Dokaan päivästä toiseen porvarikapitalistien maksamilla veroilla kustannettavilla tukirahoilla.
Taatusti teitä raivostuttaa. Kuulen rajusti hakkaavan pulssinne tänne saakka. Toivottavasti ei aortta repeä...
Olen tyytyväinen vassari
14
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä vassari 😂🤣😂🤣 minä olen joulupukki.
Sinä olet vähävaraisten oikeistolainen ja v.tun tyhmä.- Anonyymi00003
Vain tyhmä ryyppää omat rahansa. Fiksu juo muiden...
- Anonyymi00002
Persu hanki itsellesi elämä.
- Anonyymi00004
Onko, persu, sinun elämäsi niin kamalaa ja katkeraa, että sinun pitää paeta sitä kuvittelemalla olevasi tyytyväinen vasuri?
- Anonyymi00006
En ole koskaan äänestänyt persuja.
Itseasiassa en edes pidä persuaatteesta, mutta ymmärrän sen varaventtiilimäisen tilauksen. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole koskaan äänestänyt persuja.
Itseasiassa en edes pidä persuaatteesta, mutta ymmärrän sen varaventtiilimäisen tilauksen.Näyttää se sitten voivan olla muittenkin oikeistolaisten kuin vain persujen elämä niin kamalaa ja katkeraa, että siitä selviä ellei kuvittele välillä olevansa tyytyväinen vasuri.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näyttää se sitten voivan olla muittenkin oikeistolaisten kuin vain persujen elämä niin kamalaa ja katkeraa, että siitä selviä ellei kuvittele välillä olevansa tyytyväinen vasuri.
No minä olen ollut käytännössä aina vassari. Hurjuusvuosina nuorempana äänestelin kyllä kepuakin, mutta sehän onkin portinvartija.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
No minä olen ollut käytännössä aina vassari. Hurjuusvuosina nuorempana äänestelin kyllä kepuakin, mutta sehän onkin portinvartija.
Kepu on tiukka portinvartija, joka ei päästä teistä persuista ainuttakaan sisään. Ei vaikka kuinka tulittaisitte pihaa taskupistooleillanne.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kepu on tiukka portinvartija, joka ei päästä teistä persuista ainuttakaan sisään. Ei vaikka kuinka tulittaisitte pihaa taskupistooleillanne.
En tiedä persuista, mitä ovat. Eivät he ainakaan jaa Sirkan, Minun ja Pekan arvomaailmaa, eli pientalopojan.
Poutiainenkaan ei enää mopoile jakamassa manifestejaan.
- Anonyymi00005
Morot toveri. Mäki täällä just vedän rennosti keppanaa enkä oo maksanu siitä jeniäkää XD Porvareit ottaa pattiin ku tekee meille rahat ja olot XD
- Anonyymi00007
Oli kyllä surkein provoavaus tällä foorumilla taas pitkiin aikoihin. Ei pitäisi yrittää provota kun ei kerran osaa.... Hävettää puolestasi.
- Anonyymi00008
Omilla rahoilla tää vassari viikonloppuisin korkkaa viinin ja tekee jotain pientä napostelavaa.
- Anonyymi00010
Joo viiniä ja pata on uunissa kypsymässä.
Kohta pääsee grillaamaan saa pataruoat jäädä seuraavaan talveen. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo viiniä ja pata on uunissa kypsymässä.
Kohta pääsee grillaamaan saa pataruoat jäädä seuraavaan talveen.Oli liian lämmin talvi pataruokia ajatellen. Olisi tupa lämmennyt liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709