1.En ole kiinnostunut oikein ihmisistä jolloin ihmiset näkee sen minusta kun katsovat minuun
2.Olen aika mitäänsanomattoman tylsä
3.en katso silmiin oikeastaan kovin pitkään
4.Voin näyttää henkisesti sairaalta (esim väsyneen uupunut perusolemus)
5.ne jotka tietää mun olevan henkisesti sairas eläkeläinen , eivät välttämättä tee aloitetta &tutustumistakaan
minusta ei kukaan kiinnostunut ja tiiän syyn;
2
228
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tunnistan tuosta itseni muilta osin, paitsi kohta 5 ei kuvaa minua.
- Anonyymi00002
Aivan mahtavaa että tulit tänne kirijottaan minulle. Arvostan. Suurta rohkeutta myös sannoo noin .
Niin minä koen tavallaan aivan vertaistukea oikeastaan muttei ehkä tämä ole oikea palsta mutta päätin kuitenni tämmösen postauksen tehdä että tavallaan etsintäkuulutus-palstalle ei oikein kuulu tää mun postaus mut tulipa nyt kuitenki postattua =)
Ikäänkuin oon pelkuri joka pelkää jopa ommaa varjoaan että oon ollu oikeastaan syntymästä asti pelkäävä, ihmisiä pelkäävä ja uusia muutoksia pelkäävä.
Ei mun pääkoppaa sen tarkemmin ole tutkittu mut on sieltä löydetty eriasteisia kehityshäiriöitä kun olin pikkulapsi.
Saatan olla muutenkin erakkoluonne eli viihdyn yksin.
Suomalaisista julkkiksista tietääkseni entinen mestarihiihtäjä Juha mieto on sanonu olevansa erakko että tykkää ja nauttii olla yksin omissa oloissaan.
Ei minulle ainakaan omissa oloissa oleskelu tuota vaikeuksia. Pohjimmiltani haluisin kyllä ehkä jutella ja tavata ihmisiä että en ehkä sittenjkään ole pohojimmiltani erakkoluonne. En vain saa aikaan ihmistapaamisia kun oon niin arka ja ujo ja joskus se on niin vaikeaa sosiaalisesti olla että tekee mieli paeta paikalta jos esim joku tulee tänne meille .
En asu yksin mutta koen olevani yksinäinen sielu enemmän.
Sosiaaliset ongelmat ei oo paisuneet niin suuriksi että välttelisin 24/7 kokonaan ihmisiä. Pystyn esim käymhään kaupassa ja on mulla ajokortti että isän kaa teen yhden päivän lomareissuja aina silloin tällöin (toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän mut sanoisin noin kerran vähintään kuukaudessa eli ei kovin vähän siis). Saatamme pisimmillään käyvä 200 kilsan päässä Puolangalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243