Ihan eritoten afganistanilaiset korostuvat opiskelijaviisumin väärinkäyttötapauksissa. SDP-Nasimalla on nyt selityksen paikka. Oikein totuusmedia vielä on tehnyt tällaisen artikkelin, joten tietoa ei käy edes seinäkiistäminen.
https://yle.fi/a/74-20213444?origin=rss
Britannia lopetti opiskelijaviisumeiden myöntämisen kehitysmaalaisille
10
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi jätit muut maatmainitsemasta.
Räkänokka Persu heti aamusta mölisee.- Anonyymi00003
" Miksi jätit muut maatmainitsemasta.
Räkänokka Persu heti aamusta mölisee. "
Mene sinä vajakki takaisin nukkumaan. Miksi nuo olisi pitänyt kaikki luetella ja mikä on pointtisi ? Samanlaisia persläpiä on kaikki nuo kaikki neljä maata joista tänne tunkee mitään osaamattomia taxi- raiskareita - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
" Miksi jätit muut maatmainitsemasta.
Räkänokka Persu heti aamusta mölisee. "
Mene sinä vajakki takaisin nukkumaan. Miksi nuo olisi pitänyt kaikki luetella ja mikä on pointtisi ? Samanlaisia persläpiä on kaikki nuo kaikki neljä maata joista tänne tunkee mitään osaamattomia taxi- raiskareitaSinä työtön voin mennä nukkumaan, minun pitää lähteä töihin, että yhteiskunnalla on varaa elättää sinua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä työtön voin mennä nukkumaan, minun pitää lähteä töihin, että yhteiskunnalla on varaa elättää sinua.
"Sinä työtön voin mennä nukkumaan, minun pitää lähteä töihin, että yhteiskunnalla on varaa elättää sinua."
Opettele nyt ensin edes kirjoittamaan ennen kuin alat päätäsi enemmänkin aukomaan.
On sulla luulot, tukityöllistettyjen panos veronmaksuun yhteensäkin on varsin pieni jolloin henkilökohtainen panoksesi on olematon.
- Anonyymi00002
Afgaanit korostuu. Mitä ne mukamas opiskelee, tuskin lukutaitoiset, muuten kehitysmaalaiset? Terrorismia kenties?
- Anonyymi00004
Eihän kaikki Suomalaisetkaan ole heikostikoulutettuja vaikka sinä olet.
Että tyhmä yleistää. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eihän kaikki Suomalaisetkaan ole heikostikoulutettuja vaikka sinä olet.
Että tyhmä yleistää.Niin se on tosiaan typerä yleistää jos vain 95 % on heikosti koulutettuja ja noistakin varsinkaan naisille ei välttävän lukutaidon lisäksi ole paljon muuta opetettu.
Jotkut tollot ne vain jaksavat valehdella että kehitysmaista se meidänkin pelastus löytyy vaikka asia on juurikin päinvastoin, kehitysmaalaiset vain kiihdyttävät jyrkkää alamäkeä entisestään.
- Anonyymi00006
mutta suomessa kehitysmaa opiskelijoilla on oikeus jopa raahata sukulaiset suomeen elätettäväksi
- Anonyymi00009
niin koska opinahjot on bisneksessä se suurin hyötyjä 😠
- Anonyymi00010
Tapporahaa noista pitäisi maksaa, ei muuta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512123IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk501683Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541343Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.881221- 1431188
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851092Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91048Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48982