Suonikohjuisen köyhäkansan Doha- pomput.
Mahtaako mainittu tarkoittaa myös Pattayalle pomputtaen meneviä?
Kuinka täynnä ihminen voi olla itseään?
7
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä, köyhät lentää pompulla koska se on satasen halvempi. Köyhälle satanen on iso raha. Siksi FatBallkin kehui Quatarin lentoja maailman parhaiksi.
- Anonyymi00002
Köyhän keittiön laatikossa on fiskarssit.
Eikö 100€ sitten ole rahaa?
Itse aikoinaan lentänyt Bangkokiin useammankin kerran Qatarilla Dohan välilaskulla. Kun kyseessä lyhyehköllä vaihtoajalla (maks. 3h.) niin tuo o. Ihan mukavahko matkustuskokemus tuo(kin). Etenkin nyt kun Finnair ei enään lennä Venäjän yli, niin matka-ajan ero noilla ei edes ole ihan kauhean merkittävän iso.
Itse pidän jo luokkaa 200€ hinta-eroa suoralle Finnairin lennolle ihan harkittavana vaihtoehtona tuota Dohan kautta lentämistä.
Mutta jokainen tietysti arvottaa matkustamistaan omien halujensa mukaan
Mutta tosin mitä olen viimevuodet noita Qatarin Hki-Bkk lentoja katsonut ja verrannut Finnairin lentoihin niin isoja hinta-eroja ei juuri ole ollut, Qatar jopa monasti kalliimpi (taikka selvästi halvempi hinta sitten vaatiikin pitkiä vaihtoaikoja kentällä yms.).- Anonyymi00004
santtu_1975X kirjoitti:
Eikö 100€ sitten ole rahaa?
Itse aikoinaan lentänyt Bangkokiin useammankin kerran Qatarilla Dohan välilaskulla. Kun kyseessä lyhyehköllä vaihtoajalla (maks. 3h.) niin tuo o. Ihan mukavahko matkustuskokemus tuo(kin). Etenkin nyt kun Finnair ei enään lennä Venäjän yli, niin matka-ajan ero noilla ei edes ole ihan kauhean merkittävän iso.
Itse pidän jo luokkaa 200€ hinta-eroa suoralle Finnairin lennolle ihan harkittavana vaihtoehtona tuota Dohan kautta lentämistä.
Mutta jokainen tietysti arvottaa matkustamistaan omien halujensa mukaan
Mutta tosin mitä olen viimevuodet noita Qatarin Hki-Bkk lentoja katsonut ja verrannut Finnairin lentoihin niin isoja hinta-eroja ei juuri ole ollut, Qatar jopa monasti kalliimpi (taikka selvästi halvempi hinta sitten vaatiikin pitkiä vaihtoaikoja kentällä yms.).200 on ihan eri asia kuin 100
- Anonyymi00003
Pysytään asiassa, köyhillä ei ole tällaista allasta kotipihallaan.
https://ibb.co/Fb6gr4XP
MinÄ itse 2010 - Anonyymi00005
PoSso aktivootu
- Anonyymi00006
Posson pömppöä kun katsoo, niin aika helkkarin täynnä se on itseään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971