https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/24579508-8fb1-4aa0-8d9d-d745e6de1331
PS. huutaminen jatkuu ja tehostuu
Tytti Tuppurainen toteutti uhkauksensa
25
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä Tytti.
Pisteet Tytille! - Anonyymi00002
Eduskuntaan saattaa päästä kuulemma, jos tarpeeksi paljon Persuja äänestäisi meikäläistä. Mutta tottahan tuo lienee, ala , kuin toinen, jos henkilöllä on tietoutta, niin , no. Kelvollinen.
- Anonyymi00003
Mutta kyllähänn se vaatii tutkinnot toki, kuten Aittakummulla, i käy kiistäminen, Monttu ei mene auki, kun kaikki toimii kun on tutkinnot suoritettu.
- Anonyymi00004
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011852443.html
suomessa toimii vaikka mitä demareiden hyväksymiä tahoja?
- Anonyymi00005
Että sitten osaa olla tyhmä eukko!
Pilaa koko puolueen maineen käräjöimällä!
PehmoAntti Lindman ei saa Eukon Turpa edes kiinni vaan antaa jatkaa Räkyttämistään!- Anonyymi00006
Eukko vain jatkaa Kätisemistään vaikka jäi kiinni Kuvauksellisen kollegan vähättelystä!
Ulkonäkökateus iski.
Tuppurainen itse Ulkonäkörajoitteinen!
- Anonyymi00008
Täh? Eikö tämä nainen ymmärrä, että jos jonkun mielestä hän on käyttäytynyt asiattomasti niin, että tämä on loukkaantunut, niin hän on käyttäytynyt asiattomasti. Eikös se ollut niin, että jos joku tuntee itsensä loukatuksi vaikka rasistisesti, niin silloin on ollut rasistista käytöstä. Toki, ainahan se vasemmistolaisilla on ne omat standardit ja muissa vika. Taitaa tuollaiselle Tytin kaltaiselle ihmiselle olla ihan oma nimitys, jollaisesta monessa lehdessä on ollut " näin tunnistat...".
- Anonyymi00009
Veemäinen eukko.
Saa siippa eli Rauhio hävetä silmät päästään eduskunnassa😀.
Juoruja riittää henkilökunnalla huru mycket.
Vuotoja luvassa!
- Anonyymi00011
Kun seuraa eduskunnan kyselytuntia ja Tuppuraisen käytöstä, niin näkee kuinka kiukkuinen hän jatkuvasti on. Ei osaa esittää asioitaan ja kysymyksiä koskaan rauhallisesti. Käsi heiluu ja pää nykii ja keikkuu.
- Anonyymi00012
On kyllä hienoa että populistit ovat niin huolissaan niin huolissaan mitä eduskuntatalossa tapahtuu ja kuinka poliitikot kohtelevat toisiaan , ja kyseessä on vielä demarit, vaikka oma edustaja saattaa kulkea aseen kanssa yössä uhkailemassa sivullisia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
On kyllä hienoa että populistit ovat niin huolissaan niin huolissaan mitä eduskuntatalossa tapahtuu ja kuinka poliitikot kohtelevat toisiaan , ja kyseessä on vielä demarit, vaikka oma edustaja saattaa kulkea aseen kanssa yössä uhkailemassa sivullisia.
Niinpä. Tiedätkö muuten, että henkinen väkivalta on pahinta, mitä ihmiselle/ihmisille voi tehdä?
Tytti Suurikita Tuppurainen on jatkanut henkistä väkivaltaa jo vuodesta 2019, seitsemäs vuosi menossa. Moni ottaisi kunnolla turpiinsa oikein fyysisesti sen yhden kerran, henkisen väkivallan sijasta, jota Tytti Suurikita Tuppurainen kohdistaa työkavereitaan ja koko kansaa kohtaan.
Tytti Suurikita Tuppurainen on psyykkisesti häiriintynyt ja kuuluisi hoitoon. - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niinpä. Tiedätkö muuten, että henkinen väkivalta on pahinta, mitä ihmiselle/ihmisille voi tehdä?
Tytti Suurikita Tuppurainen on jatkanut henkistä väkivaltaa jo vuodesta 2019, seitsemäs vuosi menossa. Moni ottaisi kunnolla turpiinsa oikein fyysisesti sen yhden kerran, henkisen väkivallan sijasta, jota Tytti Suurikita Tuppurainen kohdistaa työkavereitaan ja koko kansaa kohtaan.
Tytti Suurikita Tuppurainen on psyykkisesti häiriintynyt ja kuuluisi hoitoon.Eli jos kiduttaa vielä fyysisesti, niin se on vähemmän pahaa kuin pelkkä henkinen väkivalta?
Aika moni ei ottaisi turpiin kertaakaan, ei edes kunnolla turpiinsa, sillä sen traumat kestävät ikuisesti siinä missä henkisen väkivallankin traumat.
- Anonyymi00013
Miten Tytti Tuppurainen voi jatkaa vuodesta toiseen?
Uniper-fiasko.
Syytöksiä alaisten kiusaamisesta.
Uhkaavaa käytöstä.
Oman kansan haukkumista.
Silti mikään ei muutu.
Missä kohtaa poliitikot oikeasti joutuvat vastuuseen?
Ja jos järjestelmä ei korjaa itseään niin onko ainoa tapa lähteä itse ehdolle? - Anonyymi00014
Tytti toivoo että kantelu pakottaa STT n paljastamaan tietolähteensä .Kun nimet tulisivat julki alkaisivat Tuppuraisen kostotoimet
- Anonyymi00020
Käsittääkseni nimiä ei paljasteta. Huomaatteko yhtäläisyyden TPS ja homobimbo-Virtaan?
Vassariämmillä ei ole joistain asioista käryäkään. Outoa sinänsä, että luulisi oikeudet olevan hanskassa noissa hommissa! - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Käsittääkseni nimiä ei paljasteta. Huomaatteko yhtäläisyyden TPS ja homobimbo-Virtaan?
Vassariämmillä ei ole joistain asioista käryäkään. Outoa sinänsä, että luulisi oikeudet olevan hanskassa noissa hommissa!Ei huomata, kerrotko mikä se on?
- Anonyymi00015
Tytiltä lamppu sammunut aikaa sitten.
- Anonyymi00016
Pahin rankku mitä JSN:stä voi saada on soosoo.
- Anonyymi00017
Asian ydinase
Taas huutaa aamutv 1 - Anonyymi00018
666
- Anonyymi00024
Mitähän tytti on tuosta mieltä , että Oulusta loppuisi yliopiston opiskelijat?kalevassa oli juttua, professori illikainen pähkäilee.
- Anonyymi00025
Mitähän tytti mieltä noista puolen millin eläke-ehdotuksista, 558.000 tillle?
- Anonyymi00026
Tytti on malliesimerkki narsistista. Kaikissa muissa on vika paitsi itsessä.
- Anonyymi00027
demareiden tuhoaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181