Jeesus on tulossa!!

Anonyymi-ap

Ilm. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

14

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Maapallo on kuuma helvetti 3000-3500.

• Anonyymi00002
      UUSI

On on johan minä näin sen lenkkareita ostamassa eilen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Luste eli jälkikäteen ilmestyneet harhaoppiset uskonlahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi palata ihan rauhassa takaisin Galilean vuorelle.

Ensimmäisten ufo-alusten kyytiin ei pidä pyrkiä temmattavaksi taivaaseen.

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00009
        UUSI

Lahkot vielä pidättelee ettei Jeesus voi tulla takaisin.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lahkot vielä pidättelee ettei Jeesus voi tulla takaisin.

Pyhä Henki estää. Hän antaa vielä aikaa parannuksen tekoon, jos ikinä joku vielä tarttuisi mahdollisuuteen pelastua ikuiselta tuholta!

• Anonyymi00004
      UUSI

Jeesus tulee päivittäin espanjankielisissä maissa. On yleinen miehen etunimi.

• Anonyymi00005
        UUSI

Jeesuksella on nyt eri nimi.

Antikristukset teki identiteetivarkauden ja esiintyvät Jeesuksina.

Ilm. 3:12

"Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI."

• Anonyymi00006
      UUSI

Valejeesukset on iso ongelma.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00011
        UUSI

Siit raamatun versiosta on ollut eniten riesaa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Jeesus tulee siis ilm. 20.4, mutta vuosilukua ei aloittajakaan liene tiennyt?

• Anonyymi00013
        UUSI

Ilm 20:4
        ” Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.”

• Anonyymi00008
      UUSI

Matt. 24:23

Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.

Matt. 24:26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

Mark. 13:21

Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.

• Anonyymi00010
      UUSI

No, no. Odettellaan nyt ne toiset 2000 vuotta.
      Ei pidä innostua liikaa ettei pety.

• Anonyymi00014
      UUSI

Se Jeesukseksi mainittuhan mainosti tulevansa takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
      Vissihin pitkäikäisten sukua ovat kun ei ole sandaalihemmoa vieläkään näkynyt . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      149
      4694
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3944
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3340
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3281
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      33
      2678
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe