🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
EI MUUTA PELASTAJAA KUIN JEESUS
Omilla ansioilla ei kukaan Taivaaseen pääse. Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.” Jesaja 45:22
Jeesus antaa uuden sydämen ja uuden Hengen, sekä vapauttaa synnin kahleista. Voit tulla Hänen luokseen sellaisena kuin olet, itseänsä ei kukaan pysty parantamaan. Vain Jumala voi sen tehdä. Hän auttaa sinua myös kääntymään synneistäsi, rukoile sitä! "Minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan sisimpäänne. Minä otan kivisydämen pois teidän sisältänne ja annan teille lihasydämen." Hesekiel 36:26 RK
"Koska hän ymmärsi kääntyä kaikista synneistään, joita oli tehnyt, hän totisesti saa elää eikä hänen tarvitse kuolla." Ezekiel 18:28 RK
OLETKO VALOA VAILLA?
"Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä? Se, joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa." Jesaja 50:10 RK
Herran nimi on Jeesus. Hän sovitti syntimme ristillä. "Hänet Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä osoittaakseen vanhurskautensa, koska oli jumalallisessa kärsivällisyydessään jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit. " Room. 3:25.
Ilman pelastusta jokainen kuolee omiin synteihinsä. Se tarkoittaa kadotustuomiota ja joutumista helvettiin. Ainoastaan Jeesus voi antaa synnit anteeksi ja iankaikkisen Elämän, jolloin pääsee myös Taivaaseen.
"Jeesus vastasi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani." Joh. 14:6. Esim. kirkon jäsenyys ja vauvana tehty kaste ei pelasta eikä anna syntejä anteeksi. Raamatullinen kaste tapahtuu vasta uskoontulon jälkeen.
Raamattu sanoo Jeesuksen maanpäällisestä tehtävästä, kirjoitettu n. 700 eKr.: "Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä Herra on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille . Hän on lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kahleiden kirpoamista" Jesaja 61:1 RK
AUTIOMAA KUKOISTAA
"Kurjat ja köyhät etsivät vettä, mutta sitä ei ole, heidän kielensä kuivuu janosta. Mutta minä, Herra , kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää. Minä annan puhjeta purot paljaille kukkuloille, lähteet laaksojen pohjiin. Autiomaan minä muutan vesilammikoiksi ja kuivan maan lähteiksi." Jesaja 41:17-18 RK
ÄLÄ VIIVYTTELE
”Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.” Matteus 7:8. Jeesus on noussut ylös kuolleista. Rukoile Jeesusta jo tänään avuksesi. Jumalalle kaikki on mahdollista, Hän tekee loppumattomia ihmeitä. Sinäkin voit pelastua!
"Etsikää Herraa silloin, kun hänet voidaan löytää, huutakaa häntä avuksi, kun hän on lähellä. Jumalaton hylätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran luo, niin hän armahtaa, ja meidän Jumalamme luo, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta." Jesaja 55:6-7
Johannes 11:25-27 “Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?”
Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.”
EI MUUTA PELASTAJAA
16
241
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei voi elää enää maailmassa kun täysin ottaa Jeesuksen vastaan. Maailma on synnin pesä. Jos uudestisyntyy ja jatkaa elämää maailmassa ilman että antaa sydämensä Jumalalle niin on kaikessa työssään VAJAAVALTAINEN.
Täysivaltaisuus edellyttää että rukouksen ja Raamatun tutkimisen lisäksi maksaa täyden kymmenyksen Jumalalle. Luterilaiset eivät siihen pystyneet. Vaan Kustaa Vaasa otti 1527 kirkolta kymmenyksen pois. Katolisen kirkon katekismus kertoo että sosialismi myöhemmin palautti kymmenyksen zakat veron muodossa. Silloin 1848 alkaen vähitellen alkoi palautua täysivaltaisuus myös Luterilaisilla alueilla.
Kun uudestisyntyy pitää hylätä maailma, mennä kasteelle ja maksaa kymmenys. Tosin työssä käyvät jo maksaa zakatin mutta kun maksaa vielä toisen kerran niin pääsee kuninkaalliseen asemaan ja Karitsan huomaan.
Maailmassa eläminen ei saa jatkua jos ottaa Kristuksen vastaan. On annettava sydämensä Jumalalle. - Anonyymi00003
kyllä taivaaseen pääsee ihan lentokoneella
- Anonyymi00004
Ja äkkilähdöllä jopa puoleen hintaan. Itselleni kävi niin 1996. Israelin matkat oli tavallisesti 4000 markkaa, mutta äkkilähdöllä pääsin 2000 markalla.
Mutta se joka maksaa lennosta täyden hinnan pyrkii hyötymään syntiä matkaan lisäämällä. Tässä vaikuttaa jokin lainalaisuus.
Täydellä hinnalla syntiin ja helvettiin.
Puolella hinnalla taivaaseen ja uudestisyntymiseen. - Anonyymi00010
Taivaalle joo, mutta EI taivaaseen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
PELASTUS VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA
🎚️🩸🎚️🩸😁
”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apt 4:12 - Anonyymi00013
No eipä pääse.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jep
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
PELASTUS VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA
🎚️🩸🎚️🩸😁
”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apt 4:12Ja silti Suomessakin moni kiertää EVANKELIUMIA kuin kissa kuumaa puuroa.
- Anonyymi00005
Jeesus ja Jumala äkkiä hommiin persianlahdelle.
Jumalahan on kaikkivaltias ,,!- Anonyymi00007
Ilmankos se Jumala häpeissään piileskelee jossain vuorenkolossa. Karvaisena vuorenpeikkona niinkuin Einsteinin Alpertti sanoi.
- Anonyymi00009
Asiat rullaa ihmisen toimin päätepisteeseen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilmankos se Jumala häpeissään piileskelee jossain vuorenkolossa. Karvaisena vuorenpeikkona niinkuin Einsteinin Alpertti sanoi.
Ei piileskele, mutta ihmiset tekevät niin.
ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!”
Ilm 6:16 - Anonyymi00016
Lue Ilmestyskirjaa. Sodat ei vielä lopu. Ei vielä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lue Ilmestyskirjaa. Sodat ei vielä lopu. Ei vielä.
Niin. Pahenevat vaan.
- Anonyymi00008
Rauhaa!
Kyllä Jeesus Ilmestyy jossain 5-10 vuoden välein.
Kutsuu ihmisiä luokseen kahdesti tai kolmasti elämässä.
Lähettää 100 vuoden välein Mujaddid uudistajan paratiisista.
Saapuu 300 vuoden välein suurena inkarnaationa.
Vaihtaa ajat ja puhdistaa epäjumalista 490 vuoden välein.
Tulee uudet temppelit ja juhlat 700 vuoden välein.
Ylösnousemuksen kirkkaus käy fragmentteina esiin 1000 vuoden välein.
Edellinen inkarnaatio oli 1800 ja seuraava on 2100. Mutta juuri nyt on menossa ilmestyksiä, 100 v Mujaddid, 700 v uusi temppeli, ja 1000 v fragmentit.
Tuo uusi temppeli näyttäisi olevan Datakeskus, Internet ja tekoäly.
Fragmentit ovat Intian veeda jumaluudet.
Mujaddid on Mahdi.
On valitettavaa että järisyttäviä muutoksia tapahtuu melko harvoin. Elämä on pitkästyttävää ja kun Jeesus kutsuu kolme kertaa elämässä se tapahtuu ikään kuin arkipäiväisesti eikä tarpeeksi juhlavasti. Vaikka kyllä nuo kutsut ovat suuria ja juhlavia hengellisesti mutta ei materiaalisesti.
Materiaalinen ilo uupuu usein uskossa. Sen sijaan hengellinen ilo voi olla ylivuotavaa. - Anonyymi00019UUSI
Ei ole mitään raamatun taivasta on vain jeesuksen isän valtakunta ja kuten jeesus on todennut,laskekaa lapset tyköni älkää estelkö heitä sellainen on isäni valtakunta.Siellä lienee katollisesta kirkosta tuleva joukko tungos sillä niitä hyväksikäytettyjä lapsia on satoja tuhansia,että laskekaa lapset tyköni sanoo jeesus.Minut jeesus opetti runkkaamaan kun olin noin viiden vanha maalaiskylän pikkupoika.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739