USAN HYÖKKÄYS IRANIIN OLI ODOTETTU TOTEUTUS.
EI YLLÄTTÄNYT
ALE ESKALOITUI YLEAAMUSSA
15
294
Vastaukset
- Anonyymi00001
OLIKO ALE SAANUT TIEDON ETUKÄTEEN
- Anonyymi00008
ETTÄ SELLASTA TÄNÄÄN
- Anonyymi00015
INFORMAATIO ON SALAISTA
- Anonyymi00002
JOKO GAZAN RIVERAA ON ALETTU RAKENTAA?
MILLAINENGLFKENTTÄ SINNE TULEE?- Anonyymi00003
ALE EI KOMMENTOINUT ENEMPÄÄ PUHELINKESKUSTELUJAAN.
- Anonyymi00005
TÄÄ OLI ENNUSTETTAVISSA
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
TÄÄ OLI ENNUSTETTAVISSA
IRANISSA ON MENESTYTTY
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
ALE EI KOMMENTOINUT ENEMPÄÄ PUHELINKESKUSTELUJAAN.
INTO HIIPUI
- Anonyymi00004
Ale tietää jälkikäteen kaiken, jopa paremmin kuin Haavisto, joka myös on tunnettu jälkikäteistietämisistään.
- Anonyymi00009
Kun maanantaina mennään kysymään, Ale kertoo tienneensä loton oikeat numerotkin etukäteen.
- Anonyymi00010
Paljon riittää tapettavia valtionpäämiehiä amerikalla, kun kaikki maat huomioidaan. Ja Suomi tukee.
- Anonyymi00011
Kuuba jo tähtäimessä?
- Anonyymi00012
Onko suomi sanonut tukevansa?
- Anonyymi00014
HORMUZ
OLEMMEMUKANA - Anonyymi00017
NO JO ON
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476