Amerikkalaisten pitäisi viimein oppia, että sotimalla ei saada rauhaa maailmaan eikä edes Lähi-Itään. Eurooppalaisilla olisi nyt hyvä paikka tuomita amerikkalaisten ja israelilaisten toiminta sekä panostaa maailmanrauhaan, mikä olisi kaikkien kannalta parasta. Eu:n ja Naton laajentaminen pitää lopettaa ja keskittyä ahneen markkinatalouden rajoittamiseen eli pelastaa maapallo ja sen ihmiset.
Lähi-idän ruutitynnyri
23
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä että laittavat kuriin nämä naisten alistajat.
- Anonyymi00002
Helsinkipalstalta ei viestiäsi lueta.
- Anonyymi00003
Putin alkaa todennäköiseti Naton kanssa mitellä jo ennen juhannusta? Se on helsingille sitten exodus.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Putin alkaa todennäköiseti Naton kanssa mitellä jo ennen juhannusta? Se on helsingille sitten exodus.
Se on sitten ryssän loppu.
- Anonyymi00004
Sodat loppuu sotimalla.iran,vuodesta 1979 tehnyt terrori tekoja ympäri maailmaa ja välikäsien kautta terririsoinut Israelia ja muissa maailman valtioissa.usa ja israel tekee ihan oikein tuhoamalla mullahi (natsi) valtaapitävät iranissa.
- Anonyymi00005
Viimmeinen pari uunista ulos😁
- Anonyymi00006
Sohviakaan ei näkynyt mistä seurata tilannetta.
Lepsävöi- Anonyymi00009
Sohvi. 🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi00007
Ryssä sanoo että iskut lopetettava iraniin. Tämmöinen maa kritisoi iskuja Iraniin, joka on itse hyökännyt Ukrainaan neljä vuotta sitten. Mutta ryssä on ryssä vaikka voissa paistais.
- Anonyymi00013
Siellä Ryssälässä on alkanut väeltä voit vähenemään.
- Anonyymi00010
Lahtarit kaikki ihan jokainen tulisi kuskata paikkaan josta ei paluuta suomeen.
- Anonyymi00023
Punikit penkanreunale.
- Anonyymi00012
Nyt se Andersson sekoilee ja kritisoi että Donald Trumpin ja Israelin pääministerin Benjamin Netanjahun toiminta on vaaraksi kaikille. Ei sanallakaan ole kritisoinut ystäväänsä pikku"mies" Putinia.
- Anonyymi00015
Myös venäläisten pitäisi viimein oppia, että sotimalla ei saada rauhaa maailmaan...
- Anonyymi00016
Sotatoimet laajenevat, vauhti kiihtyy.
Kohta Kiina hyökkää Taiwaniin. Amerikkalaiset kiiruhtaa Taiwanin avuksi.
Lähi-idänkin tilanne laajenee. Ovat arvelleet, että Liibbanonissa jutisee taas, kohta.
Ehkä mekin pääsemme kokeilemaan, saamiamme taitoja. - Anonyymi00017
Oon jo pakannu repun ja lähen käpykaartiin.
- Anonyymi00019
Onko se teillä sukurasitus?
- Anonyymi00020
Jos sota laajenee suurvaltojen väliseksi, Suomi on heti pulassa. Jos taas Irania vastaan tarvitaan maajoukkoja, Suomen pitää ensimmäisten joukossa todistaa uskollisuutensa. Reserviläisen ilmoittautumisohjeissa on jo ulkomaanpassikin kätevästi mukana mukaan otettavissa varusteissa.
- Anonyymi00021
Nyt se rauhanpalkinto menee putinille, kun Trump hyökkäsi Iraniin, mutta putin on rauhan kannattaja ja rauhaa rakastava tyyppi.
- Anonyymi00022
Tyypillinen piippalakin aloitus taas.ei ymmärrä kokonais kuvaa maailman tapahtumista.
- Anonyymi00025
Tämä hyökkäys oli Trumpilta virhe ja tulee näkymään hänen kannatuksessaan kotikentällä kunhan polttoaineiden hinnat nousevat riittävästi. Missä muuten viipyy länsimaiden pakotteet ja boikotit Yhdysvaltoja ja Israelia vastaan? Hyökkäys on täysin kansainvälisten lakien vastainen.
- Anonyymi00026
Ei hyviksille anneta pakotteita, vain pahiksille annetaan.
- Anonyymi00027
Putte kommentoi tapettuja Iranin johtajia. "Kyyninen murha". Ei tällä hekppoheikillä ole varaa puhua muiden tekemistä murhista. Itse on pudotuttanut ukkoja ikkunoista ja parvekkeilta. Itse on pikku"mies" piilossa bunkkerissaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m563879Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163715Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983501Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813327Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363089Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582578- 502495
- 1042344
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142109Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182099