Hei!
Jos mies, joka esineellistää naisia, on sovinisti, niin mikä sitten on nainen, joka haukkuu miesten ulkonäköä ja kenties jopa sukupuolielimiä pieneksi? Supersankari-feministikö?
Feministit ja miesten esineellistäminen
4
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on myös sovinisti. Wikipedian mukaan sovinisti on:
"jonkin ryhmän tai ryhmän jäsenen itsensä kaltaisuudella perusteltua äärimmäisyyksiin menevää, yksipuolista ja fanaattistakin käyttäytymistä jotakin toista ryhmää tai sen yksittäisiä jäseniä kohtaan, jotka edustavat omakohtaisesta katsannosta eli minäperspektiivista ’toiseutta’"
Eikös tuo sovi todella hyvin (telaketju) feminismiin. Moni käyttää sovinismiä vain miesten kuvaamiseen, mutta se itsessään todistaa miten ikäviä sukupuolistereotypioita feministit on onnistuneet rakentamaan. - Anonyymi00002
Olen tullut siihen tulokseen lopputulokseen, että feminismi kumpuaa kikkelikorttien ja huomion puutteesta. Feministien tulilinjalla ovat vastakkaisen sukupuolen lisäksi myös huomiossa paistattelevat ja kikkelikorteista nautiskelevat siskot. Teorian puolesta puhuu myös se, että feministit ovat poikkeuksetta kummallisen näköisiä, oloisia tai ylipainoisia eli eräänlaisia naisroskia!
- Anonyymi00004
Mikä on kikkelikortti?
Te miehinä esiintyvät wokefeministit jotka luuhaatte verkossa keskustelufoorumeilla esiintyen miehinä, ja puhuen miesten suulla tuollaista roskaa, ette edistä millään tavoin naisten asemaa maailmassa. Te lietsotte tarpeetonta sukupuolten välistä sotaa entistä pahemmaksi ja lisäätte vihaa ja inhoa naisia, ja etenkin feministejä kohtaan ikään kuin miehet itse eivät sitä vielä tekisi tarpeeksi.
- Anonyymi00005
Sotket kaksi aivan eri tolalla olevaa asiaa: Naisten asema Suomessa ja maailmalla. En tiedä onko tuollainen alisuoriutuminen ajattelussa serkkuseksin tulosta vai onko paikkakuntasi pohjavedessa jotain ylimääräistä? Toisaalta Nykysuomessa on melko yleistä kaikenlainen vaatiminen, vaikkei itsellä ole mitään annettavaa mihinkään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371991
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51884