Vain harvat uskovat pelastuvat.
Monet ovat kutsuttu mutta harvat valitut.
Matteus 7:14
Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
- ketkä uskovat eivät pelastu ? -
19
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne eivät pelastu, jotka epäilevät ja kyseenalaistavat. Älä tee niin. Usko sokeasti.
- Anonyymi00002
Matteus 7:21
EI JOKAINEN, JOKA SANOO MINULLE: 'HERRA, HERRA!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.- Anonyymi00003
Tarkoittaa, että Jeesus yksin on Pelastaja ja Jumala tahtoo, että kaikki tulevat Jeesuksen tykö. Näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan, vaan monet änkeävät Taivaaseen omilla teoillaan, vaikka se on mahdotonta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tarkoittaa, että Jeesus yksin on Pelastaja ja Jumala tahtoo, että kaikki tulevat Jeesuksen tykö. Näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan, vaan monet änkeävät Taivaaseen omilla teoillaan, vaikka se on mahdotonta.
Onko uudestikaste ihmisen oma teko !?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko uudestikaste ihmisen oma teko !?
Sielullinen usko ei ole Jumalasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sielullinen usko ei ole Jumalasta.
1. Korinttilaiskirje 15:50
[50] Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
- Anonyymi00004
Sekokielillä puhuminen ei ole pelastuksen merkki.
Apostolien teot 2:11,
Kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja. - Anonyymi00006
Jumalan tahtoa vastaan kapinoidaan.
Markus 3:35
Sillä joka tekee Jumalan tahdon, se on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Näin sanoo Jeesus. - Anonyymi00009
Monet uskovat vai harvat uskovat ?
Matteus 22:14
"Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut." - Anonyymi00010
Matt.7:13 Menkäät ahtaasta portista sisälle; sillä se portti on lavia ja avara tie, joka vie kadotukseen, ja niitä on monta, jotka siitä sisälle menevät. Luuk.13:24 Pyytäkäät ahtaasta portista mennä sisälle, sillä monta on, sanon minä teille, jotka pyytävät mennä sisälle, ja ei taida. Biblia (1776)
- Anonyymi00011
Kiitos!
Olet siunattu 😇🥰
- Anonyymi00012
Jos ei elä Jumalan tahdon mukaan niin....
Tuskin oma tahto pelastaa. - Anonyymi00013
Hengellistä tarjontaa on yllin kyllin.
Henkiä on monia. - Anonyymi00014
Johannes 17:17
[17] Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus. - Anonyymi00015
Matt.24:21-22 Sillä silloin pitää suuren vaivan oleman, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta niin tähän asti, ei myös tule. Ja ellei ne päivät olisi lyhennetyt, niin ei yksikään liha tulisi autuaaksi, mutta valittuin tähden pitää ne päivät lyhennettämän. Biblia (1776) Dan.12:1. Ilm.7:14.
- Anonyymi00016
Efesolaiskirje 5:13
- mutta tämä KAIKKI TULEE ILMI, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta. - Anonyymi00017
"- ketkä uskovat eivät pelastu ? -"
1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
( Room 10)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi00018
Joissa Jumalan henki on,,odottavat ja joudut tavat Herran päivää.
- Anonyymi00019
Hurmospäissäsi puhut sekavia
Miten sinussa näkyy Jumalan henki ?
Miten joudutat Herran päivää ?
Olet pimeydessä ja ahminut helluntilista rikkaviljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2684114Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810