Israelilla näyttää olevan homma hanskassa. Aina kun kokoonnutaan valitsemaan päämiehiä niin pamahtaa....
Israelin joukot iskivät tiistaina Iranin korkeimman neuvoston kokoukseen. Neuvosto oli kokoontumassa valitsemaan edesmenneen ajatollah Ali Khamenein seuraajaa, kertoi korkea-arvoinen israelilainen virkamies Fox Newsille.
Valinnan tekee Asiantuntijoiden kokous, joka on 88 islaminoppineen elin. Se oli kokoontumassa rakennuksessaan Qomissa, kun Israel iski rakennukseen. Israelilaisen N12-kanavan mukaan kokoontuminen oli ensimmäinen lajiaan 36 vuoteen.
Iranin korkein neuvosto kokoontui, Israel iski välittömästi
9
105
Vastaukset
- Anonyymi00001
menee uskonnollisen ohjeen mukaan tuo kosto ja toimi.
- Anonyymi00002
Israeliin propagandaa, pistän vastineen kohta uutena keskusteluna
- Anonyymi00003
Professori Sachs: Olemme rikollisten gangstereiden johtaman systeemin käsissä
Sachs: Miten meillä voi olla tälläisiä sotia jotka aloittavat Hegseth ja Trump? Tämä ei ole edes lähellä normaalia, tämä on vain gangsterismia.
Mikään tästä ei tuo mitään turvallisuutta meille.
Iran on halunnut neuvotella 15 vuotta, se on yrittänyt sitä toistuvasti. Iran allekirjoitti sopimuksen 2015, Saksan, Ranskan, Ison-Britannian ja USA:n kanssa. Iran avasi itsensä tarkastuksille ja käyttäytyi sopimuksen mukaisesti kunnes Trump repi sopimuksen. Vuosi sitten aloitettiin neuvottelut USA:n kanssa, mutta pommitus aloitettiin sen jälkeen kun Netanyahu vieraili Trumpin luona. Netanyahun 30 vuotinen suunnitelma Lähi-Idän haltuunottamiseksi on tähän syynä.- Anonyymi00004
Professori Sachs: Maat joissa on USA:n sotilashenkilöstöä ovat USA:n vasalleja
CIA operoi noista tukikohdista ja tukee USA:n imperialistisia pyrkimyksiä, tämän takia Eurooppa ei voi sanoa yhtään rehellistä sanaa siitä mitä tapahtuu.
Yksi ainoa poikkeus on Espanjan hallitus joka pääministeri Sanchezin johdolla puhuu rehellisesti, kaikki muut ovat vain vasalleja jotka valehtelevat.
Kaikki maat joissa on USA:n tukikohtia ovat miehitettyjä maita.
Näen, että tämä eskaloituu ja se ei ole meidän kontrollissa.
Yhdysvaltojen johto on äärimmäisen vaarallinen ja se perustuu pelkästään valheisiin ja väkivaltaan.
Tämä ei pääty voittoon vaan eskalaatio ja kuoleminen jatkuu.
Ihmettelen onko meillä ketään joka puhuu tästä rehellisesti, Rand Paul ja Thomas Massie ymmärtävät perustuslain ja he ymmärtävät kuinka vaarallinen tämä turvallisuusrakenteinen valtio on totesi Sachs lopuksi. - Anonyymi00005
moloch_horridus kirjoitti:
Kaa, Sachs osaa joskus puhua tottakin kaikkien valheidensa lomassa.
Sinä itse se et vielä kumminkaan osaa lainkaan puhua koskaan totta.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä itse se et vielä kumminkaan osaa lainkaan puhua koskaan totta.
LOL.
- Anonyymi00006
moloch_horridus kirjoitti:
LOL.
LOL.
- Anonyymi00007
Varo sanojasi, vasemmistolaiset kiihottuu kansanmurhaamaan Gazan naisia ja lapsia aina kun tulee puhetta Lähi-idästä, sitten niiden kiihko vähitellen laantuu kun kukaan ei sano halaistua sanaa siitä ilmansuunnasta. Toisaalta, vasemmistolaisten kiihkoa nostauttaa nyt Iranin papiston ahistus kun USA ja Israel sabotoi heidän ydinpommin värkkäämistä kasaan, 60% uraania piisaa heidän uhonsa mukaan 11 ydinpommiin kunhan saavat rikastettua sen yli 400kg uraania 98% jota vasemmistolaiset niin hartaasti toivovat eli bensakanisteri ja tulitikut pyromaanille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh563434Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli722777Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit692571- 942414
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412164Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1461815Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661805Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1791749Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.901730Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3881699