🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
EVANKELIUMI on liikaa niille, jotka eivät usko
Sen huomaa selvästi tällä palstalla.
” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18
EVANKELIUMI
25
257
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus pelastaa!
- Anonyymi00006
Taasko se on jossain jorpakossa rypemässä? Koeta ymmärtää, ettei se Jeesuksesi jouda sinua vakituistaan pelastamaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taasko se on jossain jorpakossa rypemässä? Koeta ymmärtää, ettei se Jeesuksesi jouda sinua vakituistaan pelastamaan.
” Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”
2 piet 2:9
- Anonyymi00002
Johanneksen tekemä synnit pois pesevä kaste oli evankeliumin alku. Ei se ole mikään hullutus.
Mark.1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00003
Paavali oli murhamies ja piiloteli monta vuotta Arabian erämaassa ettei olisi joutunut vastuuseen tekemistään Juutalaisten Jumalanmiesten murhista.
Gal. 1:17
enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
Saatana vei Jeesuksenkin erämaanhan. Mutta sitä kesti vain 40 päivää.
Jumala vie ihmisen virvoittavien vetten äärelle, ei mihinkän hiekkaerämaihin.
Ps. 23:2
Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään;
virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.- Anonyymi00004
Kyllä oli syytäkin piilotella ulkomailla monta vuotta.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä oli syytäkin piilotella ulkomailla monta vuotta.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.Paavali kohtasi Antikristuksen Damaskontiellä, joka esitteli itsensä Jeesukseksi.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Paavali kohtasi Antikristuksen Damaskontiellä, joka esitteli itsensä Jeesukseksi.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.Jeesus tahtoo sinutkin pelastaa valehtelun ja herjan, saa-tanan vallasta!
Tahdotko sinä???
Vai käykö niin, että Jeesus Kristus meni ristille turhaan SINUN takiasi? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jeesus tahtoo sinutkin pelastaa valehtelun ja herjan, saa-tanan vallasta!
Tahdotko sinä???
Vai käykö niin, että Jeesus Kristus meni ristille turhaan SINUN takiasi?Etkö kestä totuutta vl:n epäjumalasta?
- Anonyymi00024
Ei ole mitään vakiomääriä.
Mooses oli erämaassa 40 vuotta.
- Anonyymi00010
Murhamies Paavali kuuli vain ääniä päästään, kukaan muu murhakoplan jäsen ei kuullut yhtään mitään, eikä kukaan nähnyt edes Jeesuksen haamua.
Luotettavat todistajat puuttuvat.
"Sillä jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla". - Anonyymi00011
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien kaltaisista valejeesuksista ja vääristä julistajista, jotka ovat Juutalaisten eli valittujen uskon kimpussa.
Matt.24: 24
"Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin." - Anonyymi00012
Saul, Saul, turha on sinun potkia PISTINTÄ vastaan....
Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Asioiden konteksti viittaa juuri siihen, että Paavali sai Saatanan enkelin asuvaiseksi juuri Damaskontiellä. - Anonyymi00013
Nyt on vaan niin, että kaikkia mahdollisia harhaoppeja kutsutaan "evankeliumiksi"....
Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja raamatut mitä ne opettaa.- Anonyymi00014
Ihmisiä sidotaan henkivaltoihin evankeliumin nimissä.
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Silloin pitäisikin hälytyskellot soita, kun tarjotaan niitä henkiliittoja, henkikasteita, henkien kosketuksia ja voimatekoja tms.hurmoksellisuutta. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihmisiä sidotaan henkivaltoihin evankeliumin nimissä.
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Silloin pitäisikin hälytyskellot soita, kun tarjotaan niitä henkiliittoja, henkikasteita, henkien kosketuksia ja voimatekoja tms.hurmoksellisuutta.Raamattu varoittaakin ns. vapaista suunnista.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.
- Anonyymi00016
Jumala nauraa taivaassa lakiensa ja käskyjensä kieltäjille.
He kapinoivat Jumalaa vastaan. Siitä ei hyvää seuraa.
Ps. 2:4
Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä. - Anonyymi00017
Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.- Anonyymi00018
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
Jumalan lain rikkomista.Ei ihme ollenkaan, että roistot julistaa, että lait on kumottu, ei niistä tarvi välittää yhtään mitään.
- Anonyymi00020
Tyttö meni evankeliumi edellä.
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"
"lumoojat" käytti hypnoosia...
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.- Anonyymi00021
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia on aina ollut ja tulee olemaan.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia on aina ollut ja tulee olemaan.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Voi sinua Teuvo-poloinen!
- Anonyymi00022
Kuuluisat kaatajapastorit käyttävät hypnoosiin erikoistuneen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää tekniikkaa kaataa ihmisiä nurin kokouksissa.
googlaa: mesmerismi - Anonyymi00027UUSI
🎚️🩸❣️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla602866Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "452492SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past982095Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851375Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301209Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o182903Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m81815Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52716- 43695
Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44692