Eikö kukaan nainen kerro tarinoita, kun on kaatanut miehen ison kullin kumisaappaalla. Kumppariliiskauksia ja muita juttuja kyllä on.
Kumisaapasta kalulle
29
6097
Vastaukset
- Kaisa
Poikaystäväni tykkää, kun leivon sen suht. isoa kullia kontsuilla. Mulla ei ole kaupungissa kumppareita, mutta mökillä on. Kahden kontsun väliin vaan kikkeli ja siitä ruiskii mehut. Mustat Kontiot on minulla aina ollut, mutta nyt ne on mökillä.
- Pekka
Kyllähän sitä toivoo,että joku kaunis nainen tulisi uusissa fuksian tai punaisen värisissä kontioissa kylään ja antaisi kullille kyytiä. Esim Vanessa
- kumpparifani
Pekka kirjoitti:
Kyllähän sitä toivoo,että joku kaunis nainen tulisi uusissa fuksian tai punaisen värisissä kontioissa kylään ja antaisi kullille kyytiä. Esim Vanessa
Silja Sillanpää ja hänen punaiset Kontionsa ja niillä sen kalun kaato. Unelmia vain.
- lueskelija
Pekka kirjoitti:
Ei saa meikä mies Vanessaa hieromaan kikkeliä. Hienot kumpparit hänellä on kuvissa.
- Tieturi
kumpparifani kirjoitti:
Silja Sillanpää ja hänen punaiset Kontionsa ja niillä sen kalun kaato. Unelmia vain.
Janina Frostellin valkoisten Haitten ja Jasmin Mäntylän keltaisten Hai-kumpparien väliin voisin alistua kikkelini kanssa. Kikkeli kahden uhkean naisen kumpparien välissä. Tulisi varmaan ensimmäiset roiskeet alta aikayksikön. Tietysti ne kumpparit voisi vaihtaa Kontioihin.
- pikku kakkonen
kumpparifani kirjoitti:
Silja oli kyllä ihana niissä punaisissa Kontioissaan. Muutenkin Pikku kakkosen väki näyttää olevan kumpparikansaa parhaasta päästä.
- asiakas
lueskelija kirjoitti:
Ei saa meikä mies Vanessaa hieromaan kikkeliä. Hienot kumpparit hänellä on kuvissa.
Viivi Avellanin jos saisin hieromaan niillä jonkun nähneillä valkosilla Kontion kumppareilla munaa.
- Simpauttaja
asiakas kirjoitti:
Viivi Avellanin jos saisin hieromaan niillä jonkun nähneillä valkosilla Kontion kumppareilla munaa.
Viiviä voisi katsella myös mustissa Kontioissa. Blondi nainen ja mustat kumpparit, tai punaiset tai mitkä tahansa.
- kumppareita
pikku kakkonen kirjoitti:
Silja oli kyllä ihana niissä punaisissa Kontioissaan. Muutenkin Pikku kakkosen väki näyttää olevan kumpparikansaa parhaasta päästä.
Anu Tuomi-Nikula tämä Pupu Neponen Ja keiju Berenike ja kaunis kuin mikä oli yhden kesän juontajana luonnossa ja joka päivä mustat Kontion kumpparit jalassa. Onneksi nauhoitin niistä suurimman osan ja olen katsellut ja toiminut niitten kumpparien voimilla monta vuotta.
- seuraava
kumpparifani kirjoitti:
Salkkareissakin oli se blondi nainen Jenni punaisissa kumppareissa.
- voi ei
seuraava kirjoitti:
Salkkareissakin oli se blondi nainen Jenni punaisissa kumppareissa.
Muuten hyvä juttu, muttei tuu seurattua tuota paskasarjaa.
- Salkkaristi
voi ei kirjoitti:
Inka salkkareissa oli monessa ohjelmassa punaisissa Kontioissa ja ajeli niillä polkupyörällä ja oli kalassa ja pihatöissä.
- salisfani
voi ei kirjoitti:
Inka oli useissa salisjaksoissa punaisissa Kontioissa. Ajeli polkupyörällä kumppareissa, oli kalastamassa, luontoretkellä ja pihatöissä. Jennillä oli ne punaiset kumpparit maatilalla ja terveyskeskuksessa.
- urpo
salisfani kirjoitti:
Inka oli useissa salisjaksoissa punaisissa Kontioissa. Ajeli polkupyörällä kumppareissa, oli kalastamassa, luontoretkellä ja pihatöissä. Jennillä oli ne punaiset kumpparit maatilalla ja terveyskeskuksessa.
Inka polki polkupyörää aika seksikkäästi niillä punaisilla kumppareillaan.
- Ultsi
Kalu kuin kalu kaatuu, kun sitä Kontiolla polkee. On kokemusta kullin kaadosta kumisaappaalla.
- kokeillut
Hyvin pienelläkin Kontiolla kalu kaatuu. Pienin kumppari, jolla olen kaluni kaatanut on erään tytön 31 numeron Kontiot, jotka ostin kirpparilta.
- Krista
Yhtä poikaa potkaisin yläasteella munille kumpparilla ja hän kaatui totaalisesti.
- kumpparisti
Kerro tarkemmin ja mitkä kumpparit ja mitkä kokoa?
- Krista
kumpparisti kirjoitti:
Kerro tarkemmin ja mitkä kumpparit ja mitkä kokoa?
No tuo poika ärsytti minua ja potkaisin sitä munille kumpparilla. Ulisi siinä maassa tuskissaan. Mustia Kontsuja silloin käyttivät kaikki tytöt kesälläkin. Koko oli kolmekasi siihen aikaan.
- juippi
Krista kirjoitti:
No tuo poika ärsytti minua ja potkaisin sitä munille kumpparilla. Ulisi siinä maassa tuskissaan. Mustia Kontsuja silloin käyttivät kaikki tytöt kesälläkin. Koko oli kolmekasi siihen aikaan.
Mistäpä sais kontsuilla munille potkimista? Kumisaappaat kiinnostaa ja kontiot erityisesti. Kumpparityttöjä on niin harvassa.
- onnesta
Krista kirjoitti:
Minä poika ulisisin onnesta, jos joku nainen potkisi minua kumppareilla.
- saappaat ??
Onko kokemuksia kullin "säätämisestä" muilla saappailla kuin kumppareilla ?
- muista
Mun ex poikakaveri tykkäsi vain kumppareista ja niitä käytettiin seksihommissa. Hän osti minulle mustat ja punaiset Kontiot, joilla talloin hänen kaluaan ennen toimintaa. Kumpparit ketkale vei mukanaan, mutta ostin uudet punaiset kontsut.
- Hyvältä
muista kirjoitti:
Mun ex poikakaveri tykkäsi vain kumppareista ja niitä käytettiin seksihommissa. Hän osti minulle mustat ja punaiset Kontiot, joilla talloin hänen kaluaan ennen toimintaa. Kumpparit ketkale vei mukanaan, mutta ostin uudet punaiset kontsut.
Miehestä nyt sattuu tuntumaan hyvältä naisten kumisaappaiden kosketus. Kumpparien pohjat eivät ole niin kovat kuin muiden kenkien. Jos nainen käyttää taitavasti kumppareitaan, lopputulos on miehelle auvoisa. Mitään sellaisia kumppareita ei saa olla, joissa on karkea pohjakuvio. Minusta parhaiten "kalun kaatoon" soveltuvat Kontiot tai Hait.
- puhuttu
Hyvältä kirjoitti:
Miehestä nyt sattuu tuntumaan hyvältä naisten kumisaappaiden kosketus. Kumpparien pohjat eivät ole niin kovat kuin muiden kenkien. Jos nainen käyttää taitavasti kumppareitaan, lopputulos on miehelle auvoisa. Mitään sellaisia kumppareita ei saa olla, joissa on karkea pohjakuvio. Minusta parhaiten "kalun kaatoon" soveltuvat Kontiot tai Hait.
Vikingeissä ja Tretorneissa on niin karhea pohjakuvio, että ne eivät sovellu munan hieromiseen. Naisten kumpparien pohjien on oltava riittävän sileitä.
- tepsu
Lue tuolta eka sivulta muutama kumpparijuttu.
- kalu
Miehen kalu vaatii naisen kumisaapasta eli kumpparia joka päivä.
- Anonyymi
Olen antanut Hai-saapastani miehelleni. Siinä , kun hän on edessäni polvillaan siitin kovana. Se varmaan tuntuu kun , minä polkaisen ensin oikean jalan saappaalla. Sitten poljen molemmilla saappaillani.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://44338hddt.com/H/oC5F 👈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968