Jeesus on tulossa!!

Anonyymi-ap

Ilm. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

14

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Maapallo on kuuma helvetti 3000-3500.

• Anonyymi00002

On on johan minä näin sen lenkkareita ostamassa eilen.

• Anonyymi00003

Luste eli jälkikäteen ilmestyneet harhaoppiset uskonlahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi palata ihan rauhassa takaisin Galilean vuorelle.

Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei pidä pyrkiä temmattavaksi taivaaseen.

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00009

Lahkot vielä pidättelee ettei Jeesus voi tulla takaisin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lahkot vielä pidättelee ettei Jeesus voi tulla takaisin.

Pyhä Henki estää. Hän antaa vielä aikaa parannuksen tekoon, jos ikinä joku vielä tarttuisi mahdollisuuteen pelastua ikuiselta tuholta!

• Anonyymi00004

Jeesus tulee päivittäin espanjankielisissä maissa. On yleinen miehen etunimi.

• Anonyymi00005

Jeesuksella on nyt eri nimi.

Antikristukset teki identiteetivarkauden ja esiintyvät Jeesuksina.

Ilm. 3:12

"Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI."

• Anonyymi00006

Valejeesukset on iso ongelma.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00011

Siit raamatun versiosta on ollut eniten riesaa.

• Anonyymi00007

Jeesus tulee siis ilm. 20.4, mutta vuosilukua ei aloittajakaan liene tiennyt?

• Anonyymi00013

Ilm 20:4
        ” Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.”

• Anonyymi00008

Matt. 24:23

Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.

Matt. 24:26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

Mark. 13:21

Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.

• Anonyymi00010

No, no. Odettellaan nyt ne toiset 2000 vuotta.
      Ei pidä innostua liikaa ettei pety.

• Anonyymi00014

Se Jeesukseksi mainittuhan mainosti tulevansa takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
      Vissihin pitkäikäisten sukua ovat kun ei ole sandaalihemmoa vieläkään näkynyt . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2308
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      145
      1873
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      57
      1851
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      107
      1456
    5. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      28
      1354
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      55
      1161
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      68
      1075
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      80
      1064
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      871
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      867
    Aihe