Flamingoilla tehtiin uusi isku Venäjälle – mutta se näyttää menneen satelliittikuvista päätellen mönkään.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/cfa2256f-34fa-4bd0-ad2c-5ac3ad1129fa
Flamingo onkin täysi susi
9
129
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä flamingon fanipojat, kun eivät ole kehumassa sitä maailman parhaaksi?🤡
-äitiskö sano
-miksi valehtelet
-en ymmärrä miksi kysyt minulta tällaista
-en ymmärrä miksi kerrot minulle tämän- Anonyymi00002
törkyturpa kirjoitti:
-äitiskö sano
-miksi valehtelet
-en ymmärrä miksi kysyt minulta tällaista
-en ymmärrä miksi kerrot minulle tämänEnsimmäinen fanipoika ilmoittautui ja tapansa mukaan ei ollut mitään älykästä vastattavaa
- Anonyymi00003
No ei Flamingo nyt aivaan täysi floppi ollut, mutta helvetin huono kopio se oli V1 ohjuksesta. 😉👍
- Anonyymi00004
No nousihan se taivaalle ja pääsi jonnekkin ennenkuin putosi maahan jonnekkin pellolle
- Anonyymi00005
Kyseisen flamingovirityksenhän piti muuttaa koko sota ja tuhota koko moskova. Puuttinihan tärisi kauhusta aina kun flamingo mainittiin.
- Anonyymi00006
Viimeksi kun asiaa selvitin niin olikahn 11 laukaistu jonakin yönä ja yksikään ei osunut tarkoitettuun maaliinsa, osa ammuttiin alas, osa ohjuksista ei toiminut kuten oli ajateltu.
- Anonyymi00007
Näillä lentomatkoilla ohjuksia nyt-hyt kehitellään vähintään pitää yltää joka paikkaan
Venäjä on pinta-alaltaan maailman suurin valtio (n. 17,1 milj. km²), jonka leveys lännestä itään on noin 9 000 kilometriä ja pituus pohjoisesta etelään yli 3 000 kilometriä. Maa ulottuu Euroopan länsirajoilta Tyynenmeren rannikolle asti ja kattaa yhdeksän aikavyöhykettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251531
- 241236
- 1351098
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus325880- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on288685- 59677
- 45663
- 66656
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48609