Eikös tähän pitänyt tulla Kaasutankkaus asema? Tyhjä kenttä romottanut jo monta vuotta. Kaupunki laittoi monta sataa tuhatta kentän perustuksiin, kaasu autojen myynti taitaa olla nykyisi minimallista.
Tyhjä kenttä Rengas Centterin naapurina.
12
457
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kalliisti rakennettu tontti ilman rakennuksia.
- Anonyymi00002
Tyhjiä rakennuksia + Tyhjiä tontteja = nurmes
- Anonyymi00003
Mitä muuta voit kuolevalta kaupungilta odottaa kuin hätäisiä ja hölmöjä päätöksiä
- Anonyymi00004
TONTTI ON HOMEESSA EI SIIHEN VOI MITÄÄN RAKENTAA
- Anonyymi00005
Siihen voisi tehdä ladun tonttia kiertämään niin pääsisi turistit Apsilla käydessään suksille.
- Anonyymi00006
Nurmes on kuullut että kiinassa on kehitteillä tyhmyydellä kulkeva auto. Kentälle tulee tyhmyyden tankkausasema. Nurmes iloitsee tästä uudesta ehtymättömästä polttoaineesta ja hienoa että on osattu varautua ensimmäisten joukossa ja uuden aseman paikka on jo valmiina. Huoltamon nimestä tullaan järjestämään kilpailu
- Anonyymi00008
Nimi voisi olla vaikka Peräkylän Pensa ja Kaasu.
- Anonyymi00007
PKO ostaa varmaan tontin, ettei vain kilpailijoita tulisi ja veronmaksajat tehneet rahoillaan kalliin pohjatyön.
- Anonyymi00009
SIIHEN TÄYTYY RAKENTAA UIMAHALLI
- Anonyymi00010
Vihervasureiden vihreä siirtymä maksaa.
- Anonyymi00011
Olikos tämä kaasuasema tulossa, kun kepun ministeri Pekkarisen piti kaasuautoineen käydä Nurmeksessa, mutta ei tullutkaan, niin jäi kesken.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olikos tämä kaasuasema tulossa, kun kepun ministeri Pekkarisen piti kaasuautoineen käydä Nurmeksessa, mutta ei tullutkaan, niin jäi kesken.
Kaasuautoja ei enää myydä eikä niitä montaa enää liikenteessä ole. Nurmeksessa ei yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1992280Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171837- 941600
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831475Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996