Jeesus rukoili aina Isää.
Hän teki aina Jumalan tahdon.
Tänä päivänä julistetaan "toista jeesusta" ja "itselle mieleistä korvasyyhy jeesusta".
Luukas 16:27
Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon."
Jeesuksien nimessä rukoilut
9
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus rukoilee Isää
Johannes 12:28
Isä, kirkasta nimesi!" Niin taivaasta tuli ääni: "Minä olen sen kirkastanut, ja olen sen vielä kirkastava". - Anonyymi00002
Tänä päivänä rukoillaan Jeesusta mutta ei Jumalaa (Isä).
Miten sinun seurakunnasi ?
Matteus 6:9-10
[9] Rukoilkaa siis te näin: ISÄ MEIDÄN, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi; [10] tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa; - Anonyymi00003
Se Jeesukseksi mainittuhan vakuutti palaavansa Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
No onko miestä näkynyt? - Anonyymi00004
Eihän lahkolaishellarit rukoile Isä Meidän rukousta kokouksissaan.
Jeesus Kristus kehoittaa rukoilemaan niin. - Anonyymi00006
Käskikö helluntaijeesukset uudestikastamaan ?
Kyllä/Ei - Anonyymi00007
Jumala lähettä väkevän eksytyksen lopunaikana.
Antikristuskin jäljittelee Kristusta ihmeineen, merkkeineen ja viisauksineen.
Niinkuin helluntailaisuudessakin.- Anonyymi00009
2. Tessalonikalaiskirje 2:11
[11] Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
- Anonyymi00008
Toinen azusalainen helluntai on eri asia kuin Raamatun helluntai.
- Anonyymi00010
Kyllä jeesus varmaan isäänsä raamatun herra sebaottia rukoili ja totteli isäänsä mutta ei sebaot mikään Jumala ole se on vaan juutalainen herra.Mun isä asuu Savossa ja muita isiä mulla ei ole.Mitä Jumalaan tulee niin on yksi ja ainoa Jumala ja hän on Allah. On muuten totta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626