Hän auttaa parhaillaan Iranin kansaa, ihan vain puhtaasta hyvyydestä ja inhimillisyydestä.
Olen varma siitä, että Trump on hyvä ihminen
16
151
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän jää historiaan Amerikan suurimpana presidenttinä.
- Anonyymi00005
Ainakin vanhimpana ja ehkä ensimmäisenä joka pistetään hoitoon ennen kuin kausi on ohi.
- Anonyymi00009
Horisevampana presidenttinä minä tulen hänet muistamaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Horisevampana presidenttinä minä tulen hänet muistamaan.
Sinä et vain ymmärrä. Onko kivaa olla tyhmä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä et vain ymmärrä. Onko kivaa olla tyhmä?
Ei kyse ole mistään ymmärtämisestä vaan siitä etten ole henkilönpalvontaa harrastava persu.
- Anonyymi00002
Jälkipolvet kunnioittavat hänen muistoaan.
- Anonyymi00010
Totta.
- Anonyymi00003
Voi miten toivon, että hän pommittaisi myös Sanoma-talon.
- Anonyymi00013
Jes..täsmä ohjus.!
- Anonyymi00004
Psykopaattisella Oransilla Vihapapalla ei ole mitään hyvyyttä, on itsekkin sanonut joutuvansa suoraan helvettiin teoistaan!!!
- Anonyymi00007
Aiemmin annoin jonkinlaisessa paremman toivossa trumpille löysää. No, olin väärässä. Samaa helvetin paskaa.
- Anonyymi00006
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
Valkokallut... - Anonyymi00008
Samaa mieltä.
- Anonyymi00015
suurin kyrpähän tapettiin jo....hyvä alku!
- Anonyymi00016
vielä huomattavasti parempi ,jos tappaisi kyrpäputinin!!!
- Anonyymi00018
Maailmanrauhan rakentaminen vaatii aina ihmisurheja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703