”Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina”
Fil 3:18
OLETKO RISTIN VIHOLLINEN?
22
209
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Sillä monta vaeltavat, joista minä jo usein olen teille sanonut, ja nytkin itkien sanon: he ovat Kristuksen ristin viholliset,
- Anonyymi00002
Ty det är såsom jag ofta har sagt eder och nu åter måste säga under tårar: många vandra såsom fiender till Kristi kors,
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ty det är såsom jag ofta har sagt eder och nu åter måste säga under tårar: många vandra såsom fiender till Kristi kors,
For many walk, of whom I have told you often, and now tell you even weeping, that they are the enemies of the cross of Christ:
- Anonyymi00004
Ei suinkaan pokeripelissä se voi olla joskus hyvinkin tarpeellinen, tilanteesta riippuen.♣♣♣♣?
- Anonyymi00005
Tietenkin.
Jo lähtökohtaisesti vastustan kidutusta, välineistä välittämättä.- Anonyymi00019
Jeesus tahtoo sinut pelastaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jeesus tahtoo sinut pelastaa.
Se on esimerkillään jo pelastanut minut ja monta muuta: En sekoa uskontoihin heikkona hetkenäkän. Kestän kyllä totuuden.
- Anonyymi00006
Tärkeää on tuota miettiä, ikuisuuden kannalta varsinkin.
- Anonyymi00007
Jeesus ei hävennyt meitä kun hän antautui ristille meidän syntiemme tähden.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siltikään ihmisille ei kelpaa Jeesuksen armo.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Surullista se onkin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varmaan sarkasmia - sanoi juutalaisten Jumalaa Saataksi ja valheen isäksi ja tapettiin jumalanpilkkasyytteellä (Joh.8).
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jotku varmaan hallitsevat tekonsa, eivätkä tarvitse pelastusta, saada tehdä sitä pahaa mitä vihaavat.
- Paavali, Room.7 - Ikuisuuden kannalta mikään ei voisi olla suurempi rangaistus kuin viettää se kristinuskonharhaisten keskellä. Siispä ei kiitos!
- Anonyymi00013
he-ma kirjoitti:
Ikuisuuden kannalta mikään ei voisi olla suurempi rangaistus kuin viettää se kristinuskonharhaisten keskellä. Siispä ei kiitos!
Niinpä, siinä on tarpeeksi rangaistusta, kun joutuu kuuntelemaan niiden kaksinaamaista jeesustelua täällä maan päällä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Omia pöljäilyitään se vuoan sovitteli.
- Anonyymi00014
Tavallaan.
Vastustan ihmisten huijaamista, olipa asia mikä tahansa. - Anonyymi00015
Raamattu on kaikesta huolimatta vain ihmisen vilkkaan mielikuvituksen tuote, jokaisen täysijärkisen ymmärtäessä tämän tosiasian.
- Anonyymi00016
Ei kellään ole niin vilkasta mielikuvitusta, että keksii, että Jumala lähettää Poikansa oman valitun kansan keskuuteen ja kun tämä tekee ihmeen sapattina, parantaa sairaan, päättävät tappaa Jumalan lähettämän kansan pelastajan.
Ei ainakaan juutalaiset itse menisi sellaista keksimään.
Eikä siitä ole miljardeja vuosia aikaa kuten kuralätäköstä, se on aivan lähihistoriaa, niin sen on pakko olla totta. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kellään ole niin vilkasta mielikuvitusta, että keksii, että Jumala lähettää Poikansa oman valitun kansan keskuuteen ja kun tämä tekee ihmeen sapattina, parantaa sairaan, päättävät tappaa Jumalan lähettämän kansan pelastajan.
Eikä siitä ole miljardeja vuosia aikaa kuten kuralätäköstä, se on aivan lähihistoriaa, niin sen on pakko olla totta."Ei ainakaan juutalaiset itse menisi sellaista keksimään."
On vanha sanonta, että kiero kuin juutalainen. Pitänee paikkansa, kyllä vanha kansa tietää. - Anonyymi00018
Eivät kaikki pelastu!
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikä siitä ole miljardeja vuosia aikaa kuten kuralätäköstä, se on aivan lähihistoriaa, niin sen on pakko olla totta.Seksuaalisesta hyväksikäytöstä Iskariotin poika sen ilmiantoi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117746
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t95708Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.68527- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447