Kielitaito on tärkeä asia . Voisiko jo lähtömaassa opettaa kieliä , jotta tulisi helpompi muutto Suomeen . Alustava opetus , koska meillä on Ä , heillä ei ole .
Tässä esimerkki : Näin kauniin naisen kadulla , heillä se menee näin :: huonolla Suomen kielellä : Nain kauniin naisen kadulla . Älä on ilmeisesti heille Ala .
Tuli vaan mieleen nämäkin .... Tulee varmaan ongelmia , kielen takia , kaikille .
Ollaanko meiltä jälleen kerran viemässä pois omaa Isänmaata ? EI ,se ei onnistu .
Saammeko ME päättää ihan itse , ilman EU:TA kuka saa tulla / muuttaa Suomeen ja miksi ? Minun mielipiteeni on : pitää saada vaikuttaa . SUOMI ON SUN ja meidän .
Saa ottaa kantaa ja kommentoida . Tuli vaan mieleen nämä . Huomenna lisää asiaa .
KIELITAITO
8
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ylen uutisissa haastateltiin Trumpin sotatoimien takia jotain Iranista 10v sitten Suomeen muuttanutta naista, hän vastasi englanniksi, ilm. ei vielä kymmeneen vuoteen ole suomen kieli tarttunut.
Montakohan vuotta vielä vaatii, että osaa vastata edes välttävästi jommalla kummalla virallisella kotimaisella kielellä? - Anonyymi00002
Emme tarvitse yhtään maahanmuuttajaa eli muslimi loisijaa vaan maasta ulosmuuttajia.
- Anonyymi00003
Näin on nännit. Nyt olisi korkea aika pikemminkin saattaa palautuslennot toimintaan 24/7.
- Anonyymi00004
ryhtyvätkö opettajiksi tai lakimiehiksi 🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
Ei kaikki mutta suurin osa, loput ovat eri alojen tiedemiehiä/ naisia.
- Anonyymi00007
MoktarValkku mielessään ryhtyi.
Ilman pätevyyttä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
MoktarValkku mielessään ryhtyi.
Ilman pätevyyttä.Moktar on eläkkeellä oleva tietokonenörbert.
Siitä nyhveröstä ei ole minkään opettajaksi.
Kenellekään. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Moktar on eläkkeellä oleva tietokonenörbert.
Siitä nyhveröstä ei ole minkään opettajaksi.
Kenellekään.Ottaa aina molempiin päihinsä halukkaasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414588Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48770
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh53752Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716