Suomessa syntyy liian vähän lapsia.
Nuoret PS-miehet voisivat toimia esimerkkeinä Suomen nuorisolle. Esim. Sebastian Tynkkynen ja Joakim Vigelius ovat nuorten suosiossa ja varmaankin isiä molemmat.
PS-edustajat esimerkkeinä
14
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
MYRKYN-Vihreä Homo-Pekka menee afrikkaan ja alkaa Laku-Pekaksi
- siellä saa Mustaa-Parrua ilmaiseksi- Anonyymi00005
Mölypersu on juuttunut jonnekin Soinin aikoihin, kun ei ole huomannut oman puolueensa olevan Suomen johtava homopuolue.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mölypersu on juuttunut jonnekin Soinin aikoihin, kun ei ole huomannut oman puolueensa olevan Suomen johtava homopuolue.
Ja se on kaikin puolin toivottava asiantila.
- Anonyymi00002
Persujen pitäisi oppia ruiskimaan oikeanlaisiin reikiin.Silleen voisi syntyä uusia persuja.
- Anonyymi00004
Toivotaan etteivät oppisi.
- Anonyymi00006
Persuus pitäisi olla syy strelisoinnille. Niin miehille kuin naisille.
Ei yhtään uutta persua Suomeen. - Anonyymi00007
Tynkkynen toi mustaa makkaraa
- Anonyymi00008UUSI
Ei se määrä vaan se laatu , ota yleltä mallia ja täytä maa osmoilla 🤣
- Anonyymi00011UUSI
Persut on nykyisin kantakirjahomojen puolue.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Persut on nykyisin kantakirjahomojen puolue.
mutta parempi vaihtoehto , kun demarit
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
mutta parempi vaihtoehto , kun demarit
Miten petospuolue voi olla muka parempi vaihtoehto kuin demarit?
Sebun anuxesta syntyy matun näköne ruskea...💩
- Anonyymi00013UUSI
Aina parempi mitä vähemmän persut lisääntyvät
- Anonyymi00015UUSI
Paras ilmastoteko on ei lapsia . Ne ovat ilmaston tuho .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768