1.En ole kiinnostunut oikein ihmisistä jolloin ihmiset näkee sen minusta kun katsovat minuun
2.Olen aika mitäänsanomattoman tylsä
3.en katso silmiin oikeastaan kovin pitkään
4.Voin näyttää henkisesti sairaalta (esim väsyneen uupunut perusolemus)
5.ne jotka tietää mun olevan henkisesti sairas eläkeläinen , eivät välttämättä tee aloitetta &tutustumistakaan
minusta ei kukaan kiinnostunut ja tiiän syyn;
2
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tunnistan tuosta itseni muilta osin, paitsi kohta 5 ei kuvaa minua.
- Anonyymi00002
Aivan mahtavaa että tulit tänne kirijottaan minulle. Arvostan. Suurta rohkeutta myös sannoo noin .
Niin minä koen tavallaan aivan vertaistukea oikeastaan muttei ehkä tämä ole oikea palsta mutta päätin kuitenni tämmösen postauksen tehdä että tavallaan etsintäkuulutus-palstalle ei oikein kuulu tää mun postaus mut tulipa nyt kuitenki postattua =)
Ikäänkuin oon pelkuri joka pelkää jopa ommaa varjoaan että oon ollu oikeastaan syntymästä asti pelkäävä, ihmisiä pelkäävä ja uusia muutoksia pelkäävä.
Ei mun pääkoppaa sen tarkemmin ole tutkittu mut on sieltä löydetty eriasteisia kehityshäiriöitä kun olin pikkulapsi.
Saatan olla muutenkin erakkoluonne eli viihdyn yksin.
Suomalaisista julkkiksista tietääkseni entinen mestarihiihtäjä Juha mieto on sanonu olevansa erakko että tykkää ja nauttii olla yksin omissa oloissaan.
Ei minulle ainakaan omissa oloissa oleskelu tuota vaikeuksia. Pohjimmiltani haluisin kyllä ehkä jutella ja tavata ihmisiä että en ehkä sittenjkään ole pohojimmiltani erakkoluonne. En vain saa aikaan ihmistapaamisia kun oon niin arka ja ujo ja joskus se on niin vaikeaa sosiaalisesti olla että tekee mieli paeta paikalta jos esim joku tulee tänne meille .
En asu yksin mutta koen olevani yksinäinen sielu enemmän.
Sosiaaliset ongelmat ei oo paisuneet niin suuriksi että välttelisin 24/7 kokonaan ihmisiä. Pystyn esim käymhään kaupassa ja on mulla ajokortti että isän kaa teen yhden päivän lomareissuja aina silloin tällöin (toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän mut sanoisin noin kerran vähintään kuukaudessa eli ei kovin vähän siis). Saatamme pisimmillään käyvä 200 kilsan päässä Puolangalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761