Kohtalokkaan avaruussukkula Challengerin matkan yhteänä ideana oli saada näkyvyyttä ja kiinnostusta kouluihin laittamalla opettaja Christa McAuliffe mukaan lennolle. 11 miljoonaa silmäparia todisti kuitenkin kauhean onnettomuuden kun kaikki miehistön 7 jäsentä menehtyivät NASA:n 25:llä (2+5=7) sukkulalennolla.
Ennusmerkit eivät kuitenkaan olleet hyvät lähtiessäkään:
Challenger = 49 (fr) = 7x7
Challengerin kuivapaino oli 80600 kg (7+7) tai 177700 paunaa
Matkan tarkoituksiin kuului myös laukaista Spartan-Halley satelliitti jonka piti tutkia Halley komeettaa joka ilmestyy aina noin joka 77 vuosi. 76-77 keskiarvo.
Ja tuolloin 1986 komeetta Halley sattui käymään lähimmillään tietenkin n. 0,42 AU:n päässä Maasta.
Kun STS-51-L paukahti 14km (7+7) korkeudessa oli selvää että kirous oli läsnä ja kohtalot sinetöidyt.
Opettaja avaruudessa
12
250
Vastaukset
- Anonyymi00001
Montako seiskaa saat tästä Iranin operaatiosta?
- Anonyymi00002
Se on vähän eri lajia. Ei tiedetä kauanko se kestää joten se on ehkä enemmän poliittinen kriisi ennen mitään muuta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on vähän eri lajia. Ei tiedetä kauanko se kestää joten se on ehkä enemmän poliittinen kriisi ennen mitään muuta.
Kyllä siitä nyt pitäisi seiskaa tmv löytyä koska valtion johtoa tapetaan yms.
Tällä hetkellä toistaiseksi tämän vuoden merkittävin tapaus, menee sen edellisen edelle missä käytiin koukkaamassa elävänä yhden valtion päämies. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä siitä nyt pitäisi seiskaa tmv löytyä koska valtion johtoa tapetaan yms.
Tällä hetkellä toistaiseksi tämän vuoden merkittävin tapaus, menee sen edellisen edelle missä käytiin koukkaamassa elävänä yhden valtion päämies.Tämä on ehkä enemmän sitä ilmestyskirja osastoa. Esim. "operation epic fury" = 216 = 6x6x6. Tämä voi olla eri peliä mutta katsotaan nyt vielä.
En ollut itse ainakaan ottamassa mitään todistustaakkaa tästä seiskojen ym. suhteen. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä on ehkä enemmän sitä ilmestyskirja osastoa. Esim. "operation epic fury" = 216 = 6x6x6. Tämä voi olla eri peliä mutta katsotaan nyt vielä.
En ollut itse ainakaan ottamassa mitään todistustaakkaa tästä seiskojen ym. suhteen.Tätä mä juuri olen tarkoittanut.
On varsin satunnaista onko jollain Maailmaa Mullistavalla spektaakkelilla, joku Iranin pommittaminen ja johtajien tapaminen on suurin sellainen vuosiin, yhteys niihin seiskoihin vain ei. Samaan aikaan koska tapahtumia on paljon, niitä joilla yhteyksiä on tulee aina löytymään; mutta tietenkin on niitä joissa sitä yhteyttä ei noin vain löydy.
Joka kerta kun niin sattuu käymään että seiskat löytyy helposti julistat sitä suurella äänellä.
Sitten kun niin ei käy, kuten tässä tapauksessa ilmeisesti, koitat vähätellä niiden seiskojen merkitystä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tätä mä juuri olen tarkoittanut.
On varsin satunnaista onko jollain Maailmaa Mullistavalla spektaakkelilla, joku Iranin pommittaminen ja johtajien tapaminen on suurin sellainen vuosiin, yhteys niihin seiskoihin vain ei. Samaan aikaan koska tapahtumia on paljon, niitä joilla yhteyksiä on tulee aina löytymään; mutta tietenkin on niitä joissa sitä yhteyttä ei noin vain löydy.
Joka kerta kun niin sattuu käymään että seiskat löytyy helposti julistat sitä suurella äänellä.
Sitten kun niin ei käy, kuten tässä tapauksessa ilmeisesti, koitat vähätellä niiden seiskojen merkitystä.Ne keissit on yleensä onnettomuuksia tai ammuskeluja. Totta kai sellaisiin on helpompi tarttua reaaliajassa. Tämä taas voi kestää kuukauden joten miten lähestyä tätä.
Eikä ole sanottu etteikö niitä nytkin voi siellä olla. Vaan että kun käytit ensin paljon aikaa yhteen tapaukseen niin sitten pitääkin tietää jo toisesta ja perustella sillä. Onpa reilua.
Sun piti vain saada vietyä huomio toisaalle kun nämä sattui osumaan samaan aikaikkunaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ne keissit on yleensä onnettomuuksia tai ammuskeluja. Totta kai sellaisiin on helpompi tarttua reaaliajassa. Tämä taas voi kestää kuukauden joten miten lähestyä tätä.
Eikä ole sanottu etteikö niitä nytkin voi siellä olla. Vaan että kun käytit ensin paljon aikaa yhteen tapaukseen niin sitten pitääkin tietää jo toisesta ja perustella sillä. Onpa reilua.
Sun piti vain saada vietyä huomio toisaalle kun nämä sattui osumaan samaan aikaikkunaan.Niinpäniin.
Oikeasti odotin innoissani millaisia seiskoja tästä olisi löytynyt.
Petyin.
Tämä siis ei ole Niiden Tekele, Oranssi Apina taitaa vain soitella omaa Sooloaan. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinpäniin.
Petyin.
Tämä siis ei ole Niiden Tekele, Oranssi Apina taitaa vain soitella omaa Sooloaan.Kyllä tässä saa ihan itse vaikuttaa siihen mitä tutkii ja milloin. Ei tämä ole mikään 24/7 tilannehuone.
Ja kyllä nämä tapaukset voidaan käsitellä ihan ominaan ilman todistusvastuuta maailman jokaisesta tilanteesta.
Omapa on pettymyksesi. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä tässä saa ihan itse vaikuttaa siihen mitä tutkii ja milloin. Ei tämä ole mikään 24/7 tilannehuone.
Ja kyllä nämä tapaukset voidaan käsitellä ihan ominaan ilman todistusvastuuta maailman jokaisesta tilanteesta.
Omapa on pettymyksesi.Toistetaan nyt ihan vain huvin vuoksi.
Kun seiskoja löytyy huudat kovalla äänellä löydöstä ja merkityksestä.
Kun seiskoja ei löydy (helposti) vähättelet niiden merkitystä.
Itse spektaakkeli Maailman Tapahtumien Skaalalla on aivan taatusti suurin juttu sitten 2002:n kun Venäjä matkasi Ukrainaan; tulevaisuus tulee näyttämään muodostuuko tästä vielä sitäkin isompi "ErityisOperaatio"; mahdolisuus että tästä tulee Suurin Juttu sitten 1945:n (tai koskaan Ihmiskunnan Historiassa) on olemassa. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinpäniin.
Petyin.
Tämä siis ei ole Niiden Tekele, Oranssi Apina taitaa vain soitella omaa Sooloaan.Miksi suhtaudut niin tunteellsesti Trumpiin? Trump tulee pumppaamaan USA:n ja sitä kautta Suomenkin taloutta (koska ne on kytköksissä), kun saa oman miehensä Warshin Fedin johtoon toukokuussa. Pörssikurssit, kryptot ja kaikki muutkin omaisuusluokat tulee nousemaan ihan simona syksyn välivaaleja kohden. Kannattaa yrittää hyödyntää sitä sen sijaan, että ulisee, että Trump on ilkeä jen. Kannattaa suhtautua Trumpinkin tekemisiin pragmaattisesti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toistetaan nyt ihan vain huvin vuoksi.
Kun seiskoja löytyy huudat kovalla äänellä löydöstä ja merkityksestä.
Kun seiskoja ei löydy (helposti) vähättelet niiden merkitystä.
Itse spektaakkeli Maailman Tapahtumien Skaalalla on aivan taatusti suurin juttu sitten 2002:n kun Venäjä matkasi Ukrainaan; tulevaisuus tulee näyttämään muodostuuko tästä vielä sitäkin isompi "ErityisOperaatio"; mahdolisuus että tästä tulee Suurin Juttu sitten 1945:n (tai koskaan Ihmiskunnan Historiassa) on olemassa.Että oikein kovaan ääneen. Onko täällä ihan joku volyyminappi olemassa vai. Ja pyrkimys läpinäkyvyyteen on sekin tietty vähättelyä.
No onhan tämän Iranin kriisin nyt tietenkin oltava maailman isoin asia juuri nyt. Mutta vaikka olisitkin varmaan hyvä diktaattori niin on yleismaallisesti aika kohtuullista antaa väittäjän myös vähän perehtyä aiheeseensa. Taas jäi "jostain syystä" aika paljon piippuun.
Ukrainaakaan en ole tainnut kommentoida kertaakaan eikä siitä mitään ole motkotettu. Enkä tietääkseni ole tehnyt mitään velvollisuusvalaa palstan diktaattorille. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Että oikein kovaan ääneen. Onko täällä ihan joku volyyminappi olemassa vai. Ja pyrkimys läpinäkyvyyteen on sekin tietty vähättelyä.
No onhan tämän Iranin kriisin nyt tietenkin oltava maailman isoin asia juuri nyt. Mutta vaikka olisitkin varmaan hyvä diktaattori niin on yleismaallisesti aika kohtuullista antaa väittäjän myös vähän perehtyä aiheeseensa. Taas jäi "jostain syystä" aika paljon piippuun.
Ukrainaakaan en ole tainnut kommentoida kertaakaan eikä siitä mitään ole motkotettu. Enkä tietääkseni ole tehnyt mitään velvollisuusvalaa palstan diktaattorille.Vakuutuin jo, ei tarvitse vakuutella lisää tälläkään kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701