Olen tyytyväinen vassari

Anonyymi-ap

Dokaan päivästä toiseen porvarikapitalistien maksamilla veroilla kustannettavilla tukirahoilla.

Taatusti teitä raivostuttaa. Kuulen rajusti hakkaavan pulssinne tänne saakka. Toivottavasti ei aortta repeä...

14

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinä vassari 😂🤣😂🤣 minä olen joulupukki.
      Sinä olet vähävaraisten oikeistolainen ja v.tun tyhmä.

• Anonyymi00003

Vain tyhmä ryyppää omat rahansa. Fiksu juo muiden...

• Anonyymi00002

Persu hanki itsellesi elämä.

• Anonyymi00004

Onko, persu, sinun elämäsi niin kamalaa ja katkeraa, että sinun pitää paeta sitä kuvittelemalla olevasi tyytyväinen vasuri?

• Anonyymi00006

En ole koskaan äänestänyt persuja.

Itseasiassa en edes pidä persuaatteesta, mutta ymmärrän sen varaventtiilimäisen tilauksen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En ole koskaan äänestänyt persuja.

Itseasiassa en edes pidä persuaatteesta, mutta ymmärrän sen varaventtiilimäisen tilauksen.

Näyttää se sitten voivan olla muittenkin oikeistolaisten kuin vain persujen elämä niin kamalaa ja katkeraa, että siitä selviä ellei kuvittele välillä olevansa tyytyväinen vasuri.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Näyttää se sitten voivan olla muittenkin oikeistolaisten kuin vain persujen elämä niin kamalaa ja katkeraa, että siitä selviä ellei kuvittele välillä olevansa tyytyväinen vasuri.

No minä olen ollut käytännössä aina vassari. Hurjuusvuosina nuorempana äänestelin kyllä kepuakin, mutta sehän onkin portinvartija.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No minä olen ollut käytännössä aina vassari. Hurjuusvuosina nuorempana äänestelin kyllä kepuakin, mutta sehän onkin portinvartija.

Kepu on tiukka portinvartija, joka ei päästä teistä persuista ainuttakaan sisään. Ei vaikka kuinka tulittaisitte pihaa taskupistooleillanne.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kepu on tiukka portinvartija, joka ei päästä teistä persuista ainuttakaan sisään. Ei vaikka kuinka tulittaisitte pihaa taskupistooleillanne.

En tiedä persuista, mitä ovat. Eivät he ainakaan jaa Sirkan, Minun ja Pekan arvomaailmaa, eli pientalopojan.

Poutiainenkaan ei enää mopoile jakamassa manifestejaan.

• Anonyymi00005

Morot toveri. Mäki täällä just vedän rennosti keppanaa enkä oo maksanu siitä jeniäkää XD Porvareit ottaa pattiin ku tekee meille rahat ja olot XD

• Anonyymi00007

Oli kyllä surkein provoavaus tällä foorumilla taas pitkiin aikoihin. Ei pitäisi yrittää provota kun ei kerran osaa.... Hävettää puolestasi.

• Anonyymi00008

Omilla rahoilla tää vassari viikonloppuisin korkkaa viinin ja tekee jotain pientä napostelavaa.

• Anonyymi00010

Joo viiniä ja pata on uunissa kypsymässä.
        Kohta pääsee grillaamaan saa pataruoat jäädä seuraavaan talveen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo viiniä ja pata on uunissa kypsymässä.
        Kohta pääsee grillaamaan saa pataruoat jäädä seuraavaan talveen.

Oli liian lämmin talvi pataruokia ajatellen. Olisi tupa lämmennyt liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3385
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3126
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2948
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2799
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2298
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1959
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      92
      1888
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1829
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1819
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1709
    Aihe