Hyvä, että Jari Kinnunen ei ole enää Nokian kaupunginvaltuustossa!
Luojan kiitos!
Älkää antako mitään luottamustehtäviä hänelle enää koskaan!!
Kokoomuksen Jari Kinnunen..
16
672
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin ei se mikään hyve ole että siviiliammatiltaan poliisi.Saakura tapaus Vornanen.
- Anonyymi00002
Tuon Jari Kinnusen haastatteluja kun olen katsellut Youtubesta niin tuntuu että tällä chapilla on a serious weed up his ass.. En ottaisi tuollaista mistään hinnasta hoitamaan yhteisiä asioita!
- Anonyymi00003
Jartsa! Jartsa! Jartsa! Jartsa! Jartsa! Jartsahhahhhahhahaaa!
T. Paavo - Anonyymi00004
Kyttä?
Ei hyvä!
Joskus hämeenkyrössä typerät kookoomuslaiset valitsivat aikoinaan vaimonhakkaaja konstaapeein huutamaan sinne, ei huvä- Anonyymi00005
Kokoomuslainen lammaslauma bääh bääh!
- Anonyymi00006
Valtuustossa pitääkin lyödä nyrkkiä pöytään ja tarvittaessa muuallekin! Ei tässä maassa ole hissuttelulla ennenkään asioita saatu hoidettua!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Valtuustossa pitääkin lyödä nyrkkiä pöytään ja tarvittaessa muuallekin! Ei tässä maassa ole hissuttelulla ennenkään asioita saatu hoidettua!
Kyllä äänestäjät ovat lyöneet nyrkkiä pöytään Nokialla kun Jari Kinnunen ei ole tullut enää valituksi.
Tämä on hyvä!
- Anonyymi00008
Sinne jäivät Tampereen yliopistollisen sairaalan psykiatrisen sairaalan käytäville satojen rikosilmoitusten nippu.
JK ja AH!
Sisä-Suomen pilipalila... - Anonyymi00010
Jari on hyvä jätkä ei mitään pahaa sanottavaa
- Anonyymi00011
Minä olen täysin toista mieltä!
- Anonyymi00013
Miksi sitten lensi pois eduskunnasta ja Nokian kaupunginvaltuustosta jos on niin hyvä jätkä?
Jari Kinnusella ei tehdä politiikassa yhtään mitään.
- Anonyymi00014
Minä olen ollut henkilökohtaisissa tekemisissä Jari Kinnusen kanssa ja olen tietoinen hänen käytöstavoistaan. En koskaan toivoisi, että hän tulisi valituksi mihinkään valtuustoon tai eduskuntaan enää koskaan.
Vastenmielinen ja kuvottava henkilö!!- Anonyymi00015
Aika läski näyttää olevan, liikkuuko se jalkaisin lainkaan.
Taitaa ajella sheriffiautolla , cowboylärä päässä. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aika läski näyttää olevan, liikkuuko se jalkaisin lainkaan.
Taitaa ajella sheriffiautolla , cowboylärä päässä.Varsinainen "poliisi" .. LOL !
- Anonyymi00017
Kapiaiset ja poliisit pois kokonaan politiikasta (koulutuksen saaneet). Minkähän puolueen riveissä on joku kenraali evp.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kapiaiset ja poliisit pois kokonaan politiikasta (koulutuksen saaneet). Minkähän puolueen riveissä on joku kenraali evp.
Kun tämän Jari Kinnusen haastatteluja katsoo Youtubesta niin kyllä näyttää niin epäinhimilliseltä ja vastenmieliseltä.. en ymmärrä miten on päässyt ehdolle Kokoomuksen riveissä.. Toivottavasti kukaan ei anna hänelle enää koskaan yhtäkään ääntä!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522491
- 271919
- 341733
- 221727
- 641685