
Kerran kuukaudessa laskuttava asiakas on arvossa.
Kahdeksi vuodeksi lupautuen sain 4G:n kahdeksalla eurolla
- Anonyymi00021
Mulla on niin huono " Tuuri", että liittymäni menee vanhaksi, kerran vuodessa. Joten, se " päivitetään" kalliimpaan liittymämerkkiin.
Lyyttymässä ei huomaa mitään eroa, ei vaikka nopeutta luvataan lisää.
Hinta vain nousee, ja liittymälle tietysti uusi keksitty nimi🤦🏼♂️ - Anonyymi00023
Uljaita pääkonttoreita rakennetaan mussulmaaneille.
- Anonyymi00024
Piäs ain ku hinta nousee verotukse tuplaantua ,rupeis ahneudelle tuleen loppu.
- Anonyymi00025
Sopimuksen irtisanomisella on maaginen voima.
Samoin ääneen ajattelulla: "Tarvin nettä pari ketaa vikosa, otan prepaidin"- Anonyymi00028
PREPAID on operaattoreille kirosana.
Ettäkö ei saa kuukausittain lypsää asiakasta?
- Anonyymi00026
Mulla on Moi operaattori.
- Anonyymi00029
Elisa rakensi rahoillasi rukoushuoneen muslimeille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204438Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 381795
- 221777
- 691772